leikkiikö mies tunteillani?
Tiedän että ainoa oikea tapa olisi kysyä suoraan mieheltä eikä itkeä täällä. Mutta itken kuitenkin.
Ja tiedän ett 98% tulevista kommenteista on muka hauskoja vi***iluja mutta ne ei jaksa enää naurattaa. Eikä ne ole ainakaan itseä koskaan loukannut joten...
Lyhyesti, ollaan tunnettu miehen kanssa noin puolivuotta. Koko juttu on edennyt tosi hitaasti, saatetaan nähdä vain kerran kuukaudessa. Paitsi nyt viimeaikoina ollaan nähty viikottain, ehkä kuukauden ajan.
Mies on tavatessa ihana, pitää sylissä, pussailee, kehuu, hieroo jne.
Tehdään yhdessä ruokaa, ulkoillaan, ja ollaan vaan.
Mutta sitten kun lähtee niin viestit on tosi tylsiä? kaverillisia?
Jos itse koitan laittaa vaikka että jäi ikävä, yksin on huono nukkua, hänen vieressä oli lämmin tms nii vastaus on aina tyyliin: aijaa😀
Mulle on vaan tullut fiilis että roikkuu vielä exässään. Alussa puhui siitä että vasta eronnut ja harmittaa kun ei ole elämässä taas mitään.
Tuntuu nyt että olen vain hänelle joku laastari suhde. Ja että hän käy exänsä luona vielä usein.
Mies tietää että minä haluan vain oikeaa suhdetta, en mitään säätämistä. Tuntuu tosi pahalta jos tämä mies voi olla niin kylmä että tietää tilanteen mutta silti leikkii minun tunteilla selvitäkseen omistaan. Kai siihen leikkiin löytyisi joku nainen joka ei halua mitään vakavaa suhdetta.
Jos kysyn mieheltä niin miten kannattaisi aloittaa?
Kysyä mitä mieltä hän on minusta? Meidän suhteesta? Mitä me ollaan?
Kysynkö suoraan, tapaileeko hän vielä exäänsä?
Kommentit (59)
Voi olla että mies joskus ehkä haluaisikin vakavaa kanssasi mutta on nyt vielä niin kiinni menneessä että ei pysty siihen tällä hetkellä. Siksi jatkaa tapailua eikä toisaalta pistä tapailua myöskään poikki, koska tykkää sinusta kuitenkin.
Vierailija kirjoitti:
Sanot itse aloituksessasi, että tunnet olevasi laastarisuhde ja mies tapailee exäänsä. Luultavasti olet oikeassa, mutta jos haluat asialle vahvistuksen, kysy mieheltä suoraan missä mennään.
Jos kyseessä on kuspää (kuten vahvasti epäilen), suoraa vastausta ei koskaan tule saamaan.
Vierailija kirjoitti:
Voi olla että mies joskus ehkä haluaisikin vakavaa kanssasi mutta on nyt vielä niin kiinni menneessä että ei pysty siihen tällä hetkellä. Siksi jatkaa tapailua eikä toisaalta pistä tapailua myöskään poikki, koska tykkää sinusta kuitenkin.
Eli ajattelee vain itseään. Tietenkin.
Haluaa lohtua, läheisyyttä, naisen lämpöä, täytettä tyhjään viikonloppuun, mukavaa seuraa, yhteistä puuhaa... mutta ei sen enempää.
Älä anna sen hämätä, että on tavatessa mukava ja viihdytte yhdessä silloin kun näette. Mies voi hyvin ollakin ihan mukava ihminen, mutta olette eri kohdassa elämässä ja haette eri asioita. Jos mies on vakavissaan naisen suhteen, niin ei hän vastaa hempeilyviestiin 'Aijaa'. Itse asiassa voit ottaa tuon jopa rehellisyyden merkkinä, koska tuon selkeämmäksi ei voi mennä vääntämättä rautalangasta.
Eikä toisaalta sanoihinkaan ole aina luottamista; itse olin kanssa kohtelias, uskoin miehen hempeilyt ja rakkaudentunnustukset. Lopulta kun hermostuin ja syytin miestä tunteillani leikkimisestä, hän puolustautui sillä ettei sellaisia kuulukaan kirjaimellisesti ottaa. Että ne nyt on juttuja joita siinä tilanteessa kuuluu sanoa ja sillä hetkellä tuntuu, mutta ei niitä ole tarkoitettu ihan tosissaan uskottaviksi.
Eli oman elämänkokemuksen mukaan suhdetta punnitessa pitäisi toisen osapuolen sanojen ja tekojen sekö oman fiiliksen olla kaikkien yhdenmukaisia, silloin ollaan oikean asian äärellä.
Vaadi avioerotodistus ja vaadi jotain muutakin, et kai nyt koko naiskuntaa voi laittaa alemmuustilaan olemalla itse noin vedettävissä, laita nyt hyvä nainen jotain ehtoja ja sääntöjä pöytään, eihän tuollainen mies ole minkään arvoinen, pitelee lankoja omissa käsissään ja nykii minkä ehtii. Minulla taas on vaikea löytää fiksua, asiallista ja järkevää miestä, koska pelkäävät minua, minun kanssa ei juurikaan leikitä vaan toimitaan ja vielä, erittäin hyvä, että pelkäävät, siten seuloituu hyvä kumppani, kannattaa etsiä, eikä langeta.
Minkä ikäinen tämä hurmurisi on? Olen nimittäin huomannut keski-ikäisissä miehissä tuollaista, 50+.
Mies on eronnut, se on varmaa. Mutta se ei ole varmaa onko vielä exän kanssa jotain että yritetään vielä.
Ja roikun koska olen niin ihastunut etten osaa ehkä ajatella selvästi tätä tilannetta vaikka yritän.
Mieshän siis kun nähdään niin on ihan täydellisen oloinen. Ongelma tulee aina tässä kun ei nähdä.
Ehkä tarvitsen itsekkin vielä aikaa että saan asiat selkenemään päässä. Tosiaan aika on oikeasti lyhyt mitä ollaan tunnettu. Haluaisin kysyä mutta kuulostanko epätoivoiselta jos kysyn?
ap
Vierailija kirjoitti:
Haluaa ehkä joskus! What? Ei ketään voi jättää noin roikkuumaan kuten ap nyt on jäänyt.
Vierailija kirjoitti:
Oikeasti rakastunut mies ei pysty olemaan erossa rakkaastaan, jos ei ole ihan pakko.
Vierailija kirjoitti:
Mies on eronnut, se on varmaa. Mutta se ei ole varmaa onko vielä exän kanssa jotain että yritetään vielä.
Ja roikun koska olen niin ihastunut etten osaa ehkä ajatella selvästi tätä tilannetta vaikka yritän.
Mieshän siis kun nähdään niin on ihan täydellisen oloinen. Ongelma tulee aina tässä kun ei nähdä.
Ehkä tarvitsen itsekkin vielä aikaa että saan asiat selkenemään päässä. Tosiaan aika on oikeasti lyhyt mitä ollaan tunnettu. Haluaisin kysyä mutta kuulostanko epätoivoiselta jos kysyn?
ap
Teillä pitäisi olla alkuhuuma menossa ja olla kiinni toisissanne kuin takiaiset. Kun jo nyt epäilet suhdettanne niin tuskin tulee toimimaan vaikka jatkaisitte.
Vierailija kirjoitti:
ap
Kysy vaan kaikesta, mitä haluat tietää. Ei kannata miettiä tuollaista oletko miehen silmissä sitten epätoivoinen. Sinun pitää huolehtia omasta hyvinvoinnistasi. Olet nyt jatkuvasti surullinen miehen käyttäytymisen vuoksi. Se ei ole sinun kannaltasi oikein.
Ota huomioon sitten myös se, että mies ei välttämättä vastaa rehellisesti. Sinun pitää laittaa isompi painoarvo hänen toimiinsa. Jos mikään ei muutu, lopeta suhde. Hän ei ole ollenkaan ainoa mies maailmassa, vaikka mielesi nyt kertoo sinulle niin. Olisi hyvä, jos sinulla olisi joku viisas luotettava ja hyvää tarkoittava ystävä, jonka kanssa asiaa pohtisit.
Olen itse ajautunut suhteeseen valehtelevan varatun miehen kanssa. Hän tosiaan valehteli lähes kaikesta elämässään. Surkeaa aikaa minulle, vieläkin harmittaa.
Vierailija kirjoitti:
ap
Ehkä voin avata tätä sinulle. Olen ihminen, joka eläytyy toisten tunteisiin vahvasti. Kun olen ihmisten seurassa, tunnen mitä he tuntevat. Peilaan kanssaihmisiäni. Mutta heti, kun olen yksin, nämä 'lainatut' tunteet katoavat. Jopa ollessani suhteessa saatoin rakastaa kumppaniani täydellä, kun olimme yhdessä, mutta hänen kaasuttaessaan autolla pois en tuntenut enää mitään.
Vierailija kirjoitti:
Miksi naiset aina roikkuu noissa varatuissa? Miksi ei kelpaa mies, joka olisi tosissaan ja mukava? Ilman exän muistoja ja vainoamisia. Sitä minä vaan ihmettelen. Itse tämä havaitsin aikoinani. Löysin viimoin emännän, jon kanssa olen nytkin. Sitä enne ei mikään naikonen pari tapaamista maximissaan enempää katsonut. Mutta kun omani lysin niin vanhatkin alko soitteleen ja yksi tuppasi seuraan ihan pakolla... Ja näki että olen omani kanssa menossa. Onko näin, että etsitään omaatuntoa muiden kustannuksella?
Ikävä tosiasia on, että miehet ovat tosissaan vain jos ovat vähän heikoilla naisen saamisen suhteen, ovat vaatimattomia ulkonäöltään tai koulutukseltaan tai elämän perusasiat vähän hukassa. Aivan jokainen mies pyörittäisi haaremia, jos siihen vain pystyisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Ehkä voin avata tätä sinulle. Olen ihminen, joka eläytyy toisten tunteisiin vahvasti. Kun olen ihmisten seurassa, tunnen mitä he tuntevat. Peilaan kanssaihmisiäni. Mutta heti, kun olen yksin, nämä 'lainatut' tunteet katoavat. Jopa ollessani suhteessa saatoin rakastaa kumppaniani täydellä, kun olimme yhdessä, mutta hänen kaasuttaessaan autolla pois en tuntenut enää mitään.
Olet siis tyhjä kuori vailla omia tunteita. Yleistä persoonallisuushäiriöiselle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi naiset aina roikkuu noissa varatuissa? Miksi ei kelpaa mies, joka olisi tosissaan ja mukava? Ilman exän muistoja ja vainoamisia. Sitä minä vaan ihmettelen. Itse tämä havaitsin aikoinani. Löysin viimoin emännän, jon kanssa olen nytkin. Sitä enne ei mikään naikonen pari tapaamista maximissaan enempää katsonut. Mutta kun omani lysin niin vanhatkin alko soitteleen ja yksi tuppasi seuraan ihan pakolla... Ja näki että olen omani kanssa menossa. Onko näin, että etsitään omaatuntoa muiden kustannuksella?
Ikävä tosiasia on, että miehet ovat tosissaan vain jos ovat vähän heikoilla naisen saamisen suhteen, ovat vaatimattomia ulkonäöltään tai koulutukseltaan tai elämän perusasiat vähän hukassa. Aivan jokainen mies pyörittäisi haaremia, jos siihen vain pystyisi.
Ei ihan noinkaan. Kyllä on miehiä jotka ovat tosissaan, vaikka ovat hyvännäköisiä ja elämän perusasiat ovat kunnossa, mutta näitä on TODELLA vähän. Lähes kaikki naiset kilpailevat näistä samoista miehistä, mies on se joka valitsee. Ja sitä valinnanvaraa todellakin on.
Loput joutuvat sitten tyytymään haareminpyörittäjiin tai noihin, joilla on vaikeuksia naisensaannin kanssa, kenellä mistäkin syystä.
Miksi naisilla on niin kiire siihen rakkauteen? Mitä menetettävää ap sinulla on jos rauhassa katsoisit mihin asiat etenee, jos kerran toisesta tykkäät?
Niin ja se keskusteluyhteys on jokaisen suhteen perusta ja kaikesta pitäisi pystyä puhumaan, eikä epäröidä voiko asian ottaa esille.
Nousee ihan ihokarvat pystyyn, ettäkö minä tuollaista pyörittelisin päässäni. Kuvaamasi mies ei edes ole kovin poikkeava tai edes erikoinen tapaus, näitä on liikenteessä, väittäisin paljonkin. Kuvaisin tällaista miestä näillä adjektiiveilla (laatusanoilla), häikäilevä, frigidi, narsistinen, vätys (tarvitsee useamman naisen luonteenominaisuuksia ja erityyppistä osaamista selvitäkseen), hyväksikäyttäjä ja voi olla jopa vaarallinen, siis fyysisesti, henkisesi ei edes epäilystä etteikö olisi henkisesti toiselle tuhoa aiheuttava. Asiassa on hyvä puoli se, että tällaisen miehen tunnistaa hyvin nopeasti, ei siihen montaa kokkaushetkeä tai tekstiviestiä tarvita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ihan noinkaan. Kyllä on miehiä jotka ovat tosissaan, vaikka ovat hyvännäköisiä ja elämän perusasiat ovat kunnossa, mutta näitä on TODELLA vähän. Lähes kaikki naiset kilpailevat näistä samoista miehistä, mies on se joka valitsee. Ja sitä valinnanvaraa todellakin on.
Loput joutuvat sitten tyytymään haareminpyörittäjiin tai noihin, joilla on vaikeuksia naisensaannin kanssa, kenellä mistäkin syystä.
Yleensä hyvännäköisellä miehellä on hyvännäköinen nainen kiikarissa. Eli aika tasan ne kupit on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yleensä hyvännäköisellä miehellä on hyvännäköinen nainen kiikarissa. Eli aika tasan ne kupit on.
Mutta paljon enemmän on hyvännäköisiä naisia jotka hakevat parisuhdetta kuin hyvännäköisiä miehiä. Tämä oli pointtini. Hyvännäköisistä miehistä monet pyörittävät noita haaremeita, naisilla tuollainen käytös ei taida olla kovin yleistä. Nainen useammin haluaa sen suhteen.
Mitä ikäluokkaa mies on?