Upeat venäläiset naiset
Mistä johtuu että venäläiset naiset ovat niin upeita ja suomalaiset eivät? Eikö kaikki suomalset rumilukset voisi lähettää jonnekin Timbuktuun ja ottaa Suomeen lisää kauniita venäläisiä naisia?
Kommentit (14)
Minua ei sinänsä hämmästytä venäläisnaisten kauneus, mutta kun ne ovat vielä luontaisia johtajiakin, sitkeitä, tarvittaessa julmiakin mutta kuitenkin hoivaavia ja helliä!
Onko venäläinen nainen lähimpänä teoreettista "ideaali-ihmistä"? Tätä minä hämmästelen.
Sama italialaisten miesten kanssa. Rumat suomalaiset hevonkuuseen, tummat italialaiset tilalle!
Served.
Entäs jos sä menet vaan sinne venäjälle? :D
[quote author="Vierailija" time="06.12.2014 klo 13:47"]
Sama italialaisten miesten kanssa. Rumat suomalaiset hevonkuuseen, tummat italialaiset tilalle! Served.
[/quote]
No jos tykkää miehestä, joka vielä kolmekymppisenä asuu kotona ja varmaan itkee mammaa hätiin jos tulee panon kanssa riitaa niin... mikä mää olen mittään sanoma.
[quote author="Vierailija" time="06.12.2014 klo 13:49"][quote author="Vierailija" time="06.12.2014 klo 13:47"]
Sama italialaisten miesten kanssa. Rumat suomalaiset hevonkuuseen, tummat italialaiset tilalle! Served.
[/quote]
No jos tykkää miehestä, joka vielä kolmekymppisenä asuu kotona ja varmaan itkee mammaa hätiin jos tulee panon kanssa riitaa niin... mikä mää olen mittään sanoma.
[/quote]
Miten tuo eroaa suomalaisista miehistä? ovatpahan komeampia..
[quote author="Vierailija" time="06.12.2014 klo 13:49"][quote author="Vierailija" time="06.12.2014 klo 13:47"]
[/quote]
[/quote]
Katkera olet vaan, pus pus!
Jenkkikaverini juuri täällä ihasteli ja ihmetteli miten kauniita suomalaiset nuoret naiset ovat :) Hassu juttu.
Johtuu siitä, että venäläinen mies ei pihistele.
[quote author="Vierailija" time="06.12.2014 klo 13:46"]
Minua ei sinänsä hämmästytä venäläisnaisten kauneus, mutta kun ne ovat vielä luontaisia johtajiakin, sitkeitä, tarvittaessa julmiakin mutta kuitenkin hoivaavia ja helliä!
Onko venäläinen nainen lähimpänä teoreettista "ideaali-ihmistä"? Tätä minä hämmästelen.
[/quote]
Tämä on totta!
Venäläinen nainen voi olla piinkova tiedenainen, mutta samaan aikaan kaunis ja naisellinen.
Jos Suomessa olisi naisastronautteja, ei ne tältä näyttäisi:
http://www.spacefacts.de/more/cosmonauts/photo/kikina_anna_2.jpg
Ehei, jos suominaisella nyt ylipäätään olisi fyysiset ja älylliset edellytykset avaruuslentäjäksi, se olisi joku hapannaama siilitukka.
[quote author="Vierailija" time="06.12.2014 klo 14:01"][quote author="Vierailija" time="06.12.2014 klo 13:46"]
[/quote]
Tämä on totta!
Venäläinen nainen voi olla piinkova tiedenainen, mutta samaan aikaan kaunis ja naisellinen.
Jos Suomessa olisi naisastronautteja, ei ne tältä näyttäisi:
http://www.spacefacts.de/more/cosmonauts/photo/kikina_anna_2.jpg
Ehei, jos suominaisella nyt ylipäätään olisi fyysiset ja älylliset edellytykset avaruuslentäjäksi, se olisi joku hapannaama siilitukka.
[/quote]
Taviksen näköinen. Ei tuossa ole mitään ihmeellistä.
Herrajumala sentään, kaikki idioitit sinne timbuktuun. Että kehtaattekin jauhaa tällaista sontaa Suomen itsenäisyyspäivänä.
[quote author="Vierailija" time="06.12.2014 klo 14:03"]
[quote author="Vierailija" time="06.12.2014 klo 14:01"][quote author="Vierailija" time="06.12.2014 klo 13:46"] Minua ei sinänsä hämmästytä venäläisnaisten kauneus, mutta kun ne ovat vielä luontaisia johtajiakin, sitkeitä, tarvittaessa julmiakin mutta kuitenkin hoivaavia ja helliä! Onko venäläinen nainen lähimpänä teoreettista "ideaali-ihmistä"? Tätä minä hämmästelen. [/quote] Tämä on totta! Venäläinen nainen voi olla piinkova tiedenainen, mutta samaan aikaan kaunis ja naisellinen. Jos Suomessa olisi naisastronautteja, ei ne tältä näyttäisi: http://www.spacefacts.de/more/cosmonauts/photo/kikina_anna_2.jpg Ehei, jos suominaisella nyt ylipäätään olisi fyysiset ja älylliset edellytykset avaruuslentäjäksi, se olisi joku hapannaama siilitukka. [/quote] Taviksen näköinen. Ei tuossa ole mitään ihmeellistä.
[/quote]
Ei se mikään malli olekaan, vaan insinööri ja kosmonautti. Selvästi näkee, että laitettuna olisi oikein kaunis.
Vertailun vuoksi tähän voisi linkittää jonkun suomalaisen ('spesiaalialan') naisinsinöörin...
[quote author="Vierailija" time="06.12.2014 klo 14:22"][quote author="Vierailija" time="06.12.2014 klo 14:03"]
[quote author="Vierailija" time="06.12.2014 klo 14:01"][quote author="Vierailija" time="06.12.2014 klo 13:46"] Minua ei sinänsä hämmästytä venäläisnaisten kauneus, mutta kun ne ovat vielä luontaisia johtajiakin, sitkeitä, tarvittaessa julmiakin mutta kuitenkin hoivaavia ja helliä! Onko venäläinen nainen lähimpänä teoreettista "ideaali-ihmistä"? Tätä minä hämmästelen. [/quote] Tämä on totta! Venäläinen nainen voi olla piinkova tiedenainen, mutta samaan aikaan kaunis ja naisellinen. Jos Suomessa olisi naisastronautteja, ei ne tältä näyttäisi: http://www.spacefacts.de/more/cosmonauts/photo/kikina_anna_2.jpg Ehei, jos suominaisella nyt ylipäätään olisi fyysiset ja älylliset edellytykset avaruuslentäjäksi, se olisi joku hapannaama siilitukka. [/quote] Taviksen näköinen. Ei tuossa ole mitään ihmeellistä.
[/quote]
Ei se mikään malli olekaan, vaan insinööri ja kosmonautti. Selvästi näkee, että laitettuna olisi oikein kaunis.
Vertailun vuoksi tähän voisi linkittää jonkun suomalaisen ('spesiaalialan') naisinsinöörin...
[/quote]
Suomalaisia naislentäjiä: http://mb.cision.com/Public/68/9382150/b724a4c14596683e_org.jpg
Kukaan ei kyseenalaista tuon kosmobautin älykkyyttä, vaan kyse oli ulkonäöstä.
Mitäs niitten suomalaisten kanssa ketkä sit näyttää venäläisiltä? Nekin hiiteen? Aiettä tätä yleistystä...