Miten suomalaiset yhdistetään, jos sota tulee? Siis onko suunnitelmaa kansalle? (taas itänaapurin tukikohta tehty Suomeen, linkki)
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/7a654e8f-e107-4096-a608-94e10d019…
Mietin aiempia sotia. Nostatettiin isänmaallisuutta ja kiukkua itämaata kohtaan. Mitkä olisi uudet keinot. Noita kai ei ole soveliasta käyttää vai onko?
Miten motivaatio mennä hengenvaaraan taisteluihin (taisteluita on, vaikka teknologiaakin on käytössä)
Jotenkin se tehdään. Tarpeeseen se on. Itämaassa on propagandaa meitä vastaan. Heidän omia vankileirejään väitetään meidän leireiksi ja heikäläinen totuuden kertonut tutkija vaiennetaan vankilaa. Jne.
Kommentit (203)
Vierailija kirjoitti:
Muistakaa että ulkomaalaistaustaisia on jo puoli miljoonaa, mitähän niiden varalle on suunniteltu sodanajaksi? Jonkun tarvii niitäkin hoitaa ja valvoa.
Ja se, että suuri (isoin) osa näistä ulkomaalaistaustaisista on venäläisiä.
Seuraisin kansainvälisiä trendejä ja lähtisin hakemaan turvaa jostain solidaarisesta valtiosta.
T. M31 (17)
Vierailija kirjoitti:
Siinäpä onkin kenraalikunnalla pikkasen isompi haaste. Kuinka yhdistää kansa puolustamaan valtioia, joka on kääntynyt avoimesti omaa kansaansa vastaan? Ei tartte välttämättä odottaa talvisodan ihmettä tämän silmään kusemisen jälkeen. Voipi olla niin sanotusti maanpuolustustahto hieman hakusessa, jopa heiltä jotka ennen vuotta 2015 vielä suhtautuivat maanpuolustukseen erittäin myönteisesti.
Naulan kantaan, eikä rajoitu vain tuohon 2015 sekoiluun. Näin tavallisena kansalaisena jotenkin nyppii esimerkiksi eliitin veronkierto tai verojen "välttely" (Panama Papers) sekä haluttomuus kantaa kortensa kekoon yhteisen hyvän eteen (Huipputuloiset -kirja). Myös politiikkojen lyhytnäköisyys ja vallanhimo sekä pakeneminen EU-virkoihin sähläyksen jälkeen heikentää kummasti omaa maanpuolustushalua. Suomi on hieno maa olla ja elää mutta ainokaistaan ei kenenkään kannata tämän maan vuoksi laittaa peliin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä minä puolustaisin? Matkalaukkuun mahtuu kaikki mitä omistan. Voin seistä sen vieressä mutta joku muu saa taistella sen oman omaistensa turvatakseen.
Oma henkikultasi?
Paremmin sitä omaa henkeään puolustaa olemalla menemättä sotaan. Pysyköön jokainen omalla tontillaan ja ne joilla ei ole voi valita missä henkeään puolustaa.
Mehän olemme jo sodassa. Käymme kolmatta maailmansotaa koko ajan. Vanha sanonta menee että sotiin valmistaudutaan aina sillä väärällä oletuksella että se käydään samoilla aseilla kuin edellinenkin. Ei käydä. Nykyisen sodan tärkein rintama on informaatiosotarintama. Osapuoletkaan eivät ole valtioita vaan globalistieliitti vastaan kansalaiset. Miten kansa saadaan yhdistymään, se onkin mielenkiintoinen kysymys. Nyt koronapassin käyttöönotossa käydään yksi ratkaisutaisteluista. Jos me hävitään tämä, niin seuraava taistelu on pakkorokotukset. Ongelma on, että suurin osa kansasta ei ymmärrä olevansa sodassa, vaan uskoo Sanna-Tiltun propagandaa.
Ei mitenkään. Meille on tullut valtavasti sotilaskarkureita ir---k---ista ja omat solttupoikamme kantoivat heidän laukkujana ja saimme kuulla tuhat ja yksi tarinaa siitä, että heidän auttamisensa ja vastaanottamisensa on oikein. Lisäksi maamme itsenäisyys on annettu pois, joten harva on niin hullu että haluaisia puolustaa Suomea rintamalla tai kotirintamalla. Tietenkin lähdemme turvaan jonnekin muualle, kuten meille on opetettu että pitää toimia.
Vierailija kirjoitti:
Sisällissota ei tule ensiksi Suomeen, mutta se jotenkin sitten tarttuu tännekin.
Saattaa alkaa Ranskasta tai ruotsista.
Jenkit on hyvä ehdokas myös.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei sodanajan joukkoja tarvitse mitenkään motivoida. 300 000 reserviläistä on vannonut kuolevansa tarvittaessa Suomen puolesta. Ei siihen koko kansaa tarvita.
Minkä puolesta minun pitäisi taistella? En minä halua taistella vihersosialistien tai tuulimyllyjen vuoksi. Eivät nämä ole puolustamisen arvoisia.
Jos Venäjä haluaa voin auttaa lastaamaan koko joukon Siperian junaan. Sotilasvala ei merkitse yhtään mitään. Minä valitsen itse sen asian jota pidän taistelun arvoisena.
Se merkitsee minulle ihan yhtä paljon kuin 80v sitten olisi Terijoenhallitukselle annettu vala. En näe nykyisessä länsimaalaisuudessa enää mitään puolustamisen arvoista.
Köyhä kansa nousee aina arvoon arvaamattomaan kun tykit alkavat laulaa. Silloin heitä aina tarvitaan ja arvostetaan maasta taivaisiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei sodanajan joukkoja tarvitse mitenkään motivoida. 300 000 reserviläistä on vannonut kuolevansa tarvittaessa Suomen puolesta. Ei siihen koko kansaa tarvita.
Minkä puolesta minun pitäisi taistella? En minä halua taistella vihersosialistien tai tuulimyllyjen vuoksi. Eivät nämä ole puolustamisen arvoisia.
Jos Venäjä haluaa voin auttaa lastaamaan koko joukon Siperian junaan. Sotilasvala ei merkitse yhtään mitään. Minä valitsen itse sen asian jota pidän taistelun arvoisena.
Se merkitsee minulle ihan yhtä paljon kuin 80v sitten olisi Terijoenhallitukselle annettu vala. En näe nykyisessä länsimaalaisuudessa enää mitään puolustamisen arvoista.
Köyhä kansa nousee aina arvoon arvaamattomaan kun tykit alkavat laulaa. Silloin heitä aina tarvitaan ja arvostetaan maasta taivaisiin.
Minulla on pitkä muisti. Afgaaneja ihailen kyllä. Siellä ei sosialistit ja vihreät ole onnistuneet saastuttamaan kansaa. Vaan se oksensi nämä ulos. 60-luvulta lähtien yrittivät NL tukemat kommunistit ja nyt vihersosialistit. Silti maa on säilyttänyt perinteiset arvonsa. Suomalaisten henkinen vastustuskyky ei sen sijaan kyennyt säilyttämään Raamatun totuutta. Enemmän arvostan talebanejakin kuin nykyistä länsimaisuutta vaikka olen kristitty.
Niih.
Jotenkin näen koko sodankäynnin skenaarion pelkästään huonoja lopputuloksia sisältävänä vyyhtinä.
Menen rintamalle - kotipuoleen jää vaimo ja lapset. Sinne rintamalle sitten jäänkin, siitä pitää Suomen takapajuinen maanpuolustus huolen. Jalkamiinapelote on poistettu maastosta. Muiden sodankäyntitaktiikka on teknillisesti valovuosia edellä ohjuksineen, ydinkärkineen ja tässähän valtiomme on Venäjän keskipitkän kantaman raskaan tulen ulottuvilla naapurivaltiona. Joku sotilasryhmän jäsen sytyttää kuitenkin tupakin pimeässä ja ilmiantaa koko joukkueen satelliitti- ja infrapunakuvauksiin ja sitten ollaan tykin ruokaa.
Hyökkäävän valtion tulijoiden myötä, Suomen nykyisten sotaan lähtemättömien kansalaisten kokoonpanolla ja pelkurimiesten aikanaan palatessa tänne jäänyt rakas puoliso on melkoisessa ristitulessa lasten kanssa.
Tuolta läheisestä idästä päin tulevien miesten kulttuurillisessa käsityksessä naisen arvo poikkeaa melkoisesti, mutta heidän osuutensa voisi olla merkittävästi suurempi jahka täältä on niitetty nuorta mieskaartia rajalla. Pelkurimiesten mielenliikkeistä en ala arvailemaan, mutta kyllähän heillekin kai syli kelpaa...
Itäisen naapurimaan kansalaiset saattaisivat olla lopultakin pienin paha sodanjälkeisen Suomen asujaimistossa. He osaavat arvostaa ahkeraa naista siinä missä mekin. Ovatpahan vaan pakotettuina sinne rintamalle mihin minutkin lähetettäisiin, ylemmästä käskystä ja sotakiihkovaisten skapparien iloitessa saadessaan "toteuttaa itseään osana sotakoneistoa". En usko, että niin suuri osa kansalaisista haluaa sotaan kuin uskotellaan tai uskotaan.
Eli lopputoteamuksena, kyllä minä voisin käydä lannistumassa nopeasti siellä kourallisen valtioiden johtajia aloittamassa käsirysyssä. Pelkäisin hetken. Mutta vielä haudan takaa minua vaivaisi pelko siitä, millaiset olot tänne jääneille rakkaille koittaisi. Ahdistavaa
Vierailija kirjoitti:
Ei mitenkään. Meille on tullut valtavasti sotilaskarkureita ir---k---ista ja omat solttupoikamme kantoivat heidän laukkujana ja saimme kuulla tuhat ja yksi tarinaa siitä, että heidän auttamisensa ja vastaanottamisensa on oikein. Lisäksi maamme itsenäisyys on annettu pois, joten harva on niin hullu että haluaisia puolustaa Suomea rintamalla tai kotirintamalla. Tietenkin lähdemme turvaan jonnekin muualle, kuten meille on opetettu että pitää toimia.
Suomalainen passi on hyvä kulkuväline unionin rajojen sisällä.
Vierailija kirjoitti:
Nuoria kiinnostaa KeloApinatoiminta enemmän kuin maan tulevaisuus. Turha odottaa että näistä olisi tosipaikan tullen mihinkään. Venäjä kun ei pysähdy ja saata pois vaikka kuinka pitäisi istumalakkoa. Ehkä nykypoliitikkojen haikailemalla "YleisEurooppalaisella" identiteetillä löytyy puolustustahtoa. Kaunis on kuolla Ursulan eestä vai miten?
Mitä itse ajattelit tehdä kansan yhdistämiseksi? Jatkaa muiden haukkumista, koska olet muita parempi? Silläkö alkava sota voitettaisiin?
Alkaa suurin osa alle kolmikymppisistä olla c-papereilla varustettuja sekakäyttäjiä. Kuka hullu tuollaiselle aseen antaisi? Nehän paljastaisi vihollisille omien piilopaikat kun igor tarjoaa sille jointin. Tämä peli on jo hävitty.
Peräkammarien runkkareilla on taas sotaharhat tulilla.Mitäs jos yhteiskunnanloiset yrittäisitte sitä itsenne elättämistä töitätekemällä siinäonrunkkareille "sotaa" riittämiin. Vai joko on sen verran lepakoita tapulissa, että on saanut "vapautuksen" työntekemisestä?
Telkkarista alkaa tulla kansaa yhdistäviä ohjelmia jos sodan uhka on päällä. Mielipiteitä muokataan tarkasti valituilla ohjelmilla.
Eipä ole tarvetta yhdistää, naapuri pyyhkii nämä vasemmisto ja oikeisto hörhöt. Alkaa olemaan turhan rasittavaa sakkia.
Miksi tätä maata pitäisi sotiaallisin voimin puolustaa ja ketä vastaan? Kun kerran maa on jo myytävänä? Rahalla saa ja hevosella pääsee...myös Suomeen.
Vierailija kirjoitti:
Telkkarista alkaa tulla kansaa yhdistäviä ohjelmia jos sodan uhka on päällä. Mielipiteitä muokataan tarkasti valituilla ohjelmilla.
Toivottavasti niissä on asiallinen tekstitys, eikä mitään google-kääntäjällä tehtyä. En nimittäin osaa venäjää.
Vierailija kirjoitti:
Niih.
Jotenkin näen koko sodankäynnin skenaarion pelkästään huonoja lopputuloksia sisältävänä vyyhtinä.
Menen rintamalle - kotipuoleen jää vaimo ja lapset. Sinne rintamalle sitten jäänkin, siitä pitää Suomen takapajuinen maanpuolustus huolen. Jalkamiinapelote on poistettu maastosta. Muiden sodankäyntitaktiikka on teknillisesti valovuosia edellä ohjuksineen, ydinkärkineen ja tässähän valtiomme on Venäjän keskipitkän kantaman raskaan tulen ulottuvilla naapurivaltiona. Joku sotilasryhmän jäsen sytyttää kuitenkin tupakin pimeässä ja ilmiantaa koko joukkueen satelliitti- ja infrapunakuvauksiin ja sitten ollaan tykin ruokaa.
Hyökkäävän valtion tulijoiden myötä, Suomen nykyisten sotaan lähtemättömien kansalaisten kokoonpanolla ja pelkurimiesten aikanaan palatessa tänne jäänyt rakas puoliso on melkoisessa ristitulessa lasten kanssa.
Tuolta läheisestä idästä päin tulevien miesten kulttuurillisessa käsityksessä naisen arvo poikkeaa melkoisesti, mutta heidän osuutensa voisi olla merkittävästi suurempi jahka täältä on niitetty nuorta mieskaartia rajalla. Pelkurimiesten mielenliikkeistä en ala arvailemaan, mutta kyllähän heillekin kai syli kelpaa...
Itäisen naapurimaan kansalaiset saattaisivat olla lopultakin pienin paha sodanjälkeisen Suomen asujaimistossa. He osaavat arvostaa ahkeraa naista siinä missä mekin. Ovatpahan vaan pakotettuina sinne rintamalle mihin minutkin lähetettäisiin, ylemmästä käskystä ja sotakiihkovaisten skapparien iloitessa saadessaan "toteuttaa itseään osana sotakoneistoa". En usko, että niin suuri osa kansalaisista haluaa sotaan kuin uskotellaan tai uskotaan.
Eli lopputoteamuksena, kyllä minä voisin käydä lannistumassa nopeasti siellä kourallisen valtioiden johtajia aloittamassa käsirysyssä. Pelkäisin hetken. Mutta vielä haudan takaa minua vaivaisi pelko siitä, millaiset olot tänne jääneille rakkaille koittaisi. Ahdistavaa
up
Freedom is won by blood, and lost with the stroke of a pen. Great Reset tarkoittaa muuten nykyään jotain aivan muuta: Eliitin vallan (ja rahan) entistä kovempaa keskittämistä, sekä kansalaisten oikeuksien ja varallisuuden menetystä. Kuuntele Klaus Schwab:n puheita WEF:issä, ja yritä ymmärtää mitä oikeasti tavoitellaan.