Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksei THL:n rokotemainoksessa ole Nohynekiä mainostamassa, kuinka hänkin on ottanut ensimmäisen rokotteensa?

Vierailija
10.10.2021 |

Vai onko?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On sairastanut koronan eikä varmaankaan siitä syystä ota.

Thl sanoo, että rokote pitää ottaa 6kk jälkeen sairastetusta koronasta. Nohynek sairasti koronansa joskus 2020/2021 taitteessa..

Nohynek tietää nyt ettei hän ole taipuvainen koronan vakavaan muotoon, joten on ihan sama olla ottamatta rokotetta?

En minäkään ole, kun olen sen lievänä sairastanut, mutta yhteiskunta pakottaa minua ottamaan piikin, jos haluan vielä elää normaalisti yhteiskunnassa.

Vierailija
22/24 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Thl sanoo, että rokote pitää ottaa 6kk jälkeen sairastetusta koronasta. Nohynek sairasti koronansa joskus 2020/2021 taitteessa..

Nohynek tietää nyt ettei hän ole taipuvainen koronan vakavaan muotoon, joten on ihan sama olla ottamatta rokotetta?

En minäkään ole, kun olen sen lievänä sairastanut, mutta yhteiskunta pakottaa minua ottamaan piikin, jos haluan vielä elää normaalisti yhteiskunnassa.

Millä tavalla? Rokottamaton voi elää ihan samalla tavalla tässä maassa kuin rokotettukin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millä tavalla? Rokottamaton voi elää ihan samalla tavalla tässä maassa kuin rokotettukin.

Siihen saakka, kunnes koronapassi otetaan käyttöön.

Vierailija
24/24 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siihen saakka, kunnes koronapassi otetaan käyttöön.

Tämäpä juuri, vaikkei edellinen kommentoija näköjään tajunnutkaan asiaa. Jotenkin nurinkurista, että sairastettu tauti antaa tutkitusti moninkertaisesti paremman suojan, niin silti pitäisi muka vielä ottaa joku piikki, että pääsee teatteriin. Naurettavaa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kaksi