Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ärsyttää miehen jatkuva s*ksin ajattelu

Vierailija
10.10.2021 |

Heti aamusta ajatus on s*eksissä. Tuodaan seisokki naaman eteen kun on herätty, siihen pitää koskea. Sitten kerrotaan kuinka haluttaa ja mitä kaikkea haluaisi tehdä ja muistellaan edellistä kertaa. Itse ei ole ehtinyt juoda vielä edes aamukahvia. Jos kerron jostain projektista minkä aion aloittaa hetken päästä mökötetään kun enkö aiokaan harrastaa s*eksiä. Telkkarista pitää kommentoida kaikkien naisten ruumiinosat ja kuinka mikäkin paikka näkyy vaatteiden läpi. Sitten pohditaan ääneen kuinka olisi kiva jos olisi asuja, leluja tai peppujuttuja. Oksettaa jo oikeasti. Eikö nuo haaveilut voisi pitää itsellään ja yrittää lämmitellä minua tavalla jonka olen sanonut toimivan. Olen sanonut koko suhteen ajan että tuo ääneen sanominen asioista on täysi turn off. Sitten ihmetellään kun ei haluta. No ei varmasti kun käyttäydytään kuin joku pervopena jatkuvasti. Yäk.

Kommentit (167)

Vierailija
21/167 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Teillä taitaa olla erilaiset tarpeet seksin suhteen, tuokin on tärkeä osa suhdetta.

Itsekin miehenä haluaisin jonkun naisen joka olisi halukas monta kertaa viikossa eikä nainen olisi aina tuollaisella "onko pakko"-asenteella. Ja nimenomaan tykkäisi myös peppujutuista eikä pelkäisi spermaa suussaan. Nämä ovat osa vaimomateriaalin kriteereitä.

Sinäkään et ilmeisesti tajunnut (niin kuin ei miehenikään) että asenteeni s*ksiä kohtaan ei ole "hyi onko pakko" vaan tapa miten mies käyttäytyy vie haluja. Jos hän vain osaisi olla normaali, ei tarvitse edes vietellä, vaan jättää nuo pervopuheet ja -touhut pois niin olisin paljon halukkaampi. Minähän nimenomaan teen vaikka mitä erikoista hänen kanssaan mutta fiilikseen pääseminen on todella vaikeaa hänen käytöksensä takia. Olen selittänyt tätä hänelle kymmenen vuotta mutta ei vain mene kaaliin. Hänen mielestään olen haluton. Ottaa niin päähän kun ei vain voi katsoa peiliin

Ap

Miehen normaali on täysin erilainen kuin sinun normaalisi.

Isäpuoleni käyttäytyi noin, petti äitiä minkä ehti ulkomaanmatkoillaan, jauhoi seksistä koko ajan ja esiintyi yli 50-vuotiaana alushoususillaan, kun 12-vuotiaat ystäväni kävivät kylässä. Minäkin olin 12.

Häpesin, mutta eihän hän voinut mitään vinoutuneelle käytökselleen. 

En kestäisi miehesi kaltaista henkilöä päivääkään.

Vierailija
22/167 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen tehtävä on antaa kun mies haluaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/167 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset ei tykkää seksistä. Yksi luonnon ilkeä temppu miehille sekin.

Ei kannata kirjoittaa totuutena asiaa, josta et tiedä yhtään mitään. 

Etkä palstamiehenä koskaan tule tietämään.

Vierailija
24/167 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälläkin saa jatkuvasti lukea valitusta kun miestä ei kiinnosta. Nyt sitten tulee valitusta kun miestä kiinnostaisi.

Vierailija
25/167 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hahaha, mitäs jos joskus tekisit niin kuin mies haluaa? Minkä takia se on aina niin, että naisen tapa on tärkeämpi? Vähän pilkettä silmäkulmaan ja huomioi miehesi ja ita se muna suuhun. Ehkä silloin miehesikin jaksaa lämmitellä sua seuraavalla kerralla.

Idiootti. Ihan hyvin tuossa voisi olla sukupuolet toisin päin. Pointti on että nämä asiat pitäisi tehdä niin että molempia sytyttää, ap tarvitsee puolison jota innostaa myös vaivihkaisuus ja ap:n nyksä tarvitsee puolison joka tarttuu siihen aamu..tarjoukseen..yök. Ap, tee siitä nyksästä eksä.

Vierailija
26/167 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas kyllä tykkäisin tuollaisesta miehestä. Olen muutenkin aina valmis ja mikä sen parempi jos mieskin olisi samoilla linjoilla.

Voisit sopia yhteen exäni kaltaisen miehen kanssa, hänelle riitti seksi 1x viikossa, lopulta 1xkuukaudessa, aloitteita ei tehnyt ikinä.

Itselleni ei sopinut sellainen mies ollenkaan. Olin aivan kuollut sisältä ja tunsin itseni niin laiminlyödyksi ja vain kotipiiaksi ja äidiksi, joka ei ollut nainen enää ollenkaan.

Vierailija
27/167 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teillä taitaa olla erilaiset tarpeet seksin suhteen, tuokin on tärkeä osa suhdetta.

Itsekin miehenä haluaisin jonkun naisen joka olisi halukas monta kertaa viikossa eikä nainen olisi aina tuollaisella "onko pakko"-asenteella. Ja nimenomaan tykkäisi myös peppujutuista eikä pelkäisi spermaa suussaan. Nämä ovat osa vaimomateriaalin kriteereitä.

Saat hakea joko hyvin nuorta tai saman tyylistä ihmistä. Saattaa viedä kauan löytää tuollainen nainen. Mä annoin peppua kun olin alle 25. Siitä lähtien ollut pukamia. Haluat varmaan sellaista perää myös? Kauniisti miehen aiheuttamat ulkonevat pukamat lepattaa kun lykkii menemään. Spermaa kyllä voin suussa pitää. Sperman on vain maistuttava sellaiselle, että haluan sitä pitää. Et varmaan polta tai nuuskaa, käytä alkoholia, syö mitään voimakkaita ruokia, juot riittävästi vettä, etkä käytä kahvia kuin hyvin pieniä määriä, lisäksi liikut tarpeeksi että aineenvaihdunta on liikkeellä? Elintapasi maistaa spermastasi ja kuvottavaa spermaa ei kukaan suostu ottamaan.

Vierailija
28/167 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset ei tykkää seksistä. Yksi luonnon ilkeä temppu miehille sekin.

Kyllä tykkäävät, mutta eivät minkä tahansa idiootin kanssa. Tai mistä minä teidän, ehkä noille idiooteillekin on ottajansa.

Vierailija
29/167 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onnea vaimon etsintään!

Kiitos!

Vierailija
30/167 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä taas kyllä tykkäisin tuollaisesta miehestä. Olen muutenkin aina valmis ja mikä sen parempi jos mieskin olisi samoilla linjoilla.

Voisit sopia yhteen exäni kaltaisen miehen kanssa, hänelle riitti seksi 1x viikossa, lopulta 1xkuukaudessa, aloitteita ei tehnyt ikinä.

Itselleni ei sopinut sellainen mies ollenkaan. Olin aivan kuollut sisältä ja tunsin itseni niin laiminlyödyksi ja vain kotipiiaksi ja äidiksi, joka ei ollut nainen enää ollenkaan.

Lue aloittajan tekstit uudelleen useita kertoja.

ohis

Vierailija
31/167 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kohta mies pettää, kun sinulta ei saa.

Puutteessa oleva mies ja vielä pitäisi yrittää hillitä haluja 🤯

Se on kuule pettänyt jo monta kertaa. Tuollainen mies ei osaa hillitä itseään yhtään jos pääsee vähänkin sellaiseen tilanteeseen että olis seksiä luvassa.

Vierailija
32/167 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

#miesvihanäkyväksi

Vierailija
33/167 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaakenlaasta.

Vierailija
34/167 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onnea vaimon etsintään!

Etsii vielä kuuskymppisenä, ellei ole jo.

Vierailija
35/167 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täälläkin saa jatkuvasti lukea valitusta kun miestä ei kiinnosta. Nyt sitten tulee valitusta kun miestä kiinnostaisi.

Ei tietysti anonyymillä palstalla voi olla varma, mutta luulen että on eri henkilöt kyseessä... 🙄

Jos seksi olisikin ainoa asia joka parisuhteen määrittää, olisi helppo vaan vaihdella pareja/ryhmiä mielialan mukaan. Ja kyllähän se joillekin sinkkuelämää viettäville näin onkin.

Vierailija
36/167 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisen tehtävä on antaa kun mies haluaa

Mä antaisin, mutta mies ei halua.

Vierailija
37/167 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saat hakea joko hyvin nuorta tai saman tyylistä ihmistä. Saattaa viedä kauan löytää tuollainen nainen. Mä annoin peppua kun olin alle 25. Siitä lähtien ollut pukamia. Haluat varmaan sellaista perää myös? Kauniisti miehen aiheuttamat ulkonevat pukamat lepattaa kun lykkii menemään. Spermaa kyllä voin suussa pitää. Sperman on vain maistuttava sellaiselle, että haluan sitä pitää. Et varmaan polta tai nuuskaa, käytä alkoholia, syö mitään voimakkaita ruokia, juot riittävästi vettä, etkä käytä kahvia kuin hyvin pieniä määriä, lisäksi liikut tarpeeksi että aineenvaihdunta on liikkeellä? Elintapasi maistaa spermastasi ja kuvottavaa spermaa ei kukaan suostu ottamaan.

Olisin ehkä voinut mainita, että olen jo kerran aikaisemmin ollut tuollaisessa suhteessa naisen kanssa, joka nautti peppuseksistä niin paljon, että sai sillä kunnon orgasmit ja ei kammonnut spermaa myöskään.

Tuurista se on vain kiinni, että minkälaiset mieltymykset on seksin suhteen, enkä näkisi, että se olisi iästä kiinni. Jodel-keskustelusovelluksessa on ollut paljon äänestyksiä peppuseksin suhteen ja noin 10-30% naisista on johdonmukaisesti äänestävät nauttivansa siitä, joten tarvitsee vain löytää tuo 10-30% joka olisi myös kaikilta muiltakin osin parisuhdemateriaalia.

Urheilen paljon ja elämäntavat on jo valmiiksi superterveelliset.

Vierailija
38/167 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hahaha, mitäs jos joskus tekisit niin kuin mies haluaa? Minkä takia se on aina niin, että naisen tapa on tärkeämpi? Vähän pilkettä silmäkulmaan ja huomioi miehesi ja ita se muna suuhun. Ehkä silloin miehesikin jaksaa lämmitellä sua seuraavalla kerralla.

No kävisikö mielessä että koko hemmetin kymmenen vuoden suhteen aika on menty tämän pervopenan tavalla? En jaksa enää. Alan olla liian vanha tähän. En jaksa sitä että vaikka kuinka yritän selittää että tuo on inhottavaa sitä ei vaan voi lopettaa. Minä nimenomaan toteutan miehen toiveita, tälläkin viikolla on tehty vaikka mitä erikoista hänen toiveestaan. Minun toivetta siitä että _lopeta näiden juttujen puhuminen_ ei vaan voi toteuttaa. Miksi se on niin saamarin vaikeaa? Ei tarvitse tehdä mitään muuta kuin jättää tekemättä.

Ap

Otan osaa, miehesi käytös kuulostaa ällöttävältä. Aika pitkään olet jaksanut. Kuitenkin kerrot että aina kuitenkin suostut hänen toiveisiin ja ilmeisesti reagoit mökötyksiin lähtemällä hänen juttuihinsa mukaan. Sillä tavalla et saa muutosta aikaiseksi. Ala kieltäytyä ja tuoda kantaasi selkeästi näkyville keskustelemalla. Miehesi oikeesti ei kuulosta ihan terveeltä edes, ehkä tarvitsette myös ulkopuolisen (pariterapeutin) apua tuohon, että mies edes kykenee ymmärtämään kantasi...

Vierailija
39/167 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun eksä oli samaa tyyliä. Kikkeli naaman eteen jo aamusta ja jos siihen ei kiinnittänyt huomiota, alko läpsiä sillä kirjaimellisesti päin näköä ja tunkea silmiin. Sekopäisiähän nämä ukot on, ne käy kaiken kimppuun, ei haittaa sanooko ei tai onko vaikka lapsi, kaikki kelpaa kun seksiä on saatava.

Vierailija
40/167 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälainen nainen kertoo palstalle miehensä intiimejä juttuja? Aloituksen uskottavuus kärsii.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi neljä