Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kaveri haisee, p*skalta. Miten saan hänet pesulle?

Vierailija
06.12.2014 |

Tehtiin pari viikkoa sitten reissu yhdessä ikeaan. Pienessä autossa kaksin 2h suuntaansa, silloin vasta tajusin että kaverini haisee. Ollaan tunnettu nyt muutama kk, mutta ikean reissun jälkeen aloin vasta kiinnittämään huomiota hajuun joka on hirveä. Tuossa alkuviikosta hän jäi yöksikin mun luokse ja hän sanoi että olipas luonani lämmintä kun hikoili koko yön peiton alla. Tarjosin hänelle pyyhkeitä että voi käydä suihkussa, mutta hän kieltäytyi suihkusta. 

En haluaisi suoraan sanoa hänelle että tuoksuu hirveältä, mutta mitä tehdä?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
06.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillakin haisee myös kämppä, ja sitten se haju tarttuu kaikkiin tekstiileihin ja hiuksiin ja seuraa joka paikkaan mukana.

Vierailija
22/24 |
06.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillakin ihmisillä se haju johtuu hormoneista tai jostain sairaudesta. Teini-ikäiset haisevat, etenkin pojat. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
06.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi veikkoset. Asuin tässä vuoden Intiassa ja siellä oppi olemaan välittämättä hajuista. Itse peseydyn päivittäin, mutta en enää jaksa ärsyyntyä siitä, jos joku haisee. 

Vierailija
24/24 |
06.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.12.2014 klo 13:44"]

Voi veikkoset. Asuin tässä vuoden Intiassa ja siellä oppi olemaan välittämättä hajuista. Itse peseydyn päivittäin, mutta en enää jaksa ärsyyntyä siitä, jos joku haisee. 

[/quote]

Intia ja Suomi ovat vähän eri asioita...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kolme