Vedin överit pikkujouluissa ja olen nainen.
Tarkoitus oli viettää pikkujoulut järkevästi ja lähteä ajoissa kotiin. Toisaalta vähän provosoiduin tässä toisessa keskustelussa esittelemään millaiset pikkuhousut aion laittaa pikkujouluihin. Keskustelu oli tämä
Ilta meni ihan kunnolla vaati ja tunnustan, että perussloggit jalassa vietin iltaa. Jossain vaiheessa neljännen tai kuudennen juoman kohdalla huomasin vaihtavani ne narustringit toiletissa jalkaan. Baaritiskillä shotti naamaan ja seuraava muistikuva on tanssilattialla jonkun nuoren miehen kanssa tanssimassa hitaita.
Nyt nolottaa hitosti miten kehtaa mennä maanantaina töihin. Kaikille varmaan oli selvää että karkasi tilanne käsistä.
Kommentit (44)
Mua ei kiinnosta jotkut pikkujoulut tippaakaan.
Nyt olis eilen ollut. Lähdin työpäivän jälkeen kotiin ja sillä siisti. Olis pitänyt joidenkin urpojen kanssa lähteä ryyppäämään, hah. En ole koskaan pannut yhtäkään työkaveria enkä koskaan tule panemaan. Enkä pelailemaan myöskään mitään muitakaan "pelejä". En vaikken olisi varattu.
Heikkojen ja surkeiden ihmisten touhuja tollaset.
Vierailija kirjoitti:
Vähän samanlainen homma täälläkin paitsi, että pääsin hoitelemaan esimiestä. Oltiin hirveessä humalassa ja vessassa sitten imin pomolta ja nielin kanssa.
Maanantaina oli vähän vaikeeta töissä. Oltiin onneksi isossa firmassa ja sain siirron toiselle osastolle.....
Hyvä tyttö imee ja nielee aina kunnolla. Miten päädyitte? Iha vahingossako muna tuli suuhun ? Hitto että ahistas mennä töihin tollasen jälkeen. Mulla ahistanu joskus pelkästää se kun pannu työkaverin kanssa ja miettiny et mitä sitte jos välit menee ni kiva olla samassa paikassa. Jos toinen ei ole esimiesasemassa niin ymmärtääkseni kellekkään ei voi antaa potkuja työkaverin panemisesta varsinkaa jos ei oo työajalla? Onko kokemuksia muilla työkavereista?
Vierailija kirjoitti:
Mulla meni vuoden verran erosta suriessa. Sitten kun kokeilin paria miestä huomasin, että miehet on ihania.
Nykyisin mulla on 2 - 3 miestä viikossa, eikä mitään morkkista.
Naisena tuo onnistuuki helpommin kun enemmän valikoitavaa ja huomiota sataa ja miehiä riiittää halukkaina. Hankalampi homma miehenä vaikka itsellä ei koskaan ole ollut tapana pyöritellä monia nappuloita
Heh, kuulostaapas omalta muijalta :) Samaa puolialastomana heilumista miesten edessä aina viinipullollisen jälkeen, niin että itse ainakin jo tottunut tilanteeseen :D