There Were Is Will, There Is a Road.
Pyytettömän kiitollisena. Urheilemassa korkeiden värähtelytasojen vauhdittamana.
Rakkaus. Vaikka salainen. Mutta eihän rakkaus voi olla salainen. Vai voiko?
- Elämänkoulun värähtelyhenkiopas.
Kommentit (46)
Vierailija kirjoitti:
Martinan valmennukset kerää muuttujia: lihavia ja huonoitsetuntoisia. Tämä kostokroppa-ohjelma. Ehkä Martina saa voimaa siitä, että toiset voivat huonosti ympärillä.
Minulla on muutama kaveri, jotka ovat kasvaneet päihdeperheessä. Heillä on tämä sama juttu.
Tähän liittyy se, että koittaa kovasti muuttaa ja parantaa ympärillä olevia ihmisiä. Martinakin on varmaan pohjimmiltaan hyvä ihminen. Toivottavasti hän löytää tasapainon ja rauhan elämäänsä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Martinan valmennukset kerää muuttujia: lihavia ja huonoitsetuntoisia. Tämä kostokroppa-ohjelma. Ehkä Martina saa voimaa siitä, että toiset voivat huonosti ympärillä.
Minulla on muutama kaveri, jotka ovat kasvaneet päihdeperheessä. Heillä on tämä sama juttu.Tähän liittyy se, että koittaa kovasti muuttaa ja parantaa ympärillä olevia ihmisiä. Martinakin on varmaan pohjimmiltaan hyvä ihminen. Toivottavasti hän löytää tasapainon ja rauhan elämäänsä.
Muistatko vielä? Näin Martina Aitolehti ponnahti julkisuuteen https://www.is.fi/viihde/art-2000000780332.html
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitollisena aamulenkillä, tuuli vastassa ja hiuksissa. Tunnen energiatasojen värähtelyn hiuksissa. Tuo pilvi näyttää ihan enkeliltä. Sen on oltava joku syvällinen sanoma juuri minulle.
Break like a wind!
-Elämänkoulun värähtelyhenkiopas.
"Break like a wind" :D
Jotta tuossa olisi mitään järkeä edes huumorina, sen pitäisi mennä englanniksi, 'break like wind".
Breaking wind
Sitäpä juuri, eli ei voi olla artikkelia. Ihme pöljiä täällä kirjoittelee. Itse en ole ikinä seurannut Martinan Aitolahden asioita, mutta jos nyt lähtee arvostelemaan toisen tekemisiä, olisi mukava jos itse vaikuttaisi edes marginaalisesti fiksummalta.
Näin Martina Aitolehti kävi Sofia Belórfin kimppuun – välikohtaus festareilla sai raivon valtaan: ”Kyllä mä oon varmaa kovaa repiny” https://www.is.fi/viihde/art-2000005785232.html
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on muutama kaveri, jotka ovat kasvaneet päihdeperheessä. Heillä on tämä sama juttu.Tähän liittyy se, että koittaa kovasti muuttaa ja parantaa ympärillä olevia ihmisiä. Martinakin on varmaan pohjimmiltaan hyvä ihminen. Toivottavasti hän löytää tasapainon ja rauhan elämäänsä.
Muistatko vielä? Näin Martina Aitolehti ponnahti julkisuuteen https://www.is.fi/viihde/art-2000000780332.html
Huomionhakuisuus ja narsismi ei tarkoita sitä, etteikö voisi oikeasti haluta auttaa ihmisiä. Martina on käynyt pitkän tien. Hän on repinyt leipänsä median huomiosta, joka on älyttömän vaikeaa. Näköjään hänen pitää tehdä kaikki vaikeimman kautta.
Behind every watergate, there is a millhouse.
Richard Milhous Nixon
Where there's a mill there will be oats, my bröther.
Oi, Elämäntaidon Värähtelyhenkiopas, en ole aikoihin nauranut näin! Kiitos!
Enkä siis nauranut Martinalle vaan iloitsin Henkioppaan viisauksista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitollisena aamulenkillä, tuuli vastassa ja hiuksissa. Tunnen energiatasojen värähtelyn hiuksissa. Tuo pilvi näyttää ihan enkeliltä. Sen on oltava joku syvällinen sanoma juuri minulle.
Break like a wind!
-Elämänkoulun värähtelyhenkiopas.
"Break like a wind" :D
Then you wear a windbreaker.
Nekatiivisuus. Henkisen pääoman puute. Parantavaa siunausta myös nekatiivisille. Kun toivon hyvää nekatiivisille näet suuren hyvän minussa. Joka kasvaa. Näet sen henkisen kasvun joka tapahtuu minussa kateellisten ja henkisesti nekatiivisten kautta.
Pohdin näitä asioita nyt lenkin endorfiinien tukiessa henkistä kasvuani. Syvällisesti miettien nekatiivisuus kääntyykin positiivisuudeksi minussa ja nekatiivista julkisuutta ei siis myöskään ole!
Kiitollisena ja nöyrimmin henkisen kasvun voimaannuttamana taas kerran!
-Elämänkoulun värähtelyhenkiopas
Sitten tasaannuttava harmooninen hiljentyminen VHH-brunssilla. Henkinen katse rakkaaseen. Suihku ja aromikynttilät. Sitten rakkaan kanssa ruusunlehtikylpyyn. Treenit.
Kiitollisena toivon nöyrästi teille kaikille faneille yhtä voimaannuttavaa ja urheiluntäyteistä henkistä sunnuntaita! Nopeasti tuli taas uusia faneja joiden kannustuksella jatkan taas henkisen kasvun tiellä! KIITOS!
Balanssi. Voimaantukaa rakkaat fanit! Muistakaa myös mieli ja henkisyys!
-Elämänkoulun värähtelyhenkiopas
Vierailija kirjoitti:
Ei helvetti😂
Martina nousee aina tuhkasta kuin Felix-kissa.!
Elämänkoulun värähtelyhenkioppaan insta- ja youtubekanavaa ja blogia odotellessa :D
Suosittelen kyllä typerimpien ja turhimpien kliseiden purkamista huumorin keinoin.
Tekopyhyys ja narsismin peittely on vastenmielistä kun sitä tulee joka tuutista.
Eikö siinä lukenut vielä mill 🤣 muistan miten räkätettiin, kun se tatska ekan kerran seiskassa näkyi. Kun neiti ei vielä ollut tajunnut sen olleen päin v i ttuja kirjoitettu.
Breaking wind