Olisiko sinusta outoa jos kaveri
ei kyselyistäsi huolimatta vastaisi kun kysyisit hänen uudenvuoden suunnitelmiaan? Vastaisi vain että uusi vuosi on vielä epävarmaa, että kertoo kyllä sitten kun tietää tarkemmin.
Mutta jos toinen haluaakin tietää että mitä ne suunnitelmat tarkalleen on, niin miksi niitä suunnitelmia ei voisi kertoa?
Kommentit (8)
Siis mitä vittua? Uutta vuotta ennen on itsenäisyyspäivä ja kasa joulupäiviä. Uutta vuotta mietitään vasta joulun jälkeen. Mä pidän sua idioottina. Ja jos kaverillasi on suunnitelmia jostain kumman syystä jo melkein kuukautta aiemmin turhanpäiväisen juhlapäivän varalle, niin miksi se olisi niistä velvollinen kertomaan sulle?
no sitä että ei tiedä vielä suunnitelmiaan. mä voisin ihan hyvin vastata noin. en ole varma vielä edes missä kaupungissa vietän uuden vuoden.
Miksi ihmeessä kukaan olisi sinulle tilivelvollinen?
Ei mulla oo vielä hajuakaan uudenvuoden suunnitelmista!
Voi olla, että on joku ihastus ja kaikki epävarmaa. Ja jos pn epävarmaa...niinkuin sanoon, niin sitten on epävarmaa. Jos ei halua kertoa, niin ei halua kertoa. Ei siitä loukkaantua tarvitse.
on ihan normaalia pitää asioita ominaan. Kaikki ole tottuneet jakamaan kaikkea.
kunniota toisen yksityisyyttä.
[quote author="Vierailija" time="05.12.2014 klo 20:30"]
ei kyselyistäsi huolimatta vastaisi kun kysyisit hänen uudenvuoden suunnitelmiaan? Vastaisi vain että uusi vuosi on vielä epävarmaa, että kertoo kyllä sitten kun tietää tarkemmin.
Mutta jos toinen haluaakin tietää että mitä ne suunnitelmat tarkalleen on, niin miksi niitä suunnitelmia ei voisi kertoa?
[/quote] Outoa? Kaveri ei vielä tiedä mitä tekee ja kertoo kyllä kun tietää tarkemmin? Mitä kummallista siinä on?
1. Ei ole mitään suunnitelmia eikä kehtaa tunnustaa.
2. On suunnitelmia mutta ei halua sinua mukaan niihin.