Ärsyttää miehen jatkuva s*ksin ajattelu
Heti aamusta ajatus on s*eksissä. Tuodaan seisokki naaman eteen kun on herätty, siihen pitää koskea. Sitten kerrotaan kuinka haluttaa ja mitä kaikkea haluaisi tehdä ja muistellaan edellistä kertaa. Itse ei ole ehtinyt juoda vielä edes aamukahvia. Jos kerron jostain projektista minkä aion aloittaa hetken päästä mökötetään kun enkö aiokaan harrastaa s*eksiä. Telkkarista pitää kommentoida kaikkien naisten ruumiinosat ja kuinka mikäkin paikka näkyy vaatteiden läpi. Sitten pohditaan ääneen kuinka olisi kiva jos olisi asuja, leluja tai peppujuttuja. Oksettaa jo oikeasti. Eikö nuo haaveilut voisi pitää itsellään ja yrittää lämmitellä minua tavalla jonka olen sanonut toimivan. Olen sanonut koko suhteen ajan että tuo ääneen sanominen asioista on täysi turn off. Sitten ihmetellään kun ei haluta. No ei varmasti kun käyttäydytään kuin joku pervopena jatkuvasti. Yäk.
Kommentit (167)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset ei tykkää seksistä. Yksi luonnon ilkeä temppu miehille sekin.
Naiset tykkää seksistä ENEMMÄN kuin miehet ja kykenevät siihen koko elämänsä ajan ja saavat myös useampia orgasmeja... MUTTA...
kiihottuvat täysin eri tavalla kuin miehet.
Miksi et kertoisi täällä miten naisen saa syttymään niin voisimme ottaa siitä opiksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset tykkää seksistä ENEMMÄN kuin miehet ja kykenevät siihen koko elämänsä ajan ja saavat myös useampia orgasmeja... MUTTA...
Lähde?
Laita strap-on-pöksyt jalkaan ja luonnollista imitoiva di1do siihen aamuseisokiksi. Sitten laitat miehen koskemaan siihen ja kerrot kuinka haluat ¶anna häntä ja teet kaikki hänen maneerinsa.
Mun ex oli samanlainen. Mietti koko ajan seksiä. Oli kyllä hyvä sängyssä ja muuten mukava tyyppi mutta kun keskustelut oli 95% seksistä niin ei sitä kauaa jaksanut. Eron jälkeen lähetteli 2 vuoden ajan satunnaisesti seksiin vihjailevia viestejä eri viestikanavissa. Nyt kaikkialla estetty, mutta en ylläty jos jotain kautta tulee viesti kuinka näki unta että pantiin. Aloitusta lukiessa koen kyllä kiitollisuutta että tajusin erota. Hulluksi olisin tullut jos 10v kuunnellut tuota.
Kyllä minusta olisi mukavaa, jos vaimo heti herättyään toisi tuheronsa tuohon naamani eteen.
Tosin en ole nähnyt sitä tuheroa pariin vuoteen...
Miksi olet tuollaisen miehen kanssa? Laita ukko liuskaan niin saat olla rauhassa.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä naiset seksistä tykkää, mutta kyllähän tuo ap:n mies on pervo, ei tuota kukaan tervejärkinen pitemmän päälle kestä. Hyi saatana.
Ap on hiekkavi#tuinen pihtari, ei jatkoon.
Kokeilepa sanoa jotenkin näin: minusta tuntuu välillä kun mietin tätä, että minua käytetään masturbaation välineenä. Et halua huomioida minua ja jakaa hetkiä, vaan purkaa fyysiset paineet.
Itse havahduin tuohon myös vasta pitkän suhteen jälkeen. Itseasiassa vasta siinä vaiheessa kun mies petti minua henkisesti yhden perheystävän kanssa. Tajusin, että muita naisia se kyllä osaa ja haluaa vietellä, mutta minä olin käyttöesine.
Siitä olisi pitänyt olla imarreltu hänen mielestään, että minun lähellä verenkierto keskittyy paisuvaiskudokseen alemmas ja aivot huutaa vaan sksiä. Grr...
Miehen mielestä se oli merkki että ollaan täydellisesti yhteensopivat. Minusta se että henkinen yhteys katoaa samalla hetkellä kuin vaatteet on päinvastoin ihan muuta.
Pakko sanoa, että jos mun kimpussani olisi 10v päivittäin sama himokas nainen, joka heti aamusta tarjoaisi kosteaa plluaan naamalleni, puhuisi seksistä jatkuvasti ja syyllistäisi aina kun ei kesken aamukahvin tai frisbeegolf-suunnitelmien tee mieli häntä tyydyttää niin kyllä tympisi miehenä.
Eli en AP ihmettele yhtään.
Täällä puutteessa elävät vätykset varmaan kuvittelevat olevansa aina valmiita kun heidän kuvitteellinen puolisonsa niin haluaisi, mutta kyllä todellisuus on aivan toinen.
Seksi muuttuu tavoiteltavaksi vasta kun sitä on vähän tai juuri sopivasti. Vähän kuin uni tai ruoka tai muut elämän perusasiat.
Hyi helv, ajatuskin edessäni päivittäin levittelevästä naisesta etoo, joten ei ole vaikea samaistua AP:n asemaan.
On kyllä erikoista miten joidenkin ajatus menee heti siihen että "tämä nainen ei halua seksiä" vaikka olen tässäkin keskustelussa monta kertaa sanonut että en pidä miehen käytöksestä. En ole missään vaiheessa sanonut että en pidä seksistä, en halua seksiä tms. Kun kritisoin toisen käytöstä jotkut sivuuttavat tämän asian saman tien ja miettivät vain että vika on minun haluttomuudessani. Tämä on siis selkeästi miehenikin ajatusmaailma. En ymmärrä miten joidenkin pää toimii näin. Miksei sitä selkeää totuutta voi sisäistää?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
#miesvihanäkyväksi
Lue aloittajan tekstit uudelleen useita kertoja.
Lue aloituksen alla olevia viestejä.
Vierailija kirjoitti:
Laita strap-on-pöksyt jalkaan ja luonnollista imitoiva di1do siihen aamuseisokiksi. Sitten laitat miehen koskemaan siihen ja kerrot kuinka haluat ¶anna häntä ja teet kaikki hänen maneerinsa.
Tämä on ehkä ainoa toimiva keino.
Miehet ovat tuollaisia seksin ajattelijoita. Ei niitä kiinnosta mikään muu kuin se että nainen on hyvännäköinen, seksikäs ja hyvä seksissä. Tuliko se oikeasti sulle yllätyksenä?
Vierailija kirjoitti:
Pakko sanoa, että jos mun kimpussani olisi 10v päivittäin sama himokas nainen, joka heti aamusta tarjoaisi kosteaa plluaan naamalleni, puhuisi seksistä jatkuvasti ja syyllistäisi aina kun ei kesken aamukahvin tai frisbeegolf-suunnitelmien tee mieli häntä tyydyttää niin kyllä tympisi miehenä.
Täällä puutteessa elävät vätykset varmaan kuvittelevat olevansa aina valmiita kun heidän kuvitteellinen puolisonsa niin haluaisi, mutta kyllä todellisuus on aivan toinen.
Seksi muuttuu tavoiteltavaksi vasta kun sitä on vähän tai juuri sopivasti. Vähän kuin uni tai ruoka tai muut elämän perusasiat.
Hyi helv, ajatuskin edessäni päivittäin levittelevästä naisesta etoo, joten ei ole vaikea samaistua AP:n asemaan.
Kiitos. Olet selkeästi älykäs ihminen kun osaat pohtia asioita myös toisten näkökulmasta.
Ap
Onko teillä lapsia? Ja minkä ikäisiä? Kun ainakin meillä lasten tulo vaikutti seksiin aika paljonkin. Muistan kun ennen lapsia saatoin runkata mieheni spermat päälleni.vaikka keittiön lattialla keskellä päivää , siinä sitten oli sekä vaatteeni ja keittiön lattiakìn spedessä. Nyt ei enää tulisi mieleenkään..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä viitsi puhua täyttä paskaa. Kaikki tietää että naisen orgasmi on pelkkä myytti.
Vierailija kirjoitti:
Missänäin fiksuja, ihania miehiä kasvaa? 😍😍😍
N 39