Lue keskustelun säännöt.
Voi herranjumala tätä kaksaria!
06.12.2014 |
Siis mulla ihan jäätävä kaksoisleuka, ellei jopa kolmoisleuka. Mä tarviin rasvaimun siihen, mitä maksais?
Kommentit (2)
Piti avata ihan saadakseni selville, mikä kaksari!
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Mulla kans :( Naama leviää, kun ei saa unta..ihan järkky turvotus, huh. Joskus noita huvikseni katoin, taitaa mennä sinne tonnin pintaan? Mutta ettei sullaki ois vaan turvotusta?
T:n25