Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä vika on lähetyssaarnaaja-asennossa?

Vierailija
06.12.2014 |

Tätä asentoa yleensä nettikeskusteluissa haukutaan, mutta mitkä ovat perustelut? Itse tykkään asennosta.

Kommentit (56)

Vierailija
21/56 |
06.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.12.2014 klo 17:21"]

Mun lempiasento. Saa kietoa jalkansa miehen ympärille ja on ihanaa suudella ja katsoa silmiin. Ja tykkään tuntea miehen painon päälläni.

[/quote]

Mutta se on silti mies eikä nainen siinä päällä! Yök!

Vierailija
22/56 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.12.2014 klo 22:13"]

[quote author="Vierailija" time="06.12.2014 klo 20:54"]

[quote author="Vierailija" time="06.12.2014 klo 20:29"]

[quote author="Vierailija" time="06.12.2014 klo 19:31"]

[quote author="Vierailija" time="06.12.2014 klo 18:37"]

[quote author="Vierailija" time="06.12.2014 klo 16:41"]

Tylsää, eikä osu hyviin kohtiin minulla.  Paremmalta itselleni tuntuu päällä olo tai takaa päin. 

[/quote]

Millä tavalle ei osu #kohdilleen"? Jääkö klitta vaille kosketusta?

[/quote]

Mulla sama ongelma. Ei mitään kiihottavaa kosketusta/hankausta. Jos mun jalat on alhaalla tunnen oloni tyhmäksi, jos jalat on miehen ympräillä tai olkapäillä en pysty liikkumaan vaan meinaan tukehtua. Mies on yli 30 cm pidempi ja 50 kg painavampi joten siinä ei hirveästi voi liikkua jolloin mulla menee osa nautinnosta pois - tykkään olla aktiivinen! En ole koskaan ollut edes lähellä laukeamista tuossa asennossa.

Ollaan parinkymmenen vuoden aikana kokeiltu ehkä 3-4 kertaa. Kaikki muut asennot paljon parempia ja laukean nopeasti!

[/quote]

Päällä ollessaan mies voisi kokeilla siirtyä hiukan ylemmäs, siis sängyn pääpuolta kohti. Jo 2-3 cm saattaa riittää parempaan kontaktiin. Miten noissa muissa asennoissa, onko sormet mukana, jos noin nopeaa ja helppoa?

[/quote]

Takaapäin on sormet mukana mutta päällä saan sopivan kosketuksen ilmankin. Ehdottomasti paras asento! Lähärissä en saa sormia väliin.

Jos mies tuossa lähärissä vielä nousisi ylemmäs litistyisin täysin! Kyljellään vastakkain ihan ok mutta en laukea siinäkään, tykkään kyllä muuten.

[/quote]

Tuoli ilman käsinojia voisi myös olla toimiva. Siinä pari pääsee lähelle toisiaan kasvokkain ilman naisen litistymisen tunnetta. Joku nainen av:lla mainitsi tämän ainoana asentona jossa laukeaa.

[/quote]

Tästä tykkään myös. Toimii sohvalla hyvin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/56 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Takaapäin on parempi, voi samalla ihailla ja vaikka työntää sormen naisen rupureikään.

T: Mies73

Vierailija
24/56 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On mahtavaa kun miesystäväni poraa sillai kunnolla perseeseen, kiimaisesti suudellaan samalla. Samoin mäkin kun nussin nuoria poitsuja on mukava naputtaa niitä kyseisessä asennossa kovaa syvälle pohjaan. Tosi herkkua!

Vierailija
25/56 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.12.2014 klo 19:28"][quote author="Vierailija" time="06.12.2014 klo 17:13"][quote author="Vierailija" time="06.12.2014 klo 16:44"]

Okei, ymmärrän, jos asento ei tunnu oikeissa paikoissa, mutta millä perusteilla se on tylsä? Ap

[/quote]

No siksi varmaan se on tylsä kun se ei kaikille tunnu hyvältä. Minulle se asento on tyhjä, yhdentekevä kun en siinä juurikaan tunne erityisemmin mitään. 
[/quote]
Taidat olla aika löysä?
[/quote]

Melkoinen logiikka.

Ihmiset on erilaisia. Toisilla on pisteet eri kohdissa.
Minullakaan ei lähiksessä tunnu muuta kuin hankaavaa liikettä, mutta päällä olessa tuntuu mahtavalta joka liike.

Vierailija
26/56 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.12.2014 klo 18:37"][quote author="Vierailija" time="06.12.2014 klo 16:41"]

Tylsää, eikä osu hyviin kohtiin minulla.  Paremmalta itselleni tuntuu päällä olo tai takaa päin. 

[/quote]

[/quote]

Ei, vaan g-piste.

Vierailija
27/56 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oonks mä ainoo nainen maailmassa joka harrastaa seksiä AINA silmät kiinni? Joku miehen kattelu häiritsis pahasti mun fantasiointiani :)

Vierailija
28/56 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 10:50"]

Oonks mä ainoo nainen maailmassa joka harrastaa seksiä AINA silmät kiinni? Joku miehen kattelu häiritsis pahasti mun fantasiointiani :)

[/quote]

Mulla taas silmät aina auki, mikään ei kiihota yhtäpaljon kuin himon väreilyt kumppanin kasvoilla!

Vierailija
29/56 |
09.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

..

Vierailija
30/56 |
06.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.12.2014 klo 20:54"]

[quote author="Vierailija" time="06.12.2014 klo 20:29"]

[quote author="Vierailija" time="06.12.2014 klo 19:31"]

[quote author="Vierailija" time="06.12.2014 klo 18:37"]

[/quote]

[/quote]

Mulla sama ongelma. Ei mitään kiihottavaa kosketusta/hankausta. Jos mun jalat on alhaalla tunnen oloni tyhmäksi, jos jalat on miehen ympräillä tai olkapäillä en pysty liikkumaan vaan meinaan tukehtua. Mies on yli 30 cm pidempi ja 50 kg painavampi joten siinä ei hirveästi voi liikkua jolloin mulla menee osa nautinnosta pois - tykkään olla aktiivinen! En ole koskaan ollut edes lähellä laukeamista tuossa asennossa.

Ollaan parinkymmenen vuoden aikana kokeiltu ehkä 3-4 kertaa. Kaikki muut asennot paljon parempia ja laukean nopeasti!

[/quote]

Päällä ollessaan mies voisi kokeilla siirtyä hiukan ylemmäs, siis sängyn pääpuolta kohti. Jo 2-3 cm saattaa riittää parempaan kontaktiin. Miten noissa muissa asennoissa, onko sormet mukana, jos noin nopeaa ja helppoa?

[/quote]

Takaapäin on sormet mukana mutta päällä saan sopivan kosketuksen ilmankin. Ehdottomasti paras asento! Lähärissä en saa sormia väliin.

Jos mies tuossa lähärissä vielä nousisi ylemmäs litistyisin täysin! Kyljellään vastakkain ihan ok mutta en laukea siinäkään, tykkään kyllä muuten.

[/quote]

Tuoli ilman käsinojia voisi myös olla toimiva. Siinä pari pääsee lähelle toisiaan kasvokkain ilman naisen litistymisen tunnetta. Joku nainen av:lla mainitsi tämän ainoana asentona jossa laukeaa.

Vierailija
31/56 |
06.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään vikaa. SE asento jossa todella tuntuu siltä että mies PANEE. Yes!

Vierailija
32/56 |
06.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään vikaa! Se on mun toinen lempiasento. Paras on kylläkin takaapäin omalla kohdalla. :)

Vierailija
33/56 |
06.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on ainoa asento, missä olen ejakulonnut. Olen siis nainen.

Vierailija
34/56 |
06.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin tykkäisin ja olisi ainoa asento, jossa saan, mutta mieheni ei suostu, on kuulemma tylsä asento. Minusta taas takaapäin on tylsä, kun ei näe miestä. 

Vierailija
35/56 |
06.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.12.2014 klo 17:58"]Minäkin tykkäisin ja olisi ainoa asento, jossa saan, mutta mieheni ei suostu, on kuulemma tylsä asento. Minusta taas takaapäin on tylsä, kun ei näe miestä. 
[/quote]

Miksi itse suostut takaapäin, jos se on tylsä?

Vierailija
36/56 |
06.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mainio asento, jossa saan helposti. Hyvää siinä on kaikki, mm. läheisyys ja asennon muuteltavuus. Vaikka lähis on hyvä, on myös muita mukavia asentoja, joilla saa vaihtelua.

Vierailija
37/56 |
06.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme heterohommia täällä kehutaan!

Vierailija
38/56 |
06.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

...

Vierailija
39/56 |
06.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Vierailija
40/56 |
06.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.12.2014 klo 16:44"]

Okei, ymmärrän, jos asento ei tunnu oikeissa paikoissa, mutta millä perusteilla se on tylsä? Ap

[/quote]

Se on tylsä vain mielikuvissa. Nykyään korostetaan niin paljon kaikenlaista "erikoista", sen mukaan tämä asento on "so last season".

Ainakin se polttaa hyvin kaloreita ja kiva katsoa miestä silmiin rakastellessa:).