Miksi ihmiset moittivat Huutokauppakeisaria?
Olen tuntenut tuon pariskunnan lähes koko ikäni. Ovat todella mukavia ihmisiä ja ovat auttaneet minua paljon ja ilmaiseksi.
Toki telkkarissa leikellään ja editoidaan tuo ohjelma ja tämä ei vissiin ole kenellekään uutta.
Ketään ei kuitenkaan pakoteta myymään tavaroitaan millä hyvänsä hinnalla vaan ihan itse hyväksyvät tai eivät hyväksy myyntihintaa.
Kommentit (51)
Kateus kuulluu suomalaiseen käytökseen.
Ovat julkisuuden henkilöitä. Siksi. Ihmiset käyvät aina julkkiksia arvostelemaan. Se on vain kestettävä.
Minulla ei ole mielipidettä pariskunnasta, mutta ohjelma oli mielestäni niin hirveää kuraa, että en siksi ole sitä seurannut.
Koska se on mukahauskoja sutkauksia laukova juntti.
Puujalkavitsit+robotti puhe. Eipä paljonkaan kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Kuten itsekin olet mielestäsi.
Minua ärsyttää se tyyli: annetaan ymmärtää ettei tavaralla ole "mitään" arvoa, ja sitten "yllätytään" kun 50e tavaroista saadaankin 1500e (kärjistäen).
Ymmärrän myös että kyseessä on tv-ohjelma, mutta en pidä "käsikirjoitetuista" jutuista siinä.
Antiikkia Antiikkia oli lempiohjelmani, harmi kun se loppui.
Vierailija kirjoitti:
Miksi sinua sitten kiinnosti tämä aloitus?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä kysyttiin syitä miksi sitä moititaan ja kun joku vastaa niin sinä alat mussuttaa siitä?
eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuten itsekin olet mielestäsi.
En suinkaan ole mielestäni sellainen. Juntti saatan jollain muotoa olla mutta en niin turvenuija että laukoisin jatkuvasti typeriä "vitsejä".
Vierailija<strong> kirjoitti:
Minua ärsyttää se tyyli: annetaan ymmärtää ettei tavaralla ole "mitään" arvoa, ja sitten "yllätytään" kun 50e tavaroista saadaankin 1500e (kärjistäen).
Ymmärrän myös että kyseessä on tv-ohjelma, mutta en pidä "käsikirjoitetuista" jutuista siinä.
Etkö ymmärrä, että ohjelma on tehty juuri siksi, että sinunlaisesi tyypit ärsyyntyy? 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä kysyttiin syitä miksi sitä moititaan ja kun joku vastaa niin sinä alat mussuttaa siitä?
eri
Itse en edes avaa keskustelua, elleise kiinnosta minua.
Jonninjoutava pariskunta. Ei mulla muuta.
Vierailija kirjoitti:
Miten voi olla jollekin vaikea ymmärtää, että myyjälle ei voida maksaa tavaroista sitä hintaa, jolla ne myydään huutokaupassa?
Miksihän ihmeessä suomalaiset on kateellisia? Itselläni ei ole paljoa rahaa eikä muutakaan omaisuutta. Siltikään en ole kenellekään kateellinen.
Ihmiset eivät tajua, että huutokauppa perustuu vapaaehtoisuuteen.
Jos ei halua myydä kippojaan Huutiskeisarille, voi ihan vapaasti myydä ne itse jollekulle muulle ja rypeä polviaan myöten rahassa, tai todennäköisemmin tajuta, ettei niiden myyminen niin helppoa ja riskitöntä olekaan.
Aika usein yksityishenkilö törmää huijareihin, jotka myyvät olematonta tai vievät tavarat ja jättävät maksamatta.
Huutisherra toki on juntti, mutta eiköhän useimmat meistäkin ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten voi olla jollekin vaikea ymmärtää, että myyjälle ei voida maksaa tavaroista sitä hintaa, jolla ne myydään huutokaupassa?
Ja se on nimenomaan huutokauppa. Huutajat määrää hinnan.
Vierailija kirjoitti:
Miksihän ihmeessä suomalaiset on kateellisia? Itselläni ei ole paljoa rahaa eikä muutakaan omaisuutta. Siltikään en ole kenellekään kateellinen.
Sama. En tajua. Liittyiskö se siihen onko tyytyväinen elämäänsä vai ei?
Huvittavinta sarjassa on se, että Markku tekee jostain kaatopaikkajätteistä jotain ja sitten porukka huutaa kiimassa.
Ei voi käsittää ihmisten typeryyttä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On se aika monelle vaikeaa ymmärtää, mutta suomalaiset onkin suurin osa matalaotsaista paimentolaiskansaa, jolle on tosi hankalaa käsittää jopa se, että nyt eletään euroajassa.
Sitäkään ei käsitetä, että 65-vuotias saattaa ymmärtää intternetistä enemmän kuin joku 15-vuotias kakara.
tavallinen kateus saa haukkumaan