Ihmiset, joilla ei ole korvannipukoita hämmentävät
..että voiko niihin oikein luottaa :o? Tulee vähän ällöttävä olo jos moista huomaan ja alan alitajuisesti ajattelemaan, että valehteleekohan kyseinen henkilö paljonkin. Tiedättehän, samoin kuin sinisilmäisiä pidetään tyhminä.
Tästä tulikin mieleeni ala-asteella ollessani ystäväni oli luullut, että kaikki sinisilmäiset ovat julmia ihmisiä. Siitä nyt päättelin, että ehkä ystäväni lapsen vaistollaan osui oikeaan. Kaikkein pahin yhdistelmä on siis sinisilmäinen ihminen ilman korvannipukoita :O?
Kommentit (16)
Huu! Mulla on vihertävät silmät eikä mitään typerää roikkulia korvassa?
Todella ällöttävää on edes kuvitella sellaista korvasta roikkuviaa hetulaa, hyi!
Roikuliakaan en suosi vaan hyvin muodostunutta normaalia korvanmallia. Roikkuva nipukka antaa viitteen siihen, että jokin muukin sitten roikkuu epämiellyttävällä tavalla vaikka sitten piilossa. Ap.
Vihertävistä silmistä en osaa sanoa vielä mitään. Olen keskittynut tällä erää lähinnä selvittämään tätä korvannipukka asiaa ja tuo viite sinisiin silmiin vain juolahti sattumalta mieleeni. Mutta kuuleehan sitä kyllä vihreiden silmien olevan geenimuunnos eli virhe.
Harmi kun av:n yöpalstalla ei synny keskustelua näin tärkeästä aiheesta :D Mutta tuen sinua Ap!
No siis eikö se ole ihan yleisesti tiedossa; (sini)harmaat silmät=kivisydän?
[quote author="Vierailija" time="06.12.2014 klo 04:50"]
Vihertävistä silmistä en osaa sanoa vielä mitään. Olen keskittynut tällä erää lähinnä selvittämään tätä korvannipukka asiaa ja tuo viite sinisiin silmiin vain juolahti sattumalta mieleeni. Mutta kuuleehan sitä kyllä vihreiden silmien olevan geenimuunnos eli virhe.
[/quote]
Höpöhöpö, geenimuunnos on sulla korvien välissä. Ihmisillä silmien väriin vaikuttaa 16 eri geeniä, joten silmien väi voi olla mikä vaan. Aivan normaalisti, ei siihen geenimuunnoksia tarvita.
Silmien väri EI voi olla mikä vaan O.o
[quote author="Vierailija" time="06.12.2014 klo 05:01"]
No siis eikö se ole ihan yleisesti tiedossa; (sini)harmaat silmät=kivisydän?
[/quote]
Juuri niin! Hyvä, että täältäkin löytyy viisaita ja tietoisia ihmisiä. Noihin kivisydämmiin on tullut kohdattua ja luulen, että muutamalla alapeukuttajalla on juuri sellainen. Ainakin selittäisi peukuttelun tärkeästä aiheesta.
t.ap
[quote author="Vierailija" time="06.12.2014 klo 05:02"]
[quote author="Vierailija" time="06.12.2014 klo 04:50"]
[/quote]
Höpöhöpö, geenimuunnos on sulla korvien välissä. Ihmisillä silmien väriin vaikuttaa 16 eri geeniä, joten silmien väi voi olla mikä vaan. Aivan normaalisti, ei siihen geenimuunnoksia tarvita.
[/quote]
Ai kuten violetit tai punaiset? Et taida tietää mistä puhut. t.Ap
Voisitko seurustella ihmisen kanssa, jolla ei ole noita nipukoita? Ja mitäs ruskeasilmäiset sitten ovat?
:D Nyt kun mietin niin joo-o..kaikki aikaisemmat säätöni ovat olleet loppujen viimeeksi julmia. Julmia ja siniset silmät, huu!! Eli se ei ollut heidän syytään..siniset silmät=julmuus ja tyhmyys :D :D Ensi kerralla valitsen paremmin.
[quote author="Vierailija" time="06.12.2014 klo 05:18"]
Voisitko seurustella ihmisen kanssa, jolla ei ole noita nipukoita? Ja mitäs ruskeasilmäiset sitten ovat?
[/quote]
En voisi varmaankaan..ja mitä mitä muuta sitten saattaisikaan puuttua? Kummaa, ettei kukaan kerro kokemuksistaan voiko nipukattomiin luottaa. Epäluulono ei ainakaan hälvene av-palstalla. Ap
Aasialaiset vasta vammasia on, niillä ei ole silmäluomia.
:D Paras avaus tänä yönä :D :D