Suostuisitko yöpymään Suomenlinnassa?
Vai pelkäisitkö, että hurjistuneet saaristolaiset hyökkäsivät kimppuusi, kun huomaisivat sinut saarellaan?
Kommentit (16)
Mä olen yöpynyt siellä. Uusi K-kauppa (muistaakseni) josta sai keppanaa ja sen myötä sikeät yöunet.
Tuo uhkakuva mielessä ei varmaan muuten olisi uni tullut😎
Olisi mielenkiintoista kokea tuo. Sitähän sanotaan että Suomenlinna on aika täynnä kummittelua :)
Jee! Voi siis käynnillä haamujen kanssa!
Olen ja kyllä kiva kokemus. Uudestaankin voisi mennä
En. Ei ole tarvetta mennä sinne saati yöpyä. Jätän sen muille vaikka turistille.
Miksei siellä muuten ole yöpymismahdollisuuksia, esim hotellia?
Vierailija kirjoitti:
On siellä joku, taitaa olla hostelli.
Olisi ihanaa yöpyä Suomenlinnassa. Voin kuvitella miten ihana rauha siellä olisi yöllä. Upeaa olisi kierrellä paikkoja ilman turisteja. Olen vaan niin mukavuudenhaluinen ettei sieltä löydy tarpeeksi tasokasta majoitusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On siellä joku, taitaa olla hostelli.
Kiva hostelli on, vanha tiilirakennus lähellä kauppaa. Ei maksa maltaita yöpyä.
Vierailija kirjoitti:
Olisi ihanaa yöpyä Suomenlinnassa. Voin kuvitella miten ihana rauha siellä olisi yöllä. Upeaa olisi kierrellä paikkoja ilman turisteja. Olen vaan niin mukavuudenhaluinen ettei sieltä löydy tarpeeksi tasokasta majoitusta.
Saa vuokrattua oman huoneen hostellista.
Meillä, rajoittamittamilla homoseksuaaleilla on joka kuukauden ensimmäisenä perjantaina juhlat Suomenlinnassa. Ainoana vaatimuksena on "omat vaseliinit mukaan". Joten ei pelota!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saa vuokrattua oman huoneen hostellista.
Juu, tiedän, mutta olen kermaper**. Sen takia sanoin ettei löydy tarpeeksi tasokasta majoitusta.
Olen yöpynyt. Voisin muuttaa sinne, jos asunnon saaminen olisi helpompaa.
Hui!