Miksi ihmiset moittivat Huutokauppakeisaria?
Olen tuntenut tuon pariskunnan lähes koko ikäni. Ovat todella mukavia ihmisiä ja ovat auttaneet minua paljon ja ilmaiseksi.
Toki telkkarissa leikellään ja editoidaan tuo ohjelma ja tämä ei vissiin ole kenellekään uutta.
Ketään ei kuitenkaan pakoteta myymään tavaroitaan millä hyvänsä hinnalla vaan ihan itse hyväksyvät tai eivät hyväksy myyntihintaa.
Kommentit (51)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minua ärsyttää se tyyli: annetaan ymmärtää ettei tavaralla ole "mitään" arvoa, ja sitten "yllätytään" kun 50e tavaroista saadaankin 1500e (kärjistäen).
Ymmärrän myös että kyseessä on tv-ohjelma, mutta en pidä "käsikirjoitetuista" jutuista siinä.
Antiikkia Antiikkia oli lempiohjelmani, harmi kun se loppui.
Miten voi olla jollekin vaikea ymmärtää, että myyjälle ei voida maksaa tavaroista sitä hintaa, jolla ne myydään huutokaupassa?
On se aika monelle vaikeaa ymmärtää, mutta suomalaiset onkin suurin osa matalaotsaista paimentolaiskansaa, jolle on tosi hankalaa käsittää jopa se, että nyt eletään euroajassa.
Sitäkään ei käsitetä, että 65-vuotias saattaa ymmärtää intternetistä enemmän kuin joku 15-vuotias kakara.
Ja tuommoisen luonnehdinnan jälkeen luulet että argumentteihinne keisaripariskunnasta suhtaudutaan positiivisesti? Niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan. Jos keisarin kaverit ei tykkää keisarinsa maineesta niin EHKÄ KANNATTAISI OLLA HAUKKUMATTA KAIKKIA jotka ei ole keisarin kavereita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rouva Palsanmäki on ihan OK, herra itse on sellainen, että käännän kanavaa VÄLITTÖMÄSTI. En kestä, en!
No en tiiä. Näyttää kun pullaa olis syöny kummatkin koko ikänsä.
Vittuako se sinulle kuuluu, mitä syövät! Itse olet varmaan vetänyt koko elämäsi myrkkysieniä tjn, kun olet noin ilkeä. Siltikään ei ole henki lähtenyt, mutta mikäs pahan tappaisi.
Tuollaisella kiukuttelullako luulet kansan alkavan pitää keisarikavereistasi?
Kenenkään ei ole pakko myydä romppeitaan huutokauppakeisarille.
Vai onko se joillekin vaan pakko päästä telkkariin muutamaksi minuutiksi?
No itse olen tosi kaukana heidän tavastaan olla ja elää, mutta pidän heitä tosi mukavan oloisina tyyppeinä, mutkattomina. On kritisoitu ahneudesta mutta kaikki joutuvat omassa työssään vähän venyttämään tuloksia. Edustavat omaa sukupolveaan ja elämää kehä kolmosen ulkopuolella ja siksi ymmärränkin miksi joku loukkaantuu. t. N30 Stadista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rouva Palsanmäki on ihan OK, herra itse on sellainen, että käännän kanavaa VÄLITTÖMÄSTI. En kestä, en!
No en tiiä. Näyttää kun pullaa olis syöny kummatkin koko ikänsä.
Vittuako se sinulle kuuluu, mitä syövät! Itse olet varmaan vetänyt koko elämäsi myrkkysieniä tjn, kun olet noin ilkeä. Siltikään ei ole henki lähtenyt, mutta mikäs pahan tappaisi.
Tuollaisella kiukuttelullako luulet kansan alkavan pitää keisarikavereistasi?
Voi elämä! En luule vaan kyllä katsojia löytyy kuten näköjään kommentoijiakin tähän keskusteluun.
Katsotuimpien TOP-listalla tämä ohjelma on sijalla viisi: 772 000.
Miten sinulla noin ihon alle menee rehellinen mielipide ja kuka päättää kuka mihinkin aloitukseen saa kommentoida ? Ja kiitos kysymästä , olen ihana ihminen ! :)
Vierailija kirjoitti:
Miten sinulla noin ihon alle menee rehellinen mielipide ja kuka päättää kuka mihinkin aloitukseen saa kommentoida ? Ja kiitos kysymästä , olen ihana ihminen ! :)
No et ole ihana ihminen, jos sitä oikeasti itse pitää mainostaa.
Hölmön oloinen tämä Markku,ja hölmöjä myös ne jotka maksaa noista sen tekeleistä.Hölmö lisäys tuo disaing Markku.
Eli yks yhteen en voi sietää koko sakkia.En enään ole katsonut koko roskaa.Samaa tinkaamista vuodesta toiseen.Ja Markun höpinää.
Kuluneet vitsit ja sekö pitäs naurattaa Akia vois vielä kahtakin mut se Jonnin joutava apumies.
Keisari ei myy vaan joku hullu huutaa.