Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinulle, jolla on juuri nyt vaikeaa

Vierailija
10.10.2021 |

Älä pelkää, kaikki järjestyy. Vaikka tuhat kaatuisi sinun sivultasi, kymmenen tuhatta oikealta puoletasi, ei se sinuun satu. Olen kanssasi elämäsi kaikkina päivinä. Silloinkin kun vaellat pimeässä laaksossa, älä pelkää. Sinua rakastetaan. Et huomaa minua, mutta minä suojelen sinua. Olet hyvä juuri tuollaisena.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko kukaan sanonut ett sulla saattais olla suuruusharhoja?

Onko kukaan sanonut, et maamme päättäjillä, lääkäreillä yms koronavouhotuksen toimeenpanijoilla saattaisi olla Napoleon syndroomaa? Pikkaisen alistetaan kansalaisia.

Vierailija
22/28 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pah. Jos, ja kun, uusi aktiivimalli tulee käytäntöön, niin teen itsemurhan. En jaksa tätä henkistä väkivaltaa, johon TE-toimisto ja Kela syyllistyy.

Et sitä tee. Minä tarvitsen sinua, olet tärkeä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oh no. Sinulla jolla on oikeasti vaikeaa. Tämän ketjun ap on sumuhullu ritari, joka katkoo päitä. Älä siis säikähdä tai ota itseesi. Älä ainakaan kuuntele ap:tä. Esittää ensin kivaa ja sitten alkaa päät irtoilla.

Sinä kuulostat ihanalta. Pidän tavastasi kirjoittaa.

Vierailija
24/28 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pah. Jos, ja kun, uusi aktiivimalli tulee käytäntöön, niin teen itsemurhan. En jaksa tätä henkistä väkivaltaa, johon TE-toimisto ja Kela syyllistyy.

Se onkin ainoa mitä työtön voi tehdä. Töissä olevat voi sentään lakkoilla jos yritetään kyykyttää. 

Sitten voi äkkiä lakkoilla itsensä sieltä firmasta ulos.

Haluat siis kyykyttää töitä tekeviä. Miksi?

Vierailija
25/28 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja niin vetäisin sykkivän valtikkani hitaasti ulos voittamastani, alleni kaatamasta. Elämännektari purskahti ulos ammottavasta aukosta valuen hitaasti myllättyihin lakanoihin.

Vierailija
26/28 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun sinulla on vaikea hetki, kutsu minua. Älä koskaan rukoile minua vaan rukoile Taivaan Isää Jeesuksen nimessä. Olen vain nöyrä palvelija jonka tehtävänä on suojella sinua. Älä pelkää, kaikki on hyvin.

Vierailija
27/28 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja niin vetäisin sykkivän valtikkani hitaasti ulos voittamastani, alleni kaatamasta. Elämännektari purskahti ulos ammottavasta aukosta valuen hitaasti myllättyihin lakanoihin.

Kohtalaisen hyvä. Hieman petrausta vielä.

Vierailija
28/28 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lupaa minulle ettet tee itsellesi sitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kuusi