Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

leikkiikö mies tunteillani?

Vierailija
10.10.2021 |

Tiedän että ainoa oikea tapa olisi kysyä suoraan mieheltä eikä itkeä täällä. Mutta itken kuitenkin.

Ja tiedän ett 98% tulevista kommenteista on muka hauskoja vi***iluja mutta ne ei jaksa enää naurattaa. Eikä ne ole ainakaan itseä koskaan loukannut joten...

Lyhyesti, ollaan tunnettu miehen kanssa noin puolivuotta. Koko juttu on edennyt tosi hitaasti, saatetaan nähdä vain kerran kuukaudessa. Paitsi nyt viimeaikoina ollaan nähty viikottain, ehkä kuukauden ajan.

Mies on tavatessa ihana, pitää sylissä, pussailee, kehuu, hieroo jne.
Tehdään yhdessä ruokaa, ulkoillaan, ja ollaan vaan.
Mutta sitten kun lähtee niin viestit on tosi tylsiä? kaverillisia?
Jos itse koitan laittaa vaikka että jäi ikävä, yksin on huono nukkua, hänen vieressä oli lämmin tms nii vastaus on aina tyyliin: aijaa😀

Mulle on vaan tullut fiilis että roikkuu vielä exässään. Alussa puhui siitä että vasta eronnut ja harmittaa kun ei ole elämässä taas mitään.
Tuntuu nyt että olen vain hänelle joku laastari suhde. Ja että hän käy exänsä luona vielä usein.

Mies tietää että minä haluan vain oikeaa suhdetta, en mitään säätämistä. Tuntuu tosi pahalta jos tämä mies voi olla niin kylmä että tietää tilanteen mutta silti leikkii minun tunteilla selvitäkseen omistaan. Kai siihen leikkiin löytyisi joku nainen joka ei halua mitään vakavaa suhdetta.

Jos kysyn mieheltä niin miten kannattaisi aloittaa?
Kysyä mitä mieltä hän on minusta? Meidän suhteesta? Mitä me ollaan?
Kysynkö suoraan, tapaileeko hän vielä exäänsä?

Kommentit (59)

Vierailija
1/59 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika!

Vierailija
2/59 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leikkii. Luultavasti olettaa että homma on sinullekin kevyttä hupia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/59 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi olettaa että homma ois mullekkin hupia kun tästä juteltiin ja tietää varsin hyvin että minä etsin vakavaa suhdetta enkä halua enää säätöjä.

Hän olisi voinut silloin lopettaa näkemiset.

ap

Vierailija
4/59 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leikkii. Edelleenkin hyvä nyrkkisääntö: jos joudut miettimään mitä mies sinusta hakee, kannattaa sen suurempia miettimättä lopettaa koko juttu.

Vierailija
5/59 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun kannattaa pitää yhteyttä omiin ystäviisi ja tapailla myös muita miehiä kuin tätä. Rakenna itsellesi vahva sosiaalinen turvaverkosto kaikin tavoin. Jos päädyt yhteen kuvailemasi miestyypin kanssa, se tulee vielä tosi tarpeeseen. Mies manipuloi ja nauttii riippuvuudestasi ja tarvitsevuudestasi, mutta ei pysty/halua vastata tunteisiisi.

Vierailija
6/59 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Tuntuu tosi pahalta jos tämä mies voi olla niin kylmä että tietää tilanteen mutta silti leikkii minun tunteilla selvitäkseen omistaan. Kai siihen leikkiin löytyisi joku nainen joka ei halua mitään vakavaa suhdetta."

Löytyisi varmasti, muttei sellainen kelpaa tuolle miestyypille. Puoli iloa tulee siitä, kun saa johtaa toista harhaan ja lopulta rikkoa.

Vierailija
7/59 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onki varmuutta, että mies on eronnut?

Vierailija
8/59 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä itsetunto? Itseään arvosta ihminen ei roikota itseään löysässä hir res sä.

Vierailija
9/59 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Tuntuu tosi pahalta jos tämä mies voi olla niin kylmä että tietää tilanteen mutta silti leikkii minun tunteilla selvitäkseen omistaan. Kai siihen leikkiin löytyisi joku nainen joka ei halua mitään vakavaa suhdetta."

Löytyisi varmasti, muttei sellainen kelpaa tuolle miestyypille. Puoli iloa tulee siitä, kun saa johtaa toista harhaan ja lopulta rikkoa.

Tämä.

Tietää että et ala vaativaksi, tietää että olet ns kunnollinen joka ei aiheuta kohtausta. Olet huomaavainen ja sitä hän narkkaa.

Sitä hän ei välttämättä halua ymmärtää että kärsit sisäänpäin.

Vierailija
10/59 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei voi olettaa että homma ois mullekkin hupia kun tästä juteltiin ja tietää varsin hyvin että minä etsin vakavaa suhdetta enkä halua enää säätöjä.

ap

Mies ei lopeta tapaamista, kun saa viihdykettä ja etuja sinulta. Sinun pitää lopettaa sen tapailu, kun se ei sinua tyydytä. Miehet nyt roikkuu missa vaan, jos ne siitä itse hyötyvät.

Vierailija
11/59 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi naiset aina roikkuu noissa varatuissa? Miksi ei kelpaa mies, joka olisi tosissaan ja mukava? Ilman exän muistoja ja vainoamisia. Sitä minä vaan ihmettelen. Itse tämä havaitsin aikoinani. Löysin viimoin emännän, jon kanssa olen nytkin. Sitä enne ei mikään naikonen pari tapaamista maximissaan enempää katsonut. Mutta kun omani lysin niin vanhatkin alko soitteleen ja yksi tuppasi seuraan ihan pakolla... Ja näki että olen omani kanssa menossa. Onko näin, että etsitään omaatuntoa muiden kustannuksella?

Vierailija
12/59 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Mies ei lopeta tapaamista, kun saa viihdykettä ja etuja sinulta. Sinun pitää lopettaa sen tapailu, kun se ei sinua tyydytä. Miehet nyt roikkuu missa vaan, jos ne siitä itse hyötyvät.

Kai ap itsekin tuolta suhteelta joitain siitä saa kun miehessä kerran roikkuu?

Vierailija
13/59 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan kyseessä exäni? Tosin pistin kaiken yhteydenpidon poikki erotessa. Tavattiin kaksi viikonloppua kuussa, koska mies tarvitsi paljon "omaa aikaa". Arkisin ei halunnut nähdä, vaikka asuttiin samassa kaupungissa. Viestittely oli kaverimaista ja vaikka yritin hempeillä niin ei tullut vastakaikua. Tuohon päälle miehen itsetuntoa sai koko ajan pönkittää, mutta minä en saanut mitään pyytteettömiä kehuja. Siinä pikkuhiljaa kuoli sisältä. Ero oli elämäni paras päätös.

Joten kokemuksesta: JSSAP!

Vierailija
14/59 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä saattaa tuntua ikävältä, mutta kuten tällä palstalla on usein kirjoitettu JÄTÄ SE SIKA, niin parempia kolmea sanaa en nyt keksi. Jos tekstisi edes on totta eikä provokaatio, kait nyt itse tajuat, että hän hakee panoreikää, ruokaa plus jotain muuta, mitä nainen nyt yleensä tekee. Vaihda lukot, älä vastaa viesteihin, lopeta tuo säälittävä touhu.

Vierailija
15/59 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leikkii. Voi olla jopa varattu. Älä tuhlaa aikaasi häneen.

Vierailija
16/59 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onki varmuutta, että mies on eronnut?

Se, että nähdään kerran kuussa kertoo jo paljon. Nyt on rouvalla on esim uusi harrastus ja miehellä enenmän aikaa omaa harrastukseensa?

Missä te ap tapaatte? Aina sinun luona?

Vierailija
17/59 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Kai ap itsekin tuolta suhteelta joitain siitä saa kun miehessä kerran roikkuu?

Kyllä, mutta ap ilmaisi haluavansa edetä jo tuosta "tapailu"vaiheesta.

Vierailija
18/59 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko hän edes eronnut. Hän voi olla edelleen naimisissa ja valehtelee kahdelle naiselle, eli tarvitsee kahta Tussua selvitäkseen esim. ansiotöistään. Voi olla, että hänellä on "ex-vaimon" kanssa riitaa, eikä homma suju kotona, niin tulee sinun luokse. Ai helvetti miten vaarallinen ja alhainen kuvio! Run while You can!

Vierailija
19/59 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanot itse aloituksessasi, että tunnet olevasi laastarisuhde ja mies tapailee exäänsä. Luultavasti olet oikeassa, mutta jos haluat asialle vahvistuksen, kysy mieheltä suoraan missä mennään.

20/59 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan se olla niinkin, että koettaa varmistua, onko suhteesta tulossa vakava. Siksi on harkitsevainen. Ja etenkin, kun on vastikään polttanut siipensä rakkaudessa. Tuo on vielä niin lyhyt aika, että teidän koko seurustelu on vasta alkamassa.

Anna sille rauhassa aikaa kehittyä.

Mitä väliä jostain txt, kun teillä muuten on ihanaa. Pikkujuttu tuollaiset lyhyet txt. Kyllä sinä vielä niihin totut.