Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ärsyttää miehen jatkuva s*ksin ajattelu

Vierailija
10.10.2021 |

Heti aamusta ajatus on s*eksissä. Tuodaan seisokki naaman eteen kun on herätty, siihen pitää koskea. Sitten kerrotaan kuinka haluttaa ja mitä kaikkea haluaisi tehdä ja muistellaan edellistä kertaa. Itse ei ole ehtinyt juoda vielä edes aamukahvia. Jos kerron jostain projektista minkä aion aloittaa hetken päästä mökötetään kun enkö aiokaan harrastaa s*eksiä. Telkkarista pitää kommentoida kaikkien naisten ruumiinosat ja kuinka mikäkin paikka näkyy vaatteiden läpi. Sitten pohditaan ääneen kuinka olisi kiva jos olisi asuja, leluja tai peppujuttuja. Oksettaa jo oikeasti. Eikö nuo haaveilut voisi pitää itsellään ja yrittää lämmitellä minua tavalla jonka olen sanonut toimivan. Olen sanonut koko suhteen ajan että tuo ääneen sanominen asioista on täysi turn off. Sitten ihmetellään kun ei haluta. No ei varmasti kun käyttäydytään kuin joku pervopena jatkuvasti. Yäk.

Kommentit (167)

Vierailija
81/167 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perverssi käytös. Ei kukaan terve voi iloita tuollaisesta seurasta.Kirjoitus kuulostaa ihan yhdeltä tyypiltä,mies oli vaan pervo ja myönsi itsekin että on. Ei hän onnellinen ollut, pervoilu oli kuin viina juopolle. Tuhoat itseäsi ja omanarvontuntosi AP, pakene..

Vierailija
82/167 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minusta olisi mukavaa, jos vaimo heti herättyään toisi tuheronsa tuohon naamani eteen.

Tosin en ole nähnyt sitä tuheroa pariin vuoteen...

Joo, mitenkähän kauan olisi mukavaa??? Joka ikinen aamu vaimo vaatimassa seksiä, vaikka sinulla olisi mitä muuta mielessä. Koko päivän höpöttäisi sinulle seksistä ja kun katsioisitte telkkua vaimo höpöttäsi siellä näkyvien miesten etumuksista, että pullottaako vai eikö jne.

Ja kun yrittäisit  valmistautua/miettiä vaikka jotakin harrastusjuttuasi vaimo vaatisi seksiä ja suuttuisi, jos et antaisi. Koko ajan seksiä, seksiä, seksiä.  Aamulla ensimmäisenä kun saat silmäsi auki seksiä, koko päivän joka välissä vähintään puhutaan seksista, illalla viimeisenä, vaikka kuinka väsyttää, seksiä, seksiä, seksiä.......

Mikä voisi olla ihanampaa 😍😍😍

Niinpä sitä voisi puutteessa kuvitella. Nyt et luultavasti saa seksiä, mutta mikä tahansa asia, mitä sinulle tyrkytään suut ja silmät täyteen koko sinun valveilla olo ajan alkaa ajan kanssa tympiä. Myös se liiallinen seksin tyrkyttäminen.

Entäpä sitten, kun sinulla ei enää 2 viikon päästä otakkaan eteen ja nainen painostaa ja painostaa? Haukkuu sinua kyvyttömäksi, kun ei ota eteen. AAmulla ekana limainen tussu nenäsi edessä muistuttaa sinua siitä, ettet kykene enää, koska olet korviasi myöten täynnä jatkuvaa panemista.

ja koko ajan toinen kärttää, vaikka sinusta ei enää ole mihinkään. On varmasti hauskaa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/167 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kaikki sheimaavat miestä? AP:n kanssa hän ei selvästikään sovi yhteen, mutta ei kai tuossa muuten mitään kovin väärää ole. Minusta olisi kiva herätä seisokki naamalla 😃 no jos mököttää joka kerta jos en halua niin se olisi rasittavaa. Ei kai korkea libido sinänsä ole mikään objektiivisesti epämoraalinen asia.

Vierailija
84/167 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menkää seksiterapiaan, siellä se pointti menee perille niin että mieskin ymmärtää

Vierailija
85/167 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ap olet vielä tuossa suhteessa? Eikö tämä käytös ole tullut ilmi alun alkaenkin? Itse kyllä harrastan seksiä nykyisen miesystävän kanssa välillä neljäkin kertaa päivässä mutta ei meillä kommentoida mitään kuvia tai muita ihmisiä. Mautonta

Vierailija
86/167 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä taas kyllä tykkäisin tuollaisesta miehestä. Olen muutenkin aina valmis ja mikä sen parempi jos mieskin olisi samoilla linjoilla.

Voisit sopia yhteen exäni kaltaisen miehen kanssa, hänelle riitti seksi 1x viikossa, lopulta 1xkuukaudessa, aloitteita ei tehnyt ikinä.

Itselleni ei sopinut sellainen mies ollenkaan. Olin aivan kuollut sisältä ja tunsin itseni niin laiminlyödyksi ja vain kotipiiaksi ja äidiksi, joka ei ollut nainen enää ollenkaan.

Ei näissä asioissa tarvitse aina olla ääripäissä joko tai. Voi toimia sekin, että kumpikin joustaa ja tulee puolitiehen. Mies voisi oikeasti kunnioittaa naisen toivetta olla puhumatta koko ajan seksistä. Ja nainen sitä kautta saattaa kiinnostua siitä enemmän kun ei koko aika tarvitse olla spermat ja oksennukset suussa.

Mulla oli joskus seksihullu mies ja liian kauan sitä kestin. Sekin nimittäin tap paa sielun kun toinen on koko ajan kiinni ja läähättämässä. Lopulta luulin, että en taida pitää seksistä.

Kunnes pääsin idiootista vapaaksi ja löysin ihanan kumppanini ja seksuaalisuuteni pääsi kukoistamaan. Huomasin, että minä olenkin aika himokas ja jopa enemmän sitä kuin kumppanini. Olemme löytäneet hyvä tasapainon kaikkeen ja nyt on erittäin hyvä olla molemmilla.

Ap, en usko, että suhteenne kestää enää kauaa jos mies ei tee pienintäkään elettä ymmärtääkseen sinua.

Vierailija
87/167 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi kaikki sheimaavat miestä? AP:n kanssa hän ei selvästikään sovi yhteen, mutta ei kai tuossa muuten mitään kovin väärää ole. Minusta olisi kiva herätä seisokki naamalla 😃 no jos mököttää joka kerta jos en halua niin se olisi rasittavaa. Ei kai korkea libido sinänsä ole mikään objektiivisesti epämoraalinen asia.

Korkea libido ei, mutta miten sitä ilmaisee, on valinta. AP n kuvaus täyttää seksuaalisen ahdistelun tuntomerkit. R∆iskaus on rikos avioliitossakin.

Vierailija
88/167 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se oikeasti ole ihan terveen aikuisen miehen piirre että mitään muuta ei mahdu päähän kuin seksi. Ehkä jonkun juuri murrosikään tulleen teinipojan kohdalla asia voi jonkin aikaa ollakin niin.

Ja ennen kaikkea miehen pitäisi opetella perus käytöstavat. Oman pakkomielteen tuputtaminen puolisolle tauotta on kuvottavaa.

Vierailija
89/167 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Teillä taitaa olla erilaiset tarpeet seksin suhteen, tuokin on tärkeä osa suhdetta.

Itsekin miehenä haluaisin jonkun naisen joka olisi halukas monta kertaa viikossa eikä nainen olisi aina tuollaisella "onko pakko"-asenteella. Ja nimenomaan tykkäisi myös peppujutuista eikä pelkäisi spermaa suussaan. Nämä ovat osa vaimomateriaalin kriteereitä.

Saat hakea joko hyvin nuorta tai saman tyylistä ihmistä. Saattaa viedä kauan löytää tuollainen nainen. Mä annoin peppua kun olin alle 25. Siitä lähtien ollut pukamia. Haluat varmaan sellaista perää myös? Kauniisti miehen aiheuttamat ulkonevat pukamat lepattaa kun lykkii menemään. Spermaa kyllä voin suussa pitää. Sperman on vain maistuttava sellaiselle, että haluan sitä pitää. Et varmaan polta tai nuuskaa, käytä alkoholia, syö mitään voimakkaita ruokia, juot riittävästi vettä, etkä käytä kahvia kuin hyvin pieniä määriä, lisäksi liikut tarpeeksi että aineenvaihdunta on liikkeellä? Elintapasi maistaa spermastasi ja kuvottavaa spermaa ei kukaan suostu ottamaan.

Olisin ehkä voinut mainita, että olen jo kerran aikaisemmin ollut tuollaisessa suhteessa naisen kanssa, joka nautti peppuseksistä niin paljon, että sai sillä kunnon orgasmit ja ei kammonnut spermaa myöskään.

Tuurista se on vain kiinni, että minkälaiset mieltymykset on seksin suhteen, enkä näkisi, että se olisi iästä kiinni. Jodel-keskustelusovelluksessa on ollut paljon äänestyksiä peppuseksin suhteen ja noin 10-30% naisista on johdonmukaisesti äänestävät nauttivansa siitä, joten tarvitsee vain löytää tuo 10-30% joka olisi myös kaikilta muiltakin osin parisuhdemateriaalia.

Urheilen paljon ja elämäntavat on jo valmiiksi superterveelliset.

Eikä ole kukaan nainen saanut orgasmin perseen kautta, sua on huijattu :D naises oli selvästi esittäjä, ei tainnut mikään orgasmi olla aito. Sori jos puhkaisi kuplan :D oot säälittävä, opettele oikeasti hyväksi seksissä niin löydät ehkä naisiakin.

Kyllä on täysin mahdollista ja tällaisia naisia on olemassa. Pelkkä penis takaapäin pepussa ja sillä kunnon tärinäorgasmit. Suosittelen sullekin.

Vierailija
90/167 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pakko sanoa, että jos mun kimpussani olisi 10v päivittäin sama himokas nainen, joka heti aamusta tarjoaisi kosteaa plluaan naamalleni, puhuisi seksistä jatkuvasti ja syyllistäisi aina kun ei kesken aamukahvin tai frisbeegolf-suunnitelmien tee mieli häntä tyydyttää niin kyllä tympisi miehenä.

Eli en AP ihmettele yhtään.

Täällä puutteessa elävät vätykset varmaan kuvittelevat olevansa aina valmiita kun heidän kuvitteellinen puolisonsa niin haluaisi, mutta kyllä todellisuus on aivan toinen.

Seksi muuttuu tavoiteltavaksi vasta kun sitä on vähän tai juuri sopivasti. Vähän kuin uni tai ruoka tai muut elämän perusasiat.

Hyi helv, ajatuskin edessäni päivittäin levittelevästä naisesta etoo, joten ei ole vaikea samaistua AP:n asemaan.

Eikö teille hinureille ole omat palstat?

Samoin kuin teille ätmeillekkin on omat palstanne mutta silti tungette aina tänne naisia kiusaamaan. 

Vierailija
91/167 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksuaalista ahdistelua voi olla parisuhteessa monenlaista. Seksiin voi liittyä pelkoa, kiristämistä tai vaikka erolla uhkailua. Sellainen seksi, johon liittyy jokin uhkaus tai pelottelua, on aina seksuaalista väkivaltaa.

https://vaestoliitonblogi.com/2018/08/10/me-too-parisuhteessa/

Vierailija
92/167 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkälainen nainen kertoo palstalle miehensä intiimejä juttuja? Aloituksen uskottavuus kärsii.

Miksi ei kertoisi kun anonyymillä palstalla ollaan? Täällä 5,5 miljoonan ihmisen maassa tuskin kohdetta tunnistaa vaikka kertoisi mitä.

Vierailija
93/167 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamulla herättyään haluthan ovat kohdallaan monien ihmisten kohdalla. Mitäpä jos ap ensi kerralla ottaa seksissä ohjat käsiinsä ja antaa miehelleen oikein raipalla kyytiä miehen jatkuvalle seksin innolle.

Vierailija
94/167 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka mies lämmittelisi sinua just kuten haluat niin vastauksesi olisi sitten "onks kaiken pakko aina johtaa seksiin. Eikö voida vain olla?"

Vierailija
95/167 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset ei tykkää seksistä. Yksi luonnon ilkeä temppu miehille sekin.

Naiset tykkää seksistä ENEMMÄN kuin miehet ja kykenevät siihen koko elämänsä ajan ja saavat myös useampia orgasmeja... MUTTA...

kiihottuvat täysin eri tavalla kuin miehet.

Miksi et kertoisi täällä miten naisen saa syttymään niin voisimme ottaa siitä opiksi?

Miehet ei ota opiksi vaikka ratakiskosta vääntäisi. Ap:kin on sanonut miehelleen, että riittää kun lopettaa oksettavat puheensa.

Miehet luulee, että naisia kiinnostaa yhtä karut tavat kuin heitä. Munaa naamaan kuvina tai konkreettisesti. Ei, ei ja ei. Vie vaikka kukkia, suklaata. Tee jotain kaunista ja kivaa, keitä aamukahvit, huomioi, kuuntele, silitä hellästi. Onko tämä niin vaikeaa vai eikö kiinnosta?

Vierailija
96/167 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, minä miehenä en ole tehnyt mintään tuommoista ehdotelmaa naiselleni... Ja siksipä mitään ei ole tapahtunut sitten viimeiseen 5 vuoteen... On käyny mielessä jo akan vaihtaminen kun ei kerta kiinnosta niin ei kiinnosta. Ei itse ainakaan mitään ehdota ja jos minä niin ei sitten ainakaan...

Vierailija
97/167 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi, samaistuin. Mulla oli mies joka myös heti ensimmäisenä aamulla työnsi sen seisokin nenän eteen ja läpsi välillä poskille sillä. Koko päivä julmetunlaista kähmintää ja semmoinen tietty kiilto aina silmissä tarkkailemassa esim vaatteiden vaihtoa tai suihkussa käymistä. Väittelyä siitä miksi ei kiinnosta, heilutellaan vehjettä nenän edessä ja välillä painetaan pää siihen kiinni. Välillä syyllistämistä että koko ajan himottaisi eikä saa. Ihan erityisenä soidinmenona voisin nostaa sen nylkyttämisen. Niinkuin koira mies tarrautui kiinni ja nylkytti milloin jalkaa, kylkeä, kättä, mihin vain pääsikin tarttumaan kiinni. Se oli raskasta aikaa.

Onneksi pääsin nylkyttäjästä eroon. 

Vierailija
98/167 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Teillä taitaa olla erilaiset tarpeet seksin suhteen, tuokin on tärkeä osa suhdetta.

Itsekin miehenä haluaisin jonkun naisen joka olisi halukas monta kertaa viikossa eikä nainen olisi aina tuollaisella "onko pakko"-asenteella. Ja nimenomaan tykkäisi myös peppujutuista eikä pelkäisi spermaa suussaan. Nämä ovat osa vaimomateriaalin kriteereitä.

Onnea vaimon etsintään!

Mitä ihmettä? Olen nainen ja minusta tuo kuulostaa täysin normaalilta? Löytäisinpä miehen joka haluaa seksiä usein ja ajattelee noin! Seksi on nautinto, ei velvoite. Mikä teitä naisia vaivaa kun ette seksiä halua? Säälittää teidän miehet!

Minun nainen😍

Vierailija
99/167 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun eksä oli samaa tyyliä. Kikkeli naaman eteen jo aamusta ja jos siihen ei kiinnittänyt huomiota, alko läpsiä sillä kirjaimellisesti päin näköä ja tunkea silmiin. Sekopäisiähän nämä ukot on, ne käy kaiken kimppuun, ei haittaa sanooko ei tai onko vaikka lapsi, kaikki kelpaa kun seksiä on saatava.

Kaukana normaalin ihmisen käytöksestä tuollainen. Ei näe naista edes ihmisenä, pelkkänä reikänä. Tuo miestyyppi tosiaan varmasti nussii eläimiä, lapsia, vanhuksia, ketä vain jolla on reikä johon tuo seksuaaliajatuksensa saa suunnattua.

Vierailija
100/167 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pakko sanoa, että jos mun kimpussani olisi 10v päivittäin sama himokas nainen, joka heti aamusta tarjoaisi kosteaa plluaan naamalleni, puhuisi seksistä jatkuvasti ja syyllistäisi aina kun ei kesken aamukahvin tai frisbeegolf-suunnitelmien tee mieli häntä tyydyttää niin kyllä tympisi miehenä.

Eli en AP ihmettele yhtään.

Täällä puutteessa elävät vätykset varmaan kuvittelevat olevansa aina valmiita kun heidän kuvitteellinen puolisonsa niin haluaisi, mutta kyllä todellisuus on aivan toinen.

Seksi muuttuu tavoiteltavaksi vasta kun sitä on vähän tai juuri sopivasti. Vähän kuin uni tai ruoka tai muut elämän perusasiat.

Hyi helv, ajatuskin edessäni päivittäin levittelevästä naisesta etoo, joten ei ole vaikea samaistua AP:n asemaan.

Missänäin fiksuja, ihania miehiä kasvaa? 😍😍😍

N 39

Nooh, kiitos 😊 Täällä Suomessahan meitä kasvaa, mutta ei meitä ihan jokaiselle suomalaiselle naiselle riitä ;) On kiva olla harvinaisuus.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan neljä