Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei tullut yöksi kotiin - suutunko turhasta?

Vierailija
06.12.2014 |

Mies lähti eilen kaverinsa synttäreille, jonne vein hänet. Sovittiin, että haen yöllä kotiin, hän pistää viestiä tai soittaa kun lähden hakemaan. No, valvoin neljäänn asti, totesin että nyt piisaa ja soitin miehelle. Oli mennyt sitten kaverinsa tykö kuitenkin ja puhuin vuorotellen miehelle ja sen kaverille, kun äijä oksensi sisuskalujaan pellolle. Tässä kohtaa vitutti se, että ei voinut ilmoittaa mulle menevänsä kaverilleen nukkumaan, vaan valvoin ihan suotta aamuun asti. Sovittiin sitten, että tulen tänään hakemaan kotiin (kaverille matkaa meiltä 30 km, joten ei pääse muullakaan pois). Sanoi laittavansa puhelimeen äänet täysille, että herää kun soitan jos on vielä nukkumassa.

Soitin hänelle nyt sitten puoli yhdentoista aikaan ekan kerran, ei vastausta. Pistin viestiä, että voisin tulla kahdeksitoista hakemaan häntä, ei vastausta. Menin nukkumaan hetkeksi, heräsin taas juuri äsken ja katsoin ettei viestiin ole ainakaan vastannut. Yritin soittaa, ei vastausta. Yritin soittaa muutama minuutti sitten uudelleen, nyt sanottiin ettei saada yhteyttä. Argh.

Kysymys kuuluu, olenko oikeutetusti surullinen ja vihainen vai vaan pikkumielinen ämmä?

Kommentit (55)

Vierailija
1/55 |
06.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vituttas muakin jos olisin sinä. Kännissä ei aina tajua

Vierailija
2/55 |
06.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saat olla surullinen ja ärtynyt, mutta puhelimen päässä äyskiminen ei pelasta enää mitään. Laita miehelle viesti, että hän saa itse järjestää itselleen kyydin kotiin. Sitten rupeat valmistautumaan iltaan, jos aiot katsoa linnanjuhlat ja laittaa jotakin ruokaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/55 |
06.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja lisään vielä, että ensimmäinen tälläinen kerta, ettei tule kotiin vaikka piti eikä ilmoita mitään. Ennen on muutamia kertoja kyllä ollut vähän venyvä kotiinpaluun käsite, ts. sanonut tulevansa kahdelta, tulee neljän jälkeen, sanonut tulevansa kahdeltatoista, tulee kahden jälkeen yms. Mutta ne nyt ei niin pahoja mun mielestä ole.

Ap

Vierailija
4/55 |
06.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Akku loppu? Kyllähä toi nyppii mut älä tee liian isoo ongelmaa..noin käy joskus

Vierailija
5/55 |
06.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No et suuttunut turhasta!

Vierailija
6/55 |
06.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, ei tuo niin vakavaa ole. Kaikille sattuu vipoja ja varsinkin pikku humalassa. Saat olla vihainen, ärtynyt mutta anna anteeksi ja hae se ukko kotiin! 

Vierailija
7/55 |
06.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.12.2014 klo 11:35"]

Hei, ei tuo niin vakavaa ole. Kaikille sattuu vipoja ja varsinkin pikku humalassa. Saat olla vihainen, ärtynyt mutta anna anteeksi ja hae se ukko kotiin! 

[/quote]

Miksi aina sanotaan näin jos on miehestä kyse. Jos olisi naisesta kyse olisi ihan eri ääni kellossa. Missä on tas-arvo?

Vierailija
8/55 |
06.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ajatellutkaan miehelle sen suuremmin ärtyillä, mutta teen tässä vaan pohdintaa siitä että oonko ihan normaalijärjellä varustettu ihminen, kun tällainen käytös ärsyttää vai olenko muuttumassa nalkuttavaksi muijaksi, jollainen en todellakaan halua olla tai ole ennen ollut. Sitäkään en tiedä että kuinka paljon tämänhetkisestä fiiliksestäni voin pistää raskauden piikkiin ja kuinka paljon olen nyt oma itseni. Yöllä puhelimessa sanoin olevani lähinnä säikähtynyt, kun mitään ei kuulunut. Ja juu, haen kotiin kyllä, jos se vaan joskus vastaa mulle! Linnan juhlat katson, ja jos sen kanssa menee hakeminen päällekkäin niin turha toivo, etsiköön toisen kyydin.

Mutta kiitos teille, ilmeisesti olen vielä suurinpiirtein normaalisti ajatteleva ja tunteva ihminen :)

Ap

Vierailija
9/55 |
06.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Morjes, jos Eka kerta niin anna mennä. Kaikille voi käydä noin. Jos alkaa toistumaan niin sitten voi jo suuttua. Kännissä ei todella aina tajua juttuja.Tiedän että ottaa päähän....T.mies

Vierailija
10/55 |
06.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mee hakeen se nyt, näet samalla ketä muita oli jatkoilla.

Vierailija
11/55 |
06.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkuvasti tuollainen käytös on sekä kypsymätöntä, että erittäin ajattelematonta sinua kohtaan. Suuttuisin myös aika huolella.

Vierailija
12/55 |
06.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä hakisit? Jos meillä sovitaan hakuajat, eikä niissä pysytä, saa toinen kyllä järjestää itse itsensä kotiin.

Vierailija
13/55 |
06.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sitä sieltä haet? Lähde itse harrastuksiin tai kaverille ja anna miehen tulla taxilla. 30 kilometriä pystyy ihan hyvin kävelemäänkin. Kun soittaa ja pyytää kyytiä sanot ettet voi kun oot viihteellä.

Vierailija
14/55 |
06.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katkooko mies nyt vasta esiliinanauhoja? Muista kuitenkin: Ensin tutkitaan, sitten vasta hutkitaan. Älä tuhlaa energiaa etukäteen suuttumiseen.

Vierailija
15/55 |
06.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ainakin krapulassa nukkuisin pitkään. Kännissä jatkot ollu varmaa hyvä idea. Mut muukin ärsyttäis.

Vierailija
16/55 |
06.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverille, joo joo, tiedetään noi jutut. Sinä oot huolissasi tietenkin. Anna opetus mokomallekin. 

Vierailija
17/55 |
06.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta on ainakin kivempi jos mies makaa ja haisee jossain muualla krapuloissaan. Voi olla vaikka viikon hotellissa, ei kiinnosta. Nauttisit kun ei tarvitse katsella sitä kärsimysnäytelmää. Soittaa kun tarvitsee kyydin, mitä sitä vartoomaan.

Vierailija
18/55 |
06.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mun ärtymys olis loppu iltaan mennessä, ymmärrän kyllä että ottaa aivoon, omalla miehellä taipumusta samaan... -.- mutta sen sanon, etten todellakaan lähtisi hakemaan avutonta ukkoa yhtään mistään, kerta ei itsekään pidä lupauksiaan. Avaisin kuohuvaa ja alottaisin itsenäisyyspäivähölläilyn ihan itsekseni. :) Mitään ruokaa en myöskään laittaisi kuin itselleni

Vierailija
19/55 |
06.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä mua ainakin varmaan vituttais. Olisin lähtenyt ajamaan silloin neljältä yöllä ja raahannat autoon ja ajanut kotiin :p

Vierailija
20/55 |
06.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsittämätön lapsimies. Eikö hän osaa tilata taksia? Onko hän muissakin asioissa lapsen tasolla? Lasta kuljetetaan paikasta toiseen, ei tervettä, normaalia aikuista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi seitsemän