Olis pitänyt taas tajuta, mitä miehen puolen tunnin ystävällisyys ja avuliauuskohtaus tarkoittaa
Eilen aamupäivällä mies oli tosi mukava, teki ruokaa ja yhden pitkään roikkuneen pikkuhomman. Aattelin, että tästä tulee hyvä päivä ja päättyy vällyjen väliin.
Mut ei, tiedossa olikin harrastukseen liittyvä 3 pelin turnaus + saunailta. Olipas taas kiva yksinäinen lauantai...
Kommentit (33)
Miksi miehet haluaa parisuhteen, muttei kuitenkaan viettää aikaa naisensa kanssa? En tee mitää miehellä, joka ei viihdy mun seurassa vapaa-aikana.
Sinä haluat olla manipuloivan miehen kanssa,koska....?
Vierailija kirjoitti:
Eli naiset haluavat miehen, jolla ei olisi kavereita. Itseasiassa, kaverit ei haittaa naista, jos mies ei vietä aikaa heidän kanssa.
Ja naiset ihmettelee miksi me nuoret miehet emne halua seurustella.
No ttu todellakin tämä!
Äijän pitäisi olla jatkuva miellyttäjä, työssä raataja ja rahankantaja?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harrastaminen ok, mutta olisin voinut järkätä itsellenikin jotain menoa, jos olisin ajoissa tiennyt. Perheelliset kaverit ei pääse noin lyhyellä varoajalla mihinkään.
Toiseksi, mies on yrittäjä, joten on arkenakin paljon pois kotoa. Olis edes ne viikonloput yhteistä aikaa.
ApNari, nari...
Vakaa tie yksinhuoltajaksi on jo käynnissä.
Meillä ei ole (yhteisiä) lapsia. Kahden aikuisen suhde.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Sinä haluat olla manipuloivan miehen kanssa,koska....?
...puskin penskat, jotta voin niiden pimsun kanssa käyttää valtaa, kuten naiset läpi historian.
Sori vaan. Nykymiehet ei enää mene tohon miinaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harrastaminen ok, mutta olisin voinut järkätä itsellenikin jotain menoa, jos olisin ajoissa tiennyt. Perheelliset kaverit ei pääse noin lyhyellä varoajalla mihinkään.
Toiseksi, mies on yrittäjä, joten on arkenakin paljon pois kotoa. Olis edes ne viikonloput yhteistä aikaa.
ApNari, nari...
Ap
No voi peppu sentään. Kuin takertuja sä sitten olet?
Vierailija kirjoitti:
Miksi miehet haluaa parisuhteen, muttei kuitenkaan viettää aikaa naisensa kanssa? En tee mitää miehellä, joka ei viihdy mun seurassa vapaa-aikana.
Ootsä nainen vai takertuva lapsi?
Juokse nyt hyvä mies jo maastoon...
Vierailija kirjoitti:
Ap
Järkkää perkele menoa ja lopeta tuo narina.
M25
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ApNari, nari...
ApNo voi peppu sentään. Kuin takertuja sä sitten olet?
Taidan sitten olla takertuja, kun olisin mielelläni mennyt miehen kanssa vaikka syömään, katsomaan uus Bondi tai kävelylle tai mitä vaan yhdessä. Olisin pyytänyt jonkun kaveri sitten, jos olisin tiennyt miehen menon aikaisemmin.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Jos en kieltäsi ja rajoittaisi yhtään, mun miehellä olis joka illalle harrastus ja joka viikonlopulle saunailta tai joku muu kaveriporukan illanvietto. Nyt harrastaa 3 kertaa viikossa. Meillä on 2 pientä lasta ja itse harrastan 1h viikossa ja lisäksi haluan, että on päiviä, että ollaan koko perhe yhdessä. Mies mököttää kuin pahainen teini, kun ei saa mennä. Taidan päästää äijän menemään, mutta takaisin ei ole tulemista.
Hyvä idea. Nyt sinulla on kahden lapsen lisäksi kiukutteleva teini hoidettavana. Hommaudu siitä teinistä eroon, niin voit paremmin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ApNari, nari...
ApNo voi peppu sentään. Kuin takertuja sä sitten olet?
Taidan sitten olla takertuja, kun olisin mielelläni mennyt miehen kanssa vaikka syömään, katsomaan uus Bondi tai kävelylle tai mitä vaan yhdessä. Olisin pyytänyt jonkun kaveri sitten, jos olisin tiennyt miehen menon aikaisemmin.
Ap
Toivottavasti sinulla on miespuolisia kavereita, voit jatkossa pyytää suoraan niitä lähtemään kanssasi ulos. Mieheltä ei kannata kysyä enää yhtään mitään, kun on tullut selväksi, että hän ei sinun seurasta välitä.
Jaaha, näin monen piikittelevän kommentin jälkeen taidan itse heittää myös oman mielipiteeni tänne.
AP, mä ymmärrän sua ihan täysin. Ilmeisesti oot kärsinyt jonkin verran yksinäisyydestä ja koit, että nyt tuo miehen yhtäkkinen häippäsy tuntui pahalta. Tosiaan olisit varmasti voinut itse saada helpommin järjestettyä jotain omien kavereidesi kanssa, jos mies olisi ajoissa ilmoittanut, että meinaa tänään lähteä.
Mä en lähtisi yhden keskustelualoituksen perusteella haukkumaan ap:ta joksikin kontrollifriikiksi/takertujaksi/pirttihirmuksi ja mitä kaikkea täällä oli lueteltu. Liekkö osa kommenteista jonkun yhden ja saman (miehen?) kommentteja. Täällä on joskus ihme urpoja eikä osata edes pienesti asettua toisen asemaan. Ilmeisesti AP olisi vaan juuri nyt kaivannut miehen seuraa. Mulla tuli sellainen kuva tästä, että te ootte olleet aika vähän nyt yhdessä viime aikoina, eli yhteinen "treffipäivä" vaikka leffan tai muun parissa olisi ilmeisesti ollut ihan paikallaan. Toivottavasti saisitte pian järkättyä jotain kivaa ja vähän enemmän aikaa yhdessä, jos tuo on nyt se tilanne teillä. :) En jaksanut siis ihan joka ikistä kommenttia lukea enää sen jälkeen, kun katsoin mitä haukkumista tää oli täynnä.
Koita nyt Vahva ja Vapaa Nykynainen päättää mitä sä haluat ja lopeta tuo naukuminen.