Bensan hinta jo 2e / litra
Kommentit (77)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei haittaa, mielelläni maksan maapallon tuhoamisesta.
Siinähän maksat sitten. Minä puolestani en maksa mielelläni riistoverotuksella luotuja riistohintoja. Kun kerran niin kovasti tykkäät maksaa, niin miksipä et lahjoittaisi kaikkia tulojasi luonnon- ja ilmastonsuojeluun?
Niin maksankin, koska verovaroilla yhtriskunta pyörii ja sinunlaiset sosiaalipummit jaksaa valittaa.
Että alkaa naurattaa nuo huutelijat että polttoaine saa maksaa mitä tahansa. Onko vähä tyhmää porukkaa. Milläkös luulette että ne teidän tavarat sinne kauppaan tulee. Kävellenkö? Kyllä se teille sähköautoilijoille vaikutukset näkyy. Varsinkin ku sähkönhinta nousussakin myös.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei haittaa, mielelläni maksan maapallon tuhoamisesta.
Siinähän maksat sitten. Minä puolestani en maksa mielelläni riistoverotuksella luotuja riistohintoja. Kun kerran niin kovasti tykkäät maksaa, niin miksipä et lahjoittaisi kaikkia tulojasi luonnon- ja ilmastonsuojeluun?
Niin maksankin, koska verovaroilla yhtriskunta pyörii ja sinunlaiset sosiaalipummit jaksaa valittaa.
Nettomaksajakin muuttuu ”sosiaalipummiksi” kun vihreä loinen öyhöttää.
Hauskoja nämä 'maksakoon vaikka 20e litra' - tyypit :D
Hyvin on asiat, jos kallistuvat polttoaineet ei mitenkään mitään kautta tule näkymään heidän arjessaan :)
Vierailija kirjoitti:
Että alkaa naurattaa nuo huutelijat että polttoaine saa maksaa mitä tahansa. Onko vähä tyhmää porukkaa. Milläkös luulette että ne teidän tavarat sinne kauppaan tulee. Kävellenkö? Kyllä se teille sähköautoilijoille vaikutukset näkyy. Varsinkin ku sähkönhinta nousussakin myös.
Nuo huutelijat on pummilla matkustavia risupartaisia (ml. naisoletetut) ikityöttömiä eloapinoita.
Meillä päin se on siinä euro seittemänkymmentä.
Huhhuh, onneksi itellä "vain" 30km työmatkaa...
Vierailija kirjoitti:
Sais kyllä nostaa heti 8€/litra. Sähköautollani ajelen halvalla.
Mutta et kauan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta et kauan.
Loppuelämäni, kesän ajelut (17000km) ja lataukset ei maksanut minulle mitään ja sähköyhtiökin maksoi minulle joka kuukausi.
Vierailija kirjoitti:
koskakohan se vaikuttaa leivän hintaan
Vehnäpeltoja ei kastella bensalla! 😂
Se on energiakriisi nyt. Myös sähkln hinta piirtää viivaa koilliseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta et kauan.
Loppuelämäni, kesän ajelut (17000km) ja lataukset ei maksanut minulle mitään ja sähköyhtiökin maksoi minulle joka kuukausi.
"Ilmaistahan" se on kun on ensin maksanut 5-numeroisen summan aurinkopaneeleista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
koskakohan se vaikuttaa leivän hintaan
Vehnäpeltoja ei kastella bensalla! 😂
...häh?
Mitä luulet kuljetushintojen nousun aiheuttavan?
Tätä te halusitte kun äänestitte punavihreitä! SDP, Vas, Vihreät teki viime vuoden elokuussa vuosituhannen suurimman korotuksen polttoaineveroon, ilman tätä bensa olisi nyt 7c halvempaa.
Miettikää ketä äänestätte.
Ainostaan PS vastustaa kaikkia autoilun veronkorotuksia.
Kun bensan myyntitulot vähenee niin mistä luulet, että puuttuvat veroeurot otetaan?
Inflaatio laukkaa hurjaa vauhtia. Huomaa sen jo ruokakaupassakin miten hinnat on nousseet lyhyessä ajassa 10-15%. Polttoaineiden hinnat on sellaisella tasolla, että saa keskituloinenkin tosissaan alkaa pohtimaan koko auton omistamisen mielekkyyttä. Tähän kun lyödään päälle tulevat ruuhkamaksut ja alati nousevat parkkimaksut.. sulaa hulluutta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta et kauan.
"Ilmaistahan" se on kun on ensin maksanut 5-numeroisen summan aurinkopaneeleista.
Aurinkopaneelini maksoivat 3700€. Tilasin ne itse ja myös asensin. Ovat jo maksaneet itsensä takaisin kolmessa vuodessa.
Vierailija kirjoitti:
Inflaatio laukkaa hurjaa vauhtia. Huomaa sen jo ruokakaupassakin miten hinnat on nousseet lyhyessä ajassa 10-15%. Polttoaineiden hinnat on sellaisella tasolla, että saa keskituloinenkin tosissaan alkaa pohtimaan koko auton omistamisen mielekkyyttä. Tähän kun lyödään päälle tulevat ruuhkamaksut ja alati nousevat parkkimaksut.. sulaa hulluutta.
Palkat laahaa aika matalalla. Pitäisi liittojen vetää esiin nyt kovat korotuskertoimet. 5% eiks siellä joku jo ollu esittäny.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Palkat laahaa aika matalalla. Pitäisi liittojen vetää esiin nyt kovat korotuskertoimet. 5% eiks siellä joku jo ollu esittäny.
4,7 prosentin palkan korotukset tuli jo stora enson ja paperiliiton sopimukseen(2 vuotinen sopimus)
Ei maksa mitään. Siis kun vihreä kansanedustaja ajaa 700m matkoja veronmaksajien piikkiin taksilla.