Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten eroat muista naisista?

Vierailija
06.12.2014 |

Mitä asioita teet erilailla kuin muut naiset?

Kommentit (114)

Vierailija
41/114 |
06.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole koskaan kuukautiskipuja. Eikä PMS-oireita.

Vierailija
42/114 |
06.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei naisia voi ryhmitellä yhteen muuten kuin fysiologisesti. Kaikissa muissa piirteissä on liikaa hajontaa. Minä eroan useimmista naisista siinä, etten voi saada lapsia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/114 |
06.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään katsoa urheilua. Todella paljon. Jos sanot, että tallenna se kisa, niin voi helvetti. Ei urheilua saa tallentaa. Tiedän paljon urheilusta, enemmän kuin useimmat miehet. Osaan myös juoda alkoholia ja kestän sen. En myöskään itke kännissä että miksi et rakasta mua. En ole mustasukkainen: ai katoit ton naisen pyllyä? Eihän siinä, hyvä pyllyhän se oli!

Vierailija
44/114 |
06.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä asiat erottavat minut muista naisista noin keskimäärin:

-Olen teknisellä miesvaltaisella alalla.
-Pidän raskaasta rockista ja metallimusiikista. Kutsut illanviettoihin, joissa esiintyvät esim. Club for five, tunnettu mieskuoro tai joku iskelmätähti esittämässä joululauluja herättävät lähinnä inhon väristyksiä.
-Kiinnostun enemmän asioista kuin ihmisistä. Ehkä juuri tästä syystä viihdyn töissä mieluummin miesten kuin naisten seurassa.
-En pidä makeista alkoholijuomista.
-Tykkään todella mausteisesta ruuasta.
-En ole mikään kodinhengetär, en ole kiinnostunut sisustamisesta tai siivoamisesta. Ruuanlaitto ok, mutta usein turvaudun eineksiin.
-Yritän huolehtia ulkonäöstäni, mutta totta puhuen vaatteet ja hiusten laittaminen ym. ei juurikaan kiinnosta. Pakko kuitenkin töiden takia yrittää.
-Olen naimisissa juridisista syistä. Käytän yksinkertaista vihkisormusta, mutta kihlasormusta ei ole. En olisi voinut kuvitellakaan pukeutuvani prinsessamekkoon ja menenväni naimisiin isojen juhlien ja häähössötyksen kera.
-Minulla on miesmäinen huumorintaju. Naiset eivät yleensä naura asioille, jotka ovat minusta ja miehistä hauskoja.
-En ole kovin tunteellinen enkä romanttinen.

Vierailija
45/114 |
06.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makaan sohvalla, pieren ja masturboin.

Vierailija
46/114 |
06.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saan yhdynnässä orgasmin käytännössä aina. Tykkään kokeilla seksissä erilaisia juttuja enkä pidä niitä naista alistavina (esim. erilaiset asut, roolileikit, kevyt s/m jne).

Vierailija
47/114 |
06.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

en seuraa muotia

mäkin piereskelen

vihdyn yksin enkä kerjää huomiota kaikilta miehiltä

Vierailija
48/114 |
06.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaan kohtuullisen hyvin ns. miesten töitä, käyttää eri koneita. En yöki tai kilju pienestä, ötökät, eritteet tms. ei pelota.

(Asun maalla. ;) )

Vierailija
49/114 |
06.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

en nalkuta miehelleni, en patista tekemään kotitöitä, en suutu helposti vaan omaan todella pitkän pinnan, en mäkätä mistään (lätkän katsomisesta, oluen juonnista yms) asioista saa huomauttaa mutta turhanpäiväinen jankuttaminen sytyttää vaan sodan. Meillä on aina ollut rauha maassa kun kumpikaan ei skitsoile :)

Vierailija
50/114 |
06.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eroan muista naisista sillä tavalla kuin ihmiset nyt eroavat toisistaan. Eihän identtiset kaksosetkaan ole ihan samanlaisia, luonteet eroavat useinkin. Olen ihan tavallinen akka!

Tosin tuon otsikon varsinkin voisi tajuta toisellakin tavalla. Kun eroan toisesta naisesta, sanon Näkemiin! Heippa! Moi moi! tai jotain muuta sopivaa, riippuu ihan siitä' vastapuolesta ja tuttuusasteesta.

Vierailija
51/114 |
06.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen hoikka ja hyväkroppainen yhäkin viiskymppisenä. Olen tehnyt  omia valintoja välittämättä muiden ihmisten mielipiteistä.

Vierailija
52/114 |
06.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole lapsia, eikä miestä. Olen aina pärjännyt ilman että joku mies olisi auttanut minua. Syön tosi askeettisesti linjalla ruisleipää, porkkanoita, pähkinöitä. Olenkin ollut aina mallinmitoissa. Olen kiinnostunut maailman ja Suomen politiikasta. Tekniikka kiinnostaa, vaikka en ole millään tekniikan alalla. 

Vierailija
53/114 |
06.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.12.2014 klo 11:02"][quote author="Vierailija" time="06.12.2014 klo 10:04"]

Mitä asioita teet erilailla kuin muut naiset?

[/quote]

En osaa hymyillä ivallisesti ja "sisäänpäin" niinkuin naiset yleensä. 
[/quote]Se on vaikeaa jos on aidosti kiltti ihminen.

Vierailija
54/114 |
06.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kiinnostunut korostamaan ulkoisia piirteitäni nettikeskusteluluissa. 

En halua kilpailla kenenkään kanssa mistään. 

Tykkään vaatteista ja koruista, mutta en jaksa puhua niistä kenenkään kanssa :D

Vierailija
55/114 |
06.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en piereskele, koskaan. Siis ei tule ilmaa. Useimmat naiset kärsii kuulemma ilmavaivoista (?).

Inhoan siideriä, oluesta pidän. Juon kunnolla baarissa, mutta en koskaan tanssi enkä avaudu tunteistani. Vihaan juoruilua enkä muista kenenkään syntymäpäiviä. En harrasta myöskään laskujen splittaamista ruokaravintoloissa. Välttelen kainalokarvojen ajelemista, koska pidän niistä.

Vierailija
56/114 |
06.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.12.2014 klo 10:52"]Yhdeksän lasta synnyttäneenä hoikka ja timmissä kunnossa.

En ole koskaan käynyt kampaajalla.

En ole halunnut kirkossa naimisiin, enkä viettänyt häitä.

Rassaan autoja sivutyönä ja harrastan rallia.

[/quote]
Voin vaan kuvitella millainen messuhalli alapäässä on 9 lapsen jälkeen...

Vierailija
57/114 |
06.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt jokainen nainen yrittää hirveästi keksiä miksi olisi erilainen kuin muut :D no itse ainekin sanon että olen ihan tavallinen ja samanlainen kuin muutkin. Ehkä sen myöntäminen tekee musta erilaisen?

Vierailija
58/114 |
06.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pidä korkokenkiä (osaan kyllä kävellä niillä, mutta ovat epäkäytännölliset esim.juoksen usein bussipysäkille jne :D), en jaksa kiinnostua ripsienpidennyksistä, hiuspidennyksistä, tekokynsistä enkä varsinkaan push-upeista (push-upeissa tulee todella feikki olo ja tunnen itseni huijariksi), en osaa enkä halua flirttailla miehille edes kännissä, mieluummin menen suoraan juttusille. En koe luontevaksi pyöritellä hiuksiani sormilla tms. Meikkaaminen on kivaa mutta en osaa pitää paljoa meikkiä (perus meikkivoide, puuteri, ripsari ja kulmakynä), en viihdy kutsuilla enkä osaa olla "emäntä". En myöskään viihdy hameissa ja mekoissa, pelkään koko ajan että peppu vilahtaa enkä osaa nousta autosta naisellisesti hame päällä
Istun haarat levällään, juon kaljaa ja katson lätkää.

Mieheni pitää minua täydellisenä :D

Vierailija
59/114 |
06.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen keskivertoa rumempi ja masentuneempi

Vierailija
60/114 |
06.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.12.2014 klo 12:25"]En pidä korkokenkiä (osaan kyllä kävellä niillä, mutta ovat epäkäytännölliset esim.juoksen usein bussipysäkille jne :D), en jaksa kiinnostua ripsienpidennyksistä, hiuspidennyksistä, tekokynsistä enkä varsinkaan push-upeista (push-upeissa tulee todella feikki olo ja tunnen itseni huijariksi), en osaa enkä halua flirttailla miehille edes kännissä, mieluummin menen suoraan juttusille. En koe luontevaksi pyöritellä hiuksiani sormilla tms. Meikkaaminen on kivaa mutta en osaa pitää paljoa meikkiä (perus meikkivoide, puuteri, ripsari ja kulmakynä), en viihdy kutsuilla enkä osaa olla "emäntä". En myöskään viihdy hameissa ja mekoissa, pelkään koko ajan että peppu vilahtaa enkä osaa nousta autosta naisellisesti hame päällä
Istun haarat levällään, juon kaljaa ja katson lätkää.

Mieheni pitää minua täydellisenä :D
[/quote]

Niin ja en tykkää juoruilla / puhua pahaa muista. Vaihdan nopeasti aihetta... Pitkävihainen olen, jos minua kohtaan on tehty todella pahasti. Toisaalta näitä ihmisiä en haluakaan elämääni ja ympärilläni onkin nykyään vain ihmisiä ketkä tekevät hyvän olon. Olen karsinut kusipäät kylmästi pois.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme yksi