Ajatelkaa, miten moni ihminen saa palkkansa siitä, että joillakin menee h..in huonosti!
Poliisit, ensiapu, sosiaalitoimi, erityisopetus, psykologit ja muut terapeutit, lääkebisnes, lisäravinnebisnes, lastensuojelu, Alko... Keksittekö lisää? Lisäksi näistä suurin osa halveksii asiakkaitaan suuresti.
Kommentit (46)
Vierailija kirjoitti:
Astral TV:n humpuukinoidat. Ihan järkyttävää hyväuskoisten höppänöiden hyväksikäyttöä. Jotkut ressut vielä ihan oikeasti uskovat noihin ja pettyvät katkerasti.
Oon saanut kaikki parhaimmat pörssivihjeet sieltä. Koronankin näkivät hyvin.
Itse työskentelen perinnän kanssa ja on tosi surullista, että moni perintään tai taloudellisiin ongelmiin joutunut kuvittelee, että se asiakaspalvelija tms. ajattelee hänestä pahaa, halveksii tai on jollakin tavalla ylimielinen. Kontaktista tulee heti negatiivinen asetelma, vaikka kyseessä on hoidettavia asioita. Todellisuus on se, että asiakas kuin asiakas on vain yksi sinä päivänä hoidetuista tapauksista niiden satojen tapausten joukossa, joita kuukausittain näkee. Tehtävä on hoidettava, ei kellään ole aikaa pohtia ja halveksua ketään.
Näin paljon jo lueteltu ja aivan ilmiselvä jäänyt mainitsematta: JURISTIT.
Ei toki kaikki, mutta iso osa elelee ihmisten kurjuudella ja vielä nyhtää siitä älyttömän kovat summat.
hyväkin asia kuten apu voi mennä väärille urille,hyvä auttaja tajuaa tämän.
Minä saan palkkani, kun jollain menee huonosti. Mutta eiköhän sillä menisi vielä huonommin, jos työnantajani ei tulisi hädän hetkellä auttamaan! Valitettavasti yritys ei voi tehdä hyväntekeväisyyttä, joten avusta on lähetettävä lasku perään.
Toimarit saa boonusta siitä kun laittaa jengiä pihalle. Ja osakkeenomostajat tienaavat sitä enemmän mitä vähemmän on kuluja työntekijöistä.
Kannattaakin olla joku tekoäly koodari tms jonka palkka tulee siitä että keksii miten eliminoidaan mahdollisimman monta työpaikkaa.