Sinulle, jolla on juuri nyt vaikeaa
Älä pelkää, kaikki järjestyy. Vaikka tuhat kaatuisi sinun sivultasi, kymmenen tuhatta oikealta puoletasi, ei se sinuun satu. Olen kanssasi elämäsi kaikkina päivinä. Silloinkin kun vaellat pimeässä laaksossa, älä pelkää. Sinua rakastetaan. Et huomaa minua, mutta minä suojelen sinua. Olet hyvä juuri tuollaisena.
Kommentit (28)
Pah. Jos, ja kun, uusi aktiivimalli tulee käytäntöön, niin teen itsemurhan. En jaksa tätä henkistä väkivaltaa, johon TE-toimisto ja Kela syyllistyy.
Vaikka tuhat kaatuisi sinun sivultasi, kymmenen tuhatta oikealta puoleltasi, ei se sinuun satu.
Se sattuu niihin yhteentoista tuhanteen. Taisit luvata niillekin, ettei satu?
Vierailija kirjoitti:
Pah. Jos, ja kun, uusi aktiivimalli tulee käytäntöön, niin teen itsemurhan. En jaksa tätä henkistä väkivaltaa, johon TE-toimisto ja Kela syyllistyy.
Sitten haet niihin paikkoihin. Älä tee siitä elämää suurempaa numeroa.
Vierailija kirjoitti:
Se onkin ainoa mitä työtön voi tehdä. Töissä olevat voi sentään lakkoilla jos yritetään kyykyttää.
Sanahelinää, ei vakuuttanut
T. Pessimisti
Vierailija kirjoitti:
Vaikka tuhat kaatuisi sinun sivultasi, kymmenen tuhatta oikealta puoleltasi, ei se sinuun satu.
Niinkö sanoin? En sanonut. Pahoja satutan ja hyviä suojelen.
Suattaapa isäntä suuttua huomenna kun taimikon raivauksessa pitäis kumminkin jättää pystyyn reilu 2000 tainta jos alan huiskia että jääkin vain tuhat tai alle.
Oh no. Sinulla jolla on oikeasti vaikeaa. Tämän ketjun ap on sumuhullu ritari, joka katkoo päitä. Älä siis säikähdä tai ota itseesi. Älä ainakaan kuuntele ap:tä. Esittää ensin kivaa ja sitten alkaa päät irtoilla.
Vierailija kirjoitti:
Sanahelinää, ei vakuuttanut
T. Pessimisti
Kun nukkumaan menet, valvon ja sinua suojelen. Aamuun valoisaan heräät, ehkä siellä pienen hetken minut nähdä voit. Olen valo päivän hyville, pimeys yön väärintekijöille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitäpä teet niille pahojen riveissä seisoville, jotka on pakotettu sinne omaisten kiduttamisen uhalla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se onkin ainoa mitä työtön voi tehdä. Töissä olevat voi sentään lakkoilla jos yritetään kyykyttää.
Sitten voi äkkiä lakkoilla itsensä sieltä firmasta ulos.
Vierailija kirjoitti:
Oh no. Sinulla jolla on oikeasti vaikeaa. Tämän ketjun ap on sumuhullu ritari, joka katkoo päitä. Älä siis säikähdä tai ota itseesi. Älä ainakaan kuuntele ap:tä. Esittää ensin kivaa ja sitten alkaa päät irtoilla.
Huomaatko kuinka he valehtelevat. Käärmeen lailla puhuvat järjettömyyksiä. Olen se joka rakastaa ja välittää sinusta. Olen sinua varten. Tule ja saat levätä sylissäni, pidän sinusta huolen. Olet turvassa kaikelta pahalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitäpä teet niille pahojen riveissä seisoville, jotka on pakotettu sinne omaisten kiduttamisen uhalla?
Tässäpä olisikin avain täydellisen voittamattoman taistelujoukon kokoamiseen: kaikki pakotetaan riveihin väkivallan uhalla, ja ap (joka selvästi tuuraa kristittyjen jumalaa) pitää huolen siitä, että luodit ja laskeumat eivät osu. Minkähän vuoksi näin ei jo ole tehty?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eivät he ole pahoja silloin. Rakastan heitä.
Olen aikoinaan uskonut fraasiin " kaikki järjestyy (aikanaan), mutta kun vuodet vierii eteenpäin, eikä mikään tunnu järjestyvän, niin miksi jälleen uskoisin?
Joka vuosi ahdistus lisääntyy, asiat pysyvät ennallaan tai menevät huonompaan suuntaan, vaikka kuinka yrittää kaikkensa tehdä jotta elämän kaikki osa-alueet paranisi.
Ikää on jo 5- kympin paikkeilla ja yhä edelleen elämä on taistelua. Tulisipa viimeinen hetki ja loppu pian. Mitäpä täällä maan päällä hidasta kuolemaa tekemään. Kun on p*skat kortit syntyessään saanut, niin vaikeaa niitä on muuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi myös olla porsimatta lisää väkeä.
Onko kukaan sanonut ett sulla saattais olla suuruusharhoja?
Älkää peljätkö, olen teitä varten. Kumpa ymmärtäisitte rakkauteni kaikkien teidän puolesta. Sinun edestäsi..
Mikäs saarnaaja se siellä messuaa?
Kuule minua