Kuinka usein puhutte vanhempienne/vanhempanne kanssa puhelimessa?
Ja kuka yleensä soittaa, he vai sinä? Tätä tiedustelisin..
Kommentit (14)
Joka päivä soittavat, joskus monta kertaa. En aina vastaa, koska ei niillä ole mitään asiaa.
Whatsappaillaan joka päivä ja muutaman kerran viikossa soitellaan vuorotellen.
Äidin kanssa puhun lähes joka päivä, isän kanssa pari kertaa viikossa. Äidin kanssa soitellaan aikalailla yhtä paljon, isä soittaa ehkä useammin minulle kuin minä hänelle.
Isäni kuoltua olen soittanut äidilleni ihan joka ikinen päivä, välimatkaa 400 km. Sitä ennen soittelimme noin kerran viikossa. Yleensä soitame illalla uutisten jälkeen, kumpi nyt ensin ehtii.
Kun asuon ulkomailla niin ehkä 2krt/vko
Ennen lähes päivittäin, olen yrittänyt harventaa hienovaraisesti, mutta pari kertaa viikossa vähintään. Molemmat soittelevat aika tasapuolisesti.
Kerran viikossa. Ja minä soitan. Oikeastaan aina näin. Eli lauantaina soitetaan ja sovitaan, mihin aikaan sunnuntaina mennään kahville/kylään. Tosi harvoin saattaa äiti soittaa minulle, jos tulee jotain erikoisempaa asiaa tai hän tarvitsee apua jossain kodinhoidollisessa puuhassa.
Äiti soittelee muutaman kerran kuussa, isälle puhun aika harvoin (kun äiti ne sen asiat aika hyvin raportoi :D) ollaan koko perhe aika epäsosiaalisia, mutta ollaan silti tosi hyvissä väleissä vaikka "harvoin" pidetäänkin yhtä.
Ei lähes koskaan. Ainoastaan jos on joku ongelma. Kuulumiset vaihdetaan sunnuntaivierailulla.
Äiti soittaa 2-3 kertaa vuodessa. Isän kanssa en ole koskaan puhunut puhelimessa.
Kerran viikossa puhun äitini kanssa puhelimessa, isän kanssa n. 3 krt/vuosi. 150 km välimatkaa.
1-2 kertaa viikossa. Yleensä minä soitan, koska tiedän, milloin minulla on vapaa hetki puhua. Heillä taas on eläkeläisinä melkein aina aikaa puhelimessa jutustelulle. Useammin juttelen äidin kanssa, ehkä joka neljäs kerta isän kanssa. Tietokoneella myös skypetetään, silloin lapsetkin on mukana.
ja ajattelin lähinnä sellaisia ihmisiä jotka esim asuvat eri paikkakunnalla kuin vanhemmat,taikka eivät muutoin näe heitä usein. -ap