Miten suomalaiset yhdistetään, jos sota tulee? Siis onko suunnitelmaa kansalle? (taas itänaapurin tukikohta tehty Suomeen, linkki)
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/7a654e8f-e107-4096-a608-94e10d019…
Mietin aiempia sotia. Nostatettiin isänmaallisuutta ja kiukkua itämaata kohtaan. Mitkä olisi uudet keinot. Noita kai ei ole soveliasta käyttää vai onko?
Miten motivaatio mennä hengenvaaraan taisteluihin (taisteluita on, vaikka teknologiaakin on käytössä)
Jotenkin se tehdään. Tarpeeseen se on. Itämaassa on propagandaa meitä vastaan. Heidän omia vankileirejään väitetään meidän leireiksi ja heikäläinen totuuden kertonut tutkija vaiennetaan vankilaa. Jne.
Kommentit (203)
Lähdetään pakolaisiksi - Ruotsin kautta jonnekin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tätä kansaa mikään enää yhdistä.
Ainoa toivomme on Nato, mutta mikään hallitus ei ole tarpeeksi rohkea liittymään siihen.
Miten Nato suojelee meitä EU-federalisteilta, silakoilta, tai muilta, jotka haluavat antaa viimeisetkin kansalaisten työn hedelmät joko ulkomaille, tai ulkomaalaisille Suomessa? Jotka haluavat varmistaa hyvinvointivaltion romutuksen, sekä turvallisuuden heikentymisen. Seuraava sota voisi olla sisällissota, mutta minä tulen olemaan liian vanha siihen, todennäköisesti kuollut jo.
Sisällisota voi olla lähempänä kuin arvaatkaan, kansa ei ole ollut näin jakautunutta kuin viimeksi 1918. Tiedä vaikka ehtisit kekkereihin. Tilanne Suomessa on kuin kytevässä ruutitynnyrissä, yksi kipinä lisää voi aiheuttaa räjähdyksen ja sitten on helvetti irti.
Kantahenkilökunnalla ainakin tulee heti löysät housuun, jos alkaa paukkua. Vieläkin ovat täydessä koronapsykoosissa, vaikka kaikilla on jo rokotteet. Sodassa on paljon isommat riskit kuin joku pikku nuha.
Ehkä reserviläiset pistäisivät pystyyn jotain vastarintaliikettä, en tiedä.
Vierailija kirjoitti:
Lähdetään pakolaisiksi - Ruotsin kautta jonnekin.
Minne ajattelit lähteä? Samaa paskaa kaikkialla.
Ei sodanajan joukkoja tarvitse mitenkään motivoida. 300 000 reserviläistä on vannonut kuolevansa tarvittaessa Suomen puolesta. Ei siihen koko kansaa tarvita.
Mikä ulkomaalaislauma täällä mellastaa niin tietysti he hoitaa etulinjan . Sitten nämä mielenosoittaja ulkomaalaislaumat ja ulkomaalaiset rakennustyöläiset etulinjaan tietysti muuten loppuu palkka . Sitten venäläiset itse tietysti rajalle seisomaan ja afrikkalaiset sekä muut aasialaiset riisin keittäjät . Suomalaiset jää jakamaan määräyksiä .
Ihmeellistä onkin että matkalaukkuja varastetaan niin paljon . Ne on rikollisilla .
Tehän ette tiedä minkä maan vankiloista nää on karannut .
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä minä puolustaisin? Matkalaukkuun mahtuu kaikki mitä omistan. Voin seistä sen vieressä mutta joku muu saa taistella sen oman omaistensa turvatakseen.
Komennetaankohahn varusmiehiä kantamaan matkalaukkusi?
Se toisten matkalaukkujen kantaminen olisi sama kuin että minut kiellettäisiin puolustamaan vuokranantajani omistamaa taloa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainoa toivomme on Nato, mutta mikään hallitus ei ole tarpeeksi rohkea liittymään siihen.
Miten Nato suojelee meitä EU-federalisteilta, silakoilta, tai muilta, jotka haluavat antaa viimeisetkin kansalaisten työn hedelmät joko ulkomaille, tai ulkomaalaisille Suomessa? Jotka haluavat varmistaa hyvinvointivaltion romutuksen, sekä turvallisuuden heikentymisen. Seuraava sota voisi olla sisällissota, mutta minä tulen olemaan liian vanha siihen, todennäköisesti kuollut jo.
Sisällisota voi olla lähempänä kuin arvaatkaan, kansa ei ole ollut näin jakautunutta kuin viimeksi 1918. Tiedä vaikka ehtisit kekkereihin. Tilanne Suomessa on kuin kytevässä ruutitynnyrissä, yksi kipinä lisää voi aiheuttaa räjähdyksen ja sitten on helvetti irti.
Hyvä vaan. Tähän maahan tarvitaan great reset.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki sodat ovat pankkiirien sotia.
Ilmoitettu antisemitismistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei sitä tarvitse toteuttaa tappamalla ja vammauttamalla.
Vierailija kirjoitti:
Mitä minä puolustaisin? Matkalaukkuun mahtuu kaikki mitä omistan. Voin seistä sen vieressä mutta joku muu saa taistella sen oman omaistensa turvatakseen.
Oma henkikultasi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
valitettavasti mikään muu ei auta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
valitettavasti mikään muu ei auta
Olen nähnyt tasan yhden mielenosoituksen Sipilän aikaan työttömien puolesta ja se auttoi. Kannattaisi aloittaa ihan mielenosoituksilla ja laillisilla keinoilla.
Turha tuota on murehtia, vanja laittaa muutaman Tsar Bomban tulemaan ja Suomen niemi muuttuu pietarilaisten parkkipaikaksi.
https://nuclearsecrecy.com/nukemap/?&airburst=0&casualties=1&fallout=1&…
Koskas liitytään Natoon jotta saadaan kanssa ydinpelote?
Sisällissota ei tule ensiksi Suomeen, mutta se jotenkin sitten tarttuu tännekin.
Saattaa alkaa Ranskasta tai ruotsista.
viher punikit siperiaan kirjoitti:
olen evp 23v palvelusta. nyt on kyllä ajatukseni muuttuneet . ei tua venäjä olekkaan ihan hullumpi isäntä siellä kunnioitetaan omistus oikeutta toisin kuin suomessa jossa kaikki sosialisoidaan suojelun nimikkeellä kyllä lähtee elokapinalliset ja demarit vanki vaunuissa seuraavaan etappiin ennen siperiaa. venäjällä ei kansan vihollisia hyväksytä. kerran petturi aina petturi.
Emme olisi venäläisiä, vaan heidän kupattava alusmaansa.
Ei meillä olis hyvät oltavat, jos joku muu määrää.
Kantakoon omansa. Etenkään nuorilla ei ole sen enempää puolustettavaa kuin minulla.