Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko todella niin, että "ei valmis suhteeseen" tarkoittaa sitä että ei ole kiinnostunut juuri minusta?

Vierailija
10.10.2021 |

Tilanne on se, että minulla on ollut silmäpeliä ynnä muuta työkaverini kanssa. Matchasimme tinderissä. Olemme jutelleet whatsapissa niitä näitä. Työkaveri sitten pyysi minua treffeille, ja mies kertoi kyseisellä tapaamisella että on juuri eronnut eikä ole vielä valmis uuteen vakavaan suhteeseen. Ja ei kuulemma edes tiedä miksi on tinderissä... Olemme yhteyksissä säännöllisesti työasioissa ja mies tuntuu keksivän "tikusta asiaa", eli keksii syitä ottaakseen minuun yhteyttä vaikka varsinaista asiaa ei ole. Todella turhauttavaa :( Olen todella kiinnostunut tästä miehestä.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ainakin se tarkoittaa, että ei ole kiinnostunut suhteesta kanssasi. Jos hän vaivautuu treffeille, on hän varmaan kiinnostunut sinusta jossain mielessä, mutta jos ilmoittaa, että suhde ei ole ajankohtainen, on kiinnostus jotain muuta - ehkä seksiä, flirttiä tai ajankulua? Sellaista ilmiötä tuskin on, että joku olisi oikeasti ihastunut ja todella kiinnostunut, mutta ei haluaisi suhdetta - eli siinä mielessä tarkoittaa toki, että ei ole "riittävän" kiinnostunut.

Olen itse nainen, ja minulla on kyllä ollut tilanne, että eron jälkeen en edes halunnut suhdetta. Mutta sen vuoksi en myöskään ihastunut kehenkään. Sitten kun ihastuin, alkoi suhdekin kiinnostaa. Mutta tuossa vaiheessa, kun en halunnut suhdetta, halusin kyllä fwb-suhteen, eli seksi ja jonkinlainen flirtti kyllä kiinnostivat.

Vierailija
2/12 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Petipuuhia se kaipaa, muttei halua sitoutua. Simple as that.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika!

Vierailija
4/12 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyh, että työkaveri kehtaa. Panoa se hakee tai sitten ei osaa sanoa haluavansa tutustua, mutta edetä hitaasti. Keskustele ja käykää kahveilla, lounailla, kävelyillä, leffassa jne. Älä mene sänkyyn tai työt muuttuu oudoiksi.

Vierailija
5/12 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se sitä tarkoittaa, että sinua ei halua. Oikealle ihmiselle on aina valmis.

Vierailija
6/12 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jätä se sika!

Parisuhdeterapeutti on aina paikalla!

Vierailija
7/12 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieti, ap näin:

Jos mies kohtaa unelmiensa naisen, sellaisen josta on haaveillut ja joka "vie jalat alta", niin ottaako hän riskin, että joku toinen mies nappaa kyseisen naisen? Ei ota. Kyllä hän tekee selväksi naiselle, että haluaa tämän ja on halukas sitoutumaan tähän.

Sinä olet hänen mielestään kiva, varmaan kaunis ja kaikin puolin ok. Mutta hän haluaa pitää oven auki sille unelmien naiselle.

Jos sinulla on hänen kanssaan hauskaa, jatka tapailemista mutta älä riko itseäsi. Tapaile myös muita.

Vierailija
8/12 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoittaa. Jos tosissaan kolahtaa, se on menoa, vaikka olisi mikä elämäntilanne. Tuo lause meinaa, että ei halua suhdetta kanssasi. Ilmeisesti seksiä kärkkyy kuitenkin.

Vierailija
9/12 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm... voisiko ehkä olla niin, että hän olisi kiinnostunut sinusta seksuaalisesti, ja haluaisi jo alkuun määritellä rajansa?

Käsitykseni mukaan osa miehistä tekee sellaisissa tilanteissa ehkä jotenkin näin.

Niin hän olisi ikäänkuin sanonut jo etukäteen, minkälaista hänen kiinnostuksensa on, ja toisaalta säilyttänyt ' vapautensa'.

Ehkä pieni etäisyydenotto asiasta auttaa näkemään, miten asia on ja millä tavalla sinä olet kiinnostunut sitten hänestä. Ethän ehkä halua hyväksikäytetyksi, vaan myös sinun tunteesi ovat tärkeitä ja se asenne, millä ' olet liikkeellä'. Kohtaavatko teidän toiveet, ihan aidosti?

Toivottavasti asia selviää:)

Vierailija
10/12 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se sitä tarkoittaa, että sinua ei halua. Oikealle ihmiselle on aina valmis.

Valitettavasti tämä on totuus. Tapailin joku aika sitten miestä, joka sanoi mulle nuo sanat ja nyt onkin yhtäkkiä sitten parisuhteessa ja niiin onnellinen jonkun naisen kanssa.

Vierailija
11/12 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset on kyllä ihania tässä miten ne vääntelee itsestäänselviä asioita päässään monimutkaisiksi! (Kuulun itse samaan ryhmään.)

Mies ei halua sinua itselleen, todennäköisesti vaan seksiä. Ja onhan se kiva kun nainen ihailee/on ihastunut, egoboosteri. Ei se tule haluamaan suhdetta kanssasi vaikka annat sille kaiken mitä sulla on.

Vierailija
12/12 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Klassinen haluaa syödä ja säästää-tapaus. Sinä et kiinnosta valitettavasti vain tarpeeksi. Älä tuhlaa aikaasi moiseen. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan viisi