Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pitäisikö miehiä kehua paljon enemmän kuin nykyisin?

Vierailija
06.12.2014 |

Mielestäni pitäisi varsinki itsestäänselvyytenä pidetyistä "miesten töistä"

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
06.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo! Miehiä vaan moititaan. :(

Vierailija
2/21 |
06.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkia pitää kehua ja kiittää, kun siihen on aihetta. Se tuntuu hyvältä ja näin minä toiminkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
14.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä palstalla miehiä haukutaan paljon enemmän kuin kehutaan. Se on kummallista.

Vierailija
4/21 |
14.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketään ei pidä kehua ilman syytä.

Vierailija
5/21 |
14.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä pitäisi kehua? Tietenkin yksittäistä miestä voi kehua, jos hän on sen ansainnut. Mutta yleisellä tasolla, miksi? Eiväthän miehetkään Suomessa naisille jaa kehuja yleisellä tasolla vaan päinvastoin.

Vierailija
6/21 |
14.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaisessa miehessä ei ole kehumista. Sika mikä sika.

Vierailija
7/21 |
14.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni kyllä pitäisi kehua enemmän. Miehet ovat jollain tapaa herkempiä ja haavoittuvaisempia kuin naiset, koska eivät ole yleensä verbaalisesti niin taitavia. Varsinkin sellaset perusmiehet tarvitsisivat enemmän kehuja ja kannustusta - ties vaikkapa niistä kuoriutuisi sitä kautta oikeita valioyksilöitä. ;) Mä tiedän paljon hyviä miehiä ja omani on yksi heistä. Pyrin kyllä joka päivä kehumaan, koska kyllähän se lisää hänelläkin halua olla mua kohtaan hyvä. Sellainen positiivinen kierre.

Vierailija
8/21 |
14.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, kyllä mä alan kehua miestä hyvin vaihdetusta renkaista (sen kaksi kertaa vuodessa) kun minä alan saada kehuja hyvin tiskatuista tiskeistä (joka päivä).

Vierailija
9/21 |
14.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko että pitäisi... ainakaan minun.

Vierailija
10/21 |
14.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielestäni pitäisi varsinki itsestäänselvyytenä pidetyistä "miesten töistä"

Pitäisi.Yritän ehdollistaa mieheni tekemään miesten töitä ja muutenkin auttamaan kotihommissa kehumalla häntä kun hän tekee niitä.Ylipäätään minut on kasvatettu antamaan ihmisille positiivistaa palautetta kun siihen on aihetta.

Vierailija
11/21 |
14.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielestäni kyllä pitäisi kehua enemmän. Miehet ovat jollain tapaa herkempiä ja haavoittuvaisempia kuin naiset, koska eivät ole yleensä verbaalisesti niin taitavia. Varsinkin sellaset perusmiehet tarvitsisivat enemmän kehuja ja kannustusta - ties vaikkapa niistä kuoriutuisi sitä kautta oikeita valioyksilöitä. ;) Mä tiedän paljon hyviä miehiä ja omani on yksi heistä. Pyrin kyllä joka päivä kehumaan, koska kyllähän se lisää hänelläkin halua olla mua kohtaan hyvä. Sellainen positiivinen kierre.

Lähes kaikki Nobel-kirjailijat ja menestyneet stand-up koomikot ovat miehiä.

-Mies 29v + 1v-

Vierailija
12/21 |
14.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies 29v kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-Mies 29v + 1v-

MIes29 ja itkuinen kuitti. Mies29 ei ole saanut kehuja sen jälkeen kun oppi istumaan potalla ja tässä on tulos: tuhansia viestejä miesten erinomaisuudesta ja naisten huonoudesta naisten keskustelupalstalla ja Suomi24:ssa.

Vierailija
13/21 |
14.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu, kyllä mä alan kehua miestä hyvin vaihdetusta renkaista (sen kaksi kertaa vuodessa) kun minä alan saada kehuja hyvin tiskatuista tiskeistä (joka päivä).

Onko sinusta tiskaaminen naisten töitä?  :D

Vierailija
14/21 |
14.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän melkein jokaisessa taloudessa ole tiskikone... Kiitänkö siis naista siitä, että kiitos kun tiskikone taas tiskasi? :O

Vierailija
15/21 |
14.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies 29v kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-Mies 29v + 1v-

MIes29 ja itkuinen kuitti. Mies29 ei ole saanut kehuja sen jälkeen kun oppi istumaan potalla ja tässä on tulos: tuhansia viestejä miesten erinomaisuudesta ja naisten huonoudesta naisten keskustelupalstalla ja Suomi24:ssa.

Marsumies ratsastaa aina ja ikuisesti miesten paremmalla menestyksellä, urhoollisuudella ja älykkyydellä ikuiseen aurinkoon, vaikka ei itse ole saanut mitään merkittävää aikaiseksi, ei edes sellaista, joka oikeuttaisi häntä kutsumaan itseään Mieheksi. Hän kiillottelee kilpeään, vaikka ei ole päässyt lähikontaktiin muiden elävien olentojen kuin marsunsa kanssa.

Vierailija
16/21 |
14.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän melkein jokaisessa taloudessa ole tiskikone... Kiitänkö siis naista siitä, että kiitos kun tiskikone taas tiskasi? :O

Kyllä, jos sen naisen täytyy keräillä ne sinun astiasi sinne koneeseen joka vitun päivä.

Vierailija
17/21 |
14.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näinhän se on.

Minua on kehuttu ja kiitetty viimeeksi 2008 hieman yllättävältäkin taholta.

Akka ei edes kiittänyt kun tein sille 20000€ Keittiöremontin pari vuotta sitten.

Mutta tuntuisihan se hyvälle jos kiitettäisiin ja saisi seksiä vielä päälle.

Vierailija
18/21 |
14.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole se,jota lainaat,mutta jos perheessä on jako "miesten ja naisten töihin",niin yleensä kotityöt kuten tiskaus mielletään naisten työksi.Meillä mies odottaa jotain mitalia silloin harvoin kun viitsii hoitaa tiskit.

Vierailija
19/21 |
14.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näinhän se on.

Minua on kehuttu ja kiitetty viimeeksi 2008 hieman yllättävältäkin taholta.

Akka ei edes kiittänyt kun tein sille 20000€ Keittiöremontin pari vuotta sitten.

Mutta tuntuisihan se hyvälle jos kiitettäisiin ja saisi seksiä vielä päälle.

"Akka" (jos mieheni nimittäisi minua akaksi, olisi muuten ex) on siis mielestäsi 20 000 €  verran pillua velkaa?

Vierailija
20/21 |
14.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Omituinen ajatus,jos asuu yksin tai kaksin,ei sitä tiskiä niin paljon tule etteikö niitä käsin saisi tiskattua.Mutta vaikka olisikin tiskikone,ei se kone itse kerää astioita,huuhtele niitä tiskialtaassa ja asettele koneeseen(aikuisten versio Tetriksestä),kone ei myöskään laita puhtaita astioita kaappiin paikalleen.Joo,se pesee ne mutta yhtä lailla pyykin pesu on vittumainen kotityö vaikka kone pesee pyykit - on siinä ne oheishommat silti ihmisen tehtävä.