Miksi ihmiset moittivat Huutokauppakeisaria?
Olen tuntenut tuon pariskunnan lähes koko ikäni. Ovat todella mukavia ihmisiä ja ovat auttaneet minua paljon ja ilmaiseksi.
Toki telkkarissa leikellään ja editoidaan tuo ohjelma ja tämä ei vissiin ole kenellekään uutta.
Ketään ei kuitenkaan pakoteta myymään tavaroitaan millä hyvänsä hinnalla vaan ihan itse hyväksyvät tai eivät hyväksy myyntihintaa.
Kommentit (51)
Vierailija kirjoitti:
tavallinen kateus saa haukkumaan
Entäpä epätavallinen kateus?
kELMI mikä kelmi mutta se on tympiää kun retostelee vähäosaisten naruttamisesta
Vierailija kirjoitti:
Ruma läski ukko ja ruma läski akka. Ukko jauhaa ilmeisesti koko ajan kaksimielisiä juttuja, kun ainakin niitä tuntuu riittävän mainoskatkoille ohjelman mainostukseen. Kolahtaa ilmeisesti tietynlaiseen väestönosaan, kun näkevät kaltaisensa.
Eli suurimpaan osaa suomalaisista. Sinä olet tietysti se massasta erottuva tiukassa kuosissa fitnesshenkilö joka ei edes televisiota ehdi katsomaan.
Pujaa uhrejaan ja oikein leuhkii vielä.
Oikein olisi että voitto jaettaisiin huijarin ja tavaranantajab kesken.
Vierailija kirjoitti:
Katsoin ohjelmaa kun se alkoi, mutta tympi kun tyyppi vaikuttaa hirveän ahneelta ja vitsit on tosi typeriä. Kade heille varmaan ei ole kukaan, tuskinpa siitä on kenenkään katsojan kohdalla kyse!
Ihanaa, että sinua ei kuitenkaan tympäise niin paljon, että et tulisi kommentoimaan heitä koskevaan keskusteluun! Olet varmasti ihana ihminen. 😍
Rouva Palsanmäki on ihan OK, herra itse on sellainen, että käännän kanavaa VÄLITTÖMÄSTI. En kestä, en!
Huutokauppakeisari on täydellinen fiasko, siis ohjelmana, en voi sietää.
Vastaus Ap:n kysymykseen: Se loputon ahneus oksettaa. Siksi
Vierailija kirjoitti:
Pujaa uhrejaan ja oikein leuhkii vielä.
Oikein olisi että voitto jaettaisiin huijarin ja tavaranantajab kesken.
Mikä sinua vaivaa? Oletko kännissä?
Vierailija kirjoitti:
kELMI mikä kelmi mutta se on tympiää kun retostelee vähäosaisten naruttamisesta
Vähäosaisten voi ristus. Aika usein ollut julkkiksia tai muita bisnestä itsekin tekeviä tyyppejä. Heidän tehtävä on tehdä voittoa se ole mikään hyväntekeväisyys yritys. Kamansa voi myydä myös itse ostajille jos haluaa saada rahaa eikä vain rojuista helposti eroon.
Vierailija kirjoitti:
Vastaus Ap:n kysymykseen: Se loputon ahneus oksettaa. Siksi
Olin joskus aivan pohjalla elämässäni eikä sukulaisiakaan ollut lähellä. Tämän pariskunnan avulla pääsin uuden elämän alkuun.
Sehän on osin käsikirjoitettu. Ei ne typerät vitsit ole välttämättä Akin omia keksintöjä. Mutta oli miten vaan, ei ne enää aina naurata.
Kyllä mä silti joka jakson katson😄
Vierailija kirjoitti:
Rouva Palsanmäki on ihan OK, herra itse on sellainen, että käännän kanavaa VÄLITTÖMÄSTI. En kestä, en!
No en tiiä. Näyttää kun pullaa olis syöny kummatkin koko ikänsä.
Vierailija kirjoitti:
Sehän on osin käsikirjoitettu. Ei ne typerät vitsit ole välttämättä Akin omia keksintöjä. Mutta oli miten vaan, ei ne enää aina naurata.
Kyllä mä silti joka jakson katson😄
Osa ohjelmaa on tottakai käsikirjoitettu, mutta Aki ja Heli ovat ihan omia itsejään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minua ärsyttää se tyyli: annetaan ymmärtää ettei tavaralla ole "mitään" arvoa, ja sitten "yllätytään" kun 50e tavaroista saadaankin 1500e (kärjistäen).
Ymmärrän myös että kyseessä on tv-ohjelma, mutta en pidä "käsikirjoitetuista" jutuista siinä.
Antiikkia Antiikkia oli lempiohjelmani, harmi kun se loppui.
Miten voi olla jollekin vaikea ymmärtää, että myyjälle ei voida maksaa tavaroista sitä hintaa, jolla ne myydään huutokaupassa?
Ymmärrän kyllä että voittoa on saatava. Mutta en pidä siitä, että annetaan ymmärtää arvon olevan vaikka 100e ja tarjotaan tavaroista 50e myyjälle, mutta myydäänkin ne sitten esim. "1500eurolla".
Oletteko huomanneet, että prosenttikauppaa ei enää tarjoa? Se on minusta reilu systeemi, siinä voi myyjälle tulla takkiin, mutta noissa taisi aina myyjä saada enemmän mitä suora tarjous oli...
Huutokauppakeisari toki tienasi vähemmän kun ei pilkkahinnalla saanut ostettua suoraan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No en tiiä. Näyttää kun pullaa olis syöny kummatkin koko ikänsä.
Vittuako se sinulle kuuluu, mitä syövät! Itse olet varmaan vetänyt koko elämäsi myrkkysieniä tjn, kun olet noin ilkeä. Siltikään ei ole henki lähtenyt, mutta mikäs pahan tappaisi.
Keisari on keisari, myy 15 euron kuparipannun 1000 eurolla. Sanoo tuotannon hommaavan TV:sssa esiintyvät tuotteiden myyjät, mutta ohjelmassa aina kertoo, että Taneli soitti meille ja sanoi että ois myytävää. Jos hänen hinta-arvauksensa sattuu joskus kohdalleen, niin kyllä meklari tietää, itsekehu on varmaa, mutta jos arvionsa heittää reilusti, niin silloinpa ei narsisti puhukkaan mitään, jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minua ärsyttää se tyyli: annetaan ymmärtää ettei tavaralla ole "mitään" arvoa, ja sitten "yllätytään" kun 50e tavaroista saadaankin 1500e (kärjistäen).
Ymmärrän myös että kyseessä on tv-ohjelma, mutta en pidä "käsikirjoitetuista" jutuista siinä.
Antiikkia Antiikkia oli lempiohjelmani, harmi kun se loppui.
Miten voi olla jollekin vaikea ymmärtää, että myyjälle ei voida maksaa tavaroista sitä hintaa, jolla ne myydään huutokaupassa?
Ymmärrän kyllä että voittoa on saatava. Mutta en pidä siitä, että annetaan ymmärtää arvon olevan vaikka 100e ja tarjotaan tavaroista 50e myyjälle, mutta myydäänkin ne sitten esim. "1500eurolla".
Oletteko huomanneet, että prosenttikauppaa ei enää tarjoa? Se on minusta reilu systeemi, siinä voi myyjälle tulla takkiin, mutta noissa taisi aina myyjä saada enemmän mitä suora tarjous oli...
Huutokauppakeisari toki tienasi vähemmän kun ei pilkkahinnalla saanut ostettua suoraan.
Viime jaksossa tuli voittoa eräästä kaupasta huimat 13€. Näistähän ei kuitenkaan nosteta haloota.
Koska yrittivät kusettaa koronatuet.
Katsoin ohjelmaa kun se alkoi, mutta tympi kun tyyppi vaikuttaa hirveän ahneelta ja vitsit on tosi typeriä. Kade heille varmaan ei ole kukaan, tuskinpa siitä on kenenkään katsojan kohdalla kyse!