Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

leikkiikö mies tunteillani?

Vierailija
10.10.2021 |

Tiedän että ainoa oikea tapa olisi kysyä suoraan mieheltä eikä itkeä täällä. Mutta itken kuitenkin.

Ja tiedän ett 98% tulevista kommenteista on muka hauskoja vi***iluja mutta ne ei jaksa enää naurattaa. Eikä ne ole ainakaan itseä koskaan loukannut joten...

Lyhyesti, ollaan tunnettu miehen kanssa noin puolivuotta. Koko juttu on edennyt tosi hitaasti, saatetaan nähdä vain kerran kuukaudessa. Paitsi nyt viimeaikoina ollaan nähty viikottain, ehkä kuukauden ajan.

Mies on tavatessa ihana, pitää sylissä, pussailee, kehuu, hieroo jne.
Tehdään yhdessä ruokaa, ulkoillaan, ja ollaan vaan.
Mutta sitten kun lähtee niin viestit on tosi tylsiä? kaverillisia?
Jos itse koitan laittaa vaikka että jäi ikävä, yksin on huono nukkua, hänen vieressä oli lämmin tms nii vastaus on aina tyyliin: aijaa😀

Mulle on vaan tullut fiilis että roikkuu vielä exässään. Alussa puhui siitä että vasta eronnut ja harmittaa kun ei ole elämässä taas mitään.
Tuntuu nyt että olen vain hänelle joku laastari suhde. Ja että hän käy exänsä luona vielä usein.

Mies tietää että minä haluan vain oikeaa suhdetta, en mitään säätämistä. Tuntuu tosi pahalta jos tämä mies voi olla niin kylmä että tietää tilanteen mutta silti leikkii minun tunteilla selvitäkseen omistaan. Kai siihen leikkiin löytyisi joku nainen joka ei halua mitään vakavaa suhdetta.

Jos kysyn mieheltä niin miten kannattaisi aloittaa?
Kysyä mitä mieltä hän on minusta? Meidän suhteesta? Mitä me ollaan?
Kysynkö suoraan, tapaileeko hän vielä exäänsä?

Kommentit (59)

Vierailija
41/59 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä ikäinen tämä hurmurisi on? Olen nimittäin huomannut keski-ikäisissä miehissä tuollaista, 50+.

Vaihda hurmurin tilalle sana VÄTYS, sellaisia suomalaiset miehet ovat, eivät kaikki, mutta helvetin iso osa, aivan järkyttävän iso osa. Maajussille Morsian ohjelma sen todistaa, nuoret miehetkin ovat kuin jotain lampaita ja varmaan ekaa kertaa ovat nähneet naisen billun eivätkä uskalla sanoa sitä ääneen, haaveilevat naisesta ja perheestä, voi elämän kevät, naurattaa koko ohjelma. Kaikki miehet etsivät itselleen kivaa kotihaltijaa, korjaan, ei muuten naurata, sapettaa.

Vierailija
42/59 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi naiset aina roikkuu noissa varatuissa? Miksi ei kelpaa mies, joka olisi tosissaan ja mukava? Ilman exän muistoja ja vainoamisia. Sitä minä vaan ihmettelen. Itse tämä havaitsin aikoinani. Löysin viimoin emännän, jon kanssa olen nytkin. Sitä enne ei mikään naikonen pari tapaamista maximissaan enempää katsonut. Mutta kun omani lysin niin vanhatkin alko soitteleen ja yksi tuppasi seuraan ihan pakolla... Ja näki että olen omani kanssa menossa. Onko näin, että etsitään omaatuntoa muiden kustannuksella?

Ikävä tosiasia on, että miehet ovat tosissaan vain jos ovat vähän heikoilla naisen saamisen suhteen, ovat vaatimattomia ulkonäöltään tai koulutukseltaan tai elämän perusasiat vähän hukassa. Aivan jokainen mies pyörittäisi haaremia, jos siihen vain pystyisi.

Totta, erittäin totta. Miehet haluavat yht'aikaisesti monenlaista naista, toinen vaalea, toinen tumma, toinen pimputin paljaana 24/7, toinen konttausasennossa valmiina eteisessä, yksi olisi kiva olla hyvä kokki, joku ämmä voisi olla pyykkimuija, joku lastentekokone jne. Hyi helvetti!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/59 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies on eronnut, se on varmaa. Mutta se ei ole varmaa onko vielä exän kanssa jotain että yritetään vielä.

Ja roikun koska olen niin ihastunut etten osaa ehkä ajatella selvästi tätä tilannetta vaikka yritän.

Mieshän siis kun nähdään niin on ihan täydellisen oloinen. Ongelma tulee aina tässä kun ei nähdä.

Ehkä tarvitsen itsekkin vielä aikaa että saan asiat selkenemään päässä. Tosiaan aika on oikeasti lyhyt mitä ollaan tunnettu. Haluaisin kysyä mutta kuulostanko epätoivoiselta jos kysyn?

ap

AP! Sulla on niin idioottimainen elämänasenne, että ei ole ihme, että joudut hyväksikäytetyksi lähes kaikilla osa-alueilla. Onnea valitsemallasi tiellä!

Vierailija
44/59 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Englantilaista sanontaa lainaten:

"If it looks like a duck, swims like a duck, and quacks like a duck, then it probably is a duck"

Eli, suomeksi, homma on sitä, miltä se näyttää.  Mies ei ole kovinkaan kiinnostunut. 

Vierailija
45/59 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkä ikäinen tämä hurmurisi on? Olen nimittäin huomannut keski-ikäisissä miehissä tuollaista, 50+.

Vaihda hurmurin tilalle sana VÄTYS, sellaisia suomalaiset miehet ovat, eivät kaikki, mutta helvetin iso osa, aivan järkyttävän iso osa. Maajussille Morsian ohjelma sen todistaa, nuoret miehetkin ovat kuin jotain lampaita ja varmaan ekaa kertaa ovat nähneet naisen billun eivätkä uskalla sanoa sitä ääneen, haaveilevat naisesta ja perheestä, voi elämän kevät, naurattaa koko ohjelma. Kaikki miehet etsivät itselleen kivaa kotihaltijaa, korjaan, ei muuten naurata, sapettaa.

Aika surullista , että käsityksesi miehistä on tuollainen. Ei ole elämä helppoa jos elämässä olevat miehet ovat tarjonneet tuollaisen miesmallin. Jaksamisia. 

Vierailija
46/59 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain aloitusviestin lukeneena sanon: lopeta tapailu ja unohda koko mies.  

Vierailija
47/59 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä tuhlaa aikaasi miettimällä miehen motiiveja ja sielunelämää. Listaa ylös ne asiat, joita sinä suhteelta haluat, ja vertaa sitä siihen mitä mies tarjoaa. Jos eivät kohtaa, jatka matkaa.

Eikä siinäkään mitään pahaa ole, että kokeilee seurustelua useamman kanssa. Sittenpä tietää mitä maailmassa on tarjolla ja mikä itselle sopii. Kaiken perusta on rehellisyys itseään ja toista kohtaan.

Vierailija
48/59 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies tarjoaa huomiota ja yhdessäoloa juuri sen verran, että pitää sua koukussa seuraavaan annokseen asti. Olit kuunteleva korva ja olkapää eron jälkeen, vähän äidillisiä lohtua kun maailma kolhii.

Vierailija
49/59 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo onhan tämä aika selvä juttu. Koitan tänään kysellä mieheltä missä mennään. Jos ei saa järkevää vastausta/keskustelua niin antaa sitten olla.

ap

Vierailija
50/59 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa ihan minun exältä. Pyöritti minua ja vaimoaan vuorotellen, piti koukussa sen verran etten päässyt irti, ja en edes tiennyt että hän on naimisissa. Kun sain sen selville, niin itsetuntokin palas takaisin. En ole hänen kanssaan enää missään tekemisissä, hän viestittelee edelleen, mutta en vastaa.

Vierailija
51/59 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitahan Ap tänne miten meni miehen kanssa. Selviskö asioita?

Vierailija
52/59 |
11.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten kävi?

Vierailija
53/59 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa exä olla nyxä

Vierailija
54/59 |
07.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jätä se sika!

Vierailija
55/59 |
07.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä olet vastuussa omista tunteistasi ja omista tekemisistäsi. Ei ole miehen tehtävä sanoa, että sinun kannattaa lopettaa suhde, tee se itse, jos mies ei ole unelmiesi mies.

Seuraavalle tapaamallesi miehelle sanot jo kättelyssä, että etsit vain pysyvää suhdetta, muille et edes puhu.

Vierailija
56/59 |
07.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko mennyt jotenkin näin: Luultavasti mies on kyllä sanonut tuolle naiselle, ettei halua mitään sen vakavampaa ja nainen on siihen muka tavallaan "tyytynyt" mutta tekee jatkuvasti myyräntyötä työtä kuvittellen että kun aikansa jankuttaa, lässyttää ja tunteilee tunnenarkkaa manipuloi niin kyllä se mies siitä muuttuu hänen haluamansalaiseksi "suhteeksi". Nainen ehkä yrittää vallata koko miehen elämän jatkuvalla viestittelyllä ja vahtimisella. Erittäin tukahduttava ihminen joka ajaa omalla toiminnallaan "suhteen" ennenaikaiseen hautaan, mutta se on varmasti tarkoituskin jotta voi sitten uhrautua sekä hakea  omia tunnenarkkauksiaan sen kautta ja aloittaa taas toisen uhrin kanssa saman uudestaan.

Vierailija
57/59 |
07.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän tahtoo pipariasi.

Vierailija
58/59 |
07.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinä olet vastuussa omista tunteistasi ja omista tekemisistäsi. Ei ole miehen tehtävä sanoa, että sinun kannattaa lopettaa suhde, tee se itse, jos mies ei ole unelmiesi mies.

Seuraavalle tapaamallesi miehelle sanot jo kättelyssä, että etsit vain pysyvää suhdetta, muille et edes puhu.

Ehdotan kokonaan mantereen vaihtamista. Täällä käy surullisen paljon naisia jotka roikkuvat epämääräisissä suhdeviritelmissä. Erotkaa! Tiedän, tiedän helppo sanoa. Olkaa kuitenkin röyhkeitä ja laittakaa jo tänä iltana viestiä Albaniaan,Kroatiaan,Serbiaan tai Romaniaan. Miehet ovat järjestään perhekeskeisiä, eivätkä kavahda häitä. Sulla on naisena oikeus hakea itsellesi sopivaa seuraa. Kielen tuottaessa harmaita hiuksia käytä Google translatea.

Vierailija
59/59 |
07.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa joltain lippispäiseltä juntilta 😅