Miten eroat muista naisista?
Kommentit (114)
Välitän hyvin vähän siitä, mitä ympäröivä yhteiskunta on mieltä valinnoistani. En siis anna ympäristön painostaa minua mihinkään tiettyyn muottiin. Varmistan oman selustani taloudellisesti aina ja jokaisessa tilanteessa. En ajattele niin tunteellisesti, kuten mielestäni suurin osa naisista ajattelee. Osaan ajatella myös hyvin kauaskantoisesti ja näen etukäteen selkeästi, mitä seurauksia milläkin teolla on. Näin ei tule sitten jälkeenpäin tilanteita, että asiat menikin jotenkin huonosti omalta kannaltani.
Olen keskivertoa masentuneempi ja melankolisempi.
En meikkaa, en pidä shoppailusta, minulla on vähemmän kosmetiikkaa ja vaatteita kuin suurimmalla osalla suomalaisista naisista, olen huono laittamaan ruokaa (toisaalta nykypäivänä aika harva nainen osaa)...
En kilpaile toisia naisia vastaan mistään. En miehistä, en lapsienhankkimisesta, en rahasta tai asemasta puhumattakaan ulkonäöstä. En jaksa eikä kiinnosta.
En analysoi kaikkea mitä mulle sanotaan enkä etsi piilomerkityksiä. En ole pitkävihainen
En tunne kaikkia maailman naisia, ei voi tietää?! No, luettelen asioista joista pidän ja taatusti löytyy samanhenkisiä: Monty Python huumori ja brittihuumori yleensäkin, Kummeli-sketsit, realististen mieskirjailijoiden lukeminen, ajankohtaisohjelmien ja dokumenttien katsominen, en kudo enkä neulo en askartele mitään, en pidä vaatekaupoissa pyörimisestä, en meikkaa kuin juhliin
Rakastan penkkiurheilua, etenkin jääkiekkoa.
Tietysti stereotyyppisestä naiskuvasta poikkeavia piirteitä on vaikka kuinka, mutta aina on paljon naisia, jotka ovat samanlaisia.
- en ole kiinnostunut lapsista
- minulle "kelpaa" hyvin itseäni lyhyempi mies
- olen kiinnostuneempi asioista kuin ihmisistä
- haluan ehdottomasti säilyttää taloudellisen itsenäisyyteni, en ikipäivänä suostuisi yhteisiin rahoihin suhteessa
- en ole halunnut mennä naimisiin. Mies on kosinut ja olemme yhä yhdessä
En rupsahtanut 25-vuotiaana. Näytän yhä hyvältä :) N32
En meikkaa, en värjää hiuksiani, en ole kiinnostunut muodista enkä naistenlehdistä.
En tykkää juoruilla tai muutenkaan puhua ihmisistä selän takana.
En ole kodinhengetär, en pidä sisustamisesta, pienestä pintaremontista tai kippojen ja kuppien keräämisestä, mulle on ihan sama onko pöydässä minkälaiset astiat.
En viihdy meandi, partylite, tuppervaare jne kutsuilla.
Käyn vessassa eli naistenhuoneessa yksin.
En keksi yhtään syytä miksi minun pitäisi erottua muista. Omani kyllä tuntevat minut ja se riittää.
[quote author="Vierailija" time="06.12.2014 klo 10:31"]
En rupsahtanut 25-vuotiaana. Näytän yhä hyvältä :) N32
[/quote]
Mun tuttavissani kyllä kukaan naisista ei ole rupsahtanut 25-vuotiaana. Kauneimmillaan ovat olleet päälle kolmekymppisinä.
En värjää hiuksiani. Omistan isoja timantteja ja rakastan niitä. Minulla on monta lasta, mutta kroppani näyttää erittäin epäsynnyttäneeltä :)
Olen rehellinen olemukseltani. En yritä lähetellä piiloviestejä ihmisille enkä ymmärrä ns."silmäpeliä". Mieluummin jos joku kiinnostaa, niin menen suoraan juttusille.
Meillä ei vieraile motko eikä marma. En valita koskaan mistään.
Olen 32 ja minulla on kuusi lasta (14-, 10-, 8-, 7-, 4 -ja 2-vuotiaat). Se on nykyään aika harvinaista, varsinkin kun en ole lestadiolainen.
Olen helvetin laiska, en tee kotitöitä.