Mies ei tullut yöksi kotiin - suutunko turhasta?
Mies lähti eilen kaverinsa synttäreille, jonne vein hänet. Sovittiin, että haen yöllä kotiin, hän pistää viestiä tai soittaa kun lähden hakemaan. No, valvoin neljäänn asti, totesin että nyt piisaa ja soitin miehelle. Oli mennyt sitten kaverinsa tykö kuitenkin ja puhuin vuorotellen miehelle ja sen kaverille, kun äijä oksensi sisuskalujaan pellolle. Tässä kohtaa vitutti se, että ei voinut ilmoittaa mulle menevänsä kaverilleen nukkumaan, vaan valvoin ihan suotta aamuun asti. Sovittiin sitten, että tulen tänään hakemaan kotiin (kaverille matkaa meiltä 30 km, joten ei pääse muullakaan pois). Sanoi laittavansa puhelimeen äänet täysille, että herää kun soitan jos on vielä nukkumassa.
Soitin hänelle nyt sitten puoli yhdentoista aikaan ekan kerran, ei vastausta. Pistin viestiä, että voisin tulla kahdeksitoista hakemaan häntä, ei vastausta. Menin nukkumaan hetkeksi, heräsin taas juuri äsken ja katsoin ettei viestiin ole ainakaan vastannut. Yritin soittaa, ei vastausta. Yritin soittaa muutama minuutti sitten uudelleen, nyt sanottiin ettei saada yhteyttä. Argh.
Kysymys kuuluu, olenko oikeutetusti surullinen ja vihainen vai vaan pikkumielinen ämmä?
Kommentit (55)
Mitäs selvis miehen reissusta, kävikö pettämässä, kun noin myöhään venähti, mikä oli selitys.
On aihetta olla ärsyyntynyt. Jos ei mitään ,uuta syytä olla vastaamatta kun että paha olo ja nukuttaa, voisi edes tekstarin laittaa että soitan kun pystyn, sori. Jos eka kerta, ei mitään isoa kohtausta vaan tiukasti ilmoitat oman mielipiteesi miehen käytöksestä. Omat rajat täytyy tuntea ja niistä pitää kiinni.
Itse en tätä suhteessani osannut ollenkaan. Istuin yöt pitkät osottelemassa miestä kotiin milloin mistäkin eikä koskaan tullut selityksiä tai anteeksipyyntöjä. Kaikkeen tottuu. Onneksi pääsin eroon.
[quote author="Vierailija" time="06.12.2014 klo 11:38"]
[quote author="Vierailija" time="06.12.2014 klo 11:35"]
Hei, ei tuo niin vakavaa ole. Kaikille sattuu vipoja ja varsinkin pikku humalassa. Saat olla vihainen, ärtynyt mutta anna anteeksi ja hae se ukko kotiin!
[/quote]
Miksi aina sanotaan näin jos on miehestä kyse. Jos olisi naisesta kyse olisi ihan eri ääni kellossa. Missä on tas-arvo?
[/quote]
Miksi olisi eri ääni kellossa, jos nainen tekisi noin? Minä olen tehnyt miehelleni aika useinkin vuosien aikana niin, että sanon tulevani tiettyyn aikaan kotiin ja tulenkin paljon myöhemmin. Ei ole siitä suuttunut, jos olisi nalkuttajamies niin olisi muuttunut ex-mieheksi aikoja sitten.
2