Olis pitänyt taas tajuta, mitä miehen puolen tunnin ystävällisyys ja avuliauuskohtaus tarkoittaa
Eilen aamupäivällä mies oli tosi mukava, teki ruokaa ja yhden pitkään roikkuneen pikkuhomman. Aattelin, että tästä tulee hyvä päivä ja päättyy vällyjen väliin.
Mut ei, tiedossa olikin harrastukseen liittyvä 3 pelin turnaus + saunailta. Olipas taas kiva yksinäinen lauantai...
Kommentit (33)
No höh! Ilmoittiko hän peli- ja saunaillasta vasta samana päivänä? Ei noin!
Kuinka monena lauantaina mies on nyt valinnut kaverinsa sinun ylitse?
Ihan kuin mun exä, omat menot oli tärkeämmät ja usein tuntui et halusi olla kaikkialla muualla paitsi mun kanssa.
Onko tapanasi avata reidet palkkioksi jos mies tekee jotain sinua miellyttävää?
Eli naiset haluavat miehen, jolla ei olisi kavereita. Itseasiassa, kaverit ei haittaa naista, jos mies ei vietä aikaa heidän kanssa.
Ja naiset ihmettelee miksi me nuoret miehet emne halua seurustella.
:D :D
Olisko ollut parempi jos se olis käskeny sut kokkaamaan, kusassu sohvalle ja lähtenyt sinne saunailtaan?
Menisit sinäkin joskus kavereidesi kanssa johonkin.
No melkoinen vässykkä jos tarvii harrastuksiinsa lupia kysellä ja palveluksia tehdä.
Eikös se nyt ole itsestään selvyys, että jokainen omissa harrastuksissaan käy?
Minä en ainakaan harrastusteni takia alkaisi ketään erikseen passailemaan ja sitä kautta lupia ruikuttamaan. Toki ilmoittaisin hyvissä ajoin, että silloin ja silloin on turnaus piste. Tuossahan tosin oli vain kyseessä yhden päivän turnee, jossa ei oltu kaiketi edes yötä, joten eihän tuotakaan tarvitsisi viikkoja etukäteen ilmoitella, jos ei se mitään käytännönjärjestelyjä vaadi (esim lasten, tai lemmikkien hoitoa jne).
N35
Teillä menoista ilmoitetaan siis vasta ko. päivänä?
Ei toimi meillä, ei kummaltakaan. Tosin meillä ei tarvi tehdä palveluksia ja leikkiä mukavaa, että niihin menoihin päästään kun halutaan. Meillä ollaan mukavia ja hyviä toisiamme kohtaan muutenkin. Seksiäkin on ja yhdessäoloa myös ilman taka-ajatuksia.
Kyllä alkaisi sihistä päässä tuommoisen manipuloinnin kohteena. Ei sillä, esiintyy sitä täälläkin, enkä osaa päättää kumpi on kamalampaa. Tuollainen vaiko se, kun luolamies pitää minua sihteerinään ja mölähtää että se ja tämä asia pitäis hoitaa just nyt - eikä siitä ole voinut ennakkoilmoittaa esim. tunti sitten, vaikka asia on ollut tiedossa hänellä. Olemme siis yrittäjiä, ja saan raivokohtauksen nykyisin jos hän ilmestyy odottavan näköisenä sohvan päähän kellonajasta ja päivästä riippumatta ja vinkuu, että kun hänen asiansa on niin pieni että siinä menee vain hetki. Jos hänen asiansa on hoidettavissa hetkessä, hän voi kohteliaasti halata vaikka tiskikonetta sen aikaa, että virittäydyn työminuuteen. On ihan riittävän vittumaista kun työ tulee kotiin, ei sitä tarvitsisi vielä palvoa ja sitten mennä työpaikalle mököttämään kun ämmä oli taas kauhea, eikä ymmärrä että hän on yrittäjä. Joo, mikäköhän minä sitten olen, orja näköjään. Aina läimitään firmalla päähän kun vain voidaan. Marttyyrit ja lierot, puuh.
Se vain on uskomattoman paskaa kun toinen ei ymmärrä, että ketkuilemalla noin pilaa toisen elämästä kaiken ennustettavuuden. Pitäisi ottaa adhd puolisoksi jos haluaa tämän hyppivän vieteriukkona laatikosta.
Vierailija kirjoitti:
Kuinka monena lauantaina mies on nyt valinnut kaverinsa sinun ylitse?
Mitkä helvetin kaverit???
Mies meni siis harrastamaan harrastustaan. Ihme pirttihirmuja täällä pyörii, kun puolisot ei saisi käydä edes omissa harrastuksissaan. Olisiko sinusta ok, jos sinun tarvisi kysyä puolisoltasi lupa jokaiseen spinningissä yms käyntiisi?
Joo, tuli harvinaisen selväksi, naiset. Te haluatte kontrolloida miestänne. Hyvä tietää… ETENKIN KUN MIES EI SAA KONTROLLOIDA TEITÄ!!! M26
Harrastaminen ok, mutta olisin voinut järkätä itsellenikin jotain menoa, jos olisin ajoissa tiennyt. Perheelliset kaverit ei pääse noin lyhyellä varoajalla mihinkään.
Toiseksi, mies on yrittäjä, joten on arkenakin paljon pois kotoa. Olis edes ne viikonloput yhteistä aikaa.
Ap
Sait ihanan vapaa illan itsellesi!
No pitää sitä miehellä joskus laatuaikaa olla myös harrastusten parissa, mutta varmaan yritti pehmitellå jos normisti suhtaudut asiaan kovin kylmäkiskoisesti?
Just tämän marinan takia ei pidä hankkia vaimoa ja lapsia ollenkaan.
- kohta futsaltreeneihin ja perään kaljalle -
Jos en kieltäsi ja rajoittaisi yhtään, mun miehellä olis joka illalle harrastus ja joka viikonlopulle saunailta tai joku muu kaveriporukan illanvietto. Nyt harrastaa 3 kertaa viikossa. Meillä on 2 pientä lasta ja itse harrastan 1h viikossa ja lisäksi haluan, että on päiviä, että ollaan koko perhe yhdessä. Mies mököttää kuin pahainen teini, kun ei saa mennä. Taidan päästää äijän menemään, mutta takaisin ei ole tulemista.
Vierailija kirjoitti:
Harrastaminen ok, mutta olisin voinut järkätä itsellenikin jotain menoa, jos olisin ajoissa tiennyt. Perheelliset kaverit ei pääse noin lyhyellä varoajalla mihinkään.
Toiseksi, mies on yrittäjä, joten on arkenakin paljon pois kotoa. Olis edes ne viikonloput yhteistä aikaa.
Ap
Nari, nari...
Vakaa tie yksinhuoltajaksi on jo käynnissä.
Vierailija kirjoitti:
Sait ihanan vapaa illan itsellesi!
Niitä vapaailtoja on muutenkin jo ihan tarpeeksi.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Jos en kieltäsi ja rajoittaisi yhtään, mun miehellä olis joka illalle harrastus ja joka viikonlopulle saunailta tai joku muu kaveriporukan illanvietto. Nyt harrastaa 3 kertaa viikossa. Meillä on 2 pientä lasta ja itse harrastan 1h viikossa ja lisäksi haluan, että on päiviä, että ollaan koko perhe yhdessä. Mies mököttää kuin pahainen teini, kun ei saa mennä. Taidan päästää äijän menemään, mutta takaisin ei ole tulemista.
Tässäpä yksi syy miksi syntyvyys on laskussa ja miehet ei halua naimisiin.
Kunnon pleijeri :) Eikä naiset huomaa mitään.