Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Itsekäs kaveri ??

sissi
09.10.2021 |

Mitä ajattelette ihmisestä, joka jättää toistuvasti vastaamatta sinun hänelle laittamiin viesteihin, ja palaa joskus ihan muilla omilla asioillaan, usein jopa ohittaen sinun häneltä kysymät asiat (esim. yhteiseen harrastukseen liittyen)? Jos kysyt jotain joka on hänelle mieluisa aihe, hän vastaa siihen heti.

Tekee myös keskustellessa sitä, että ottaessasi puheenaiheen, josta hän ei välitä, vaihtaa keskustelun aiheen väkisin johonkin muuhun (yleensä positiiviseen häneen itseensä liittyvään asiaan). Onko tämä normaalia, vai kuvittelenko, ettei ole?

Tulee tunne, ettei minun asioillani ole mitään merkitystä, eikä negatiivisilla asioilla tai minun tunteillani omia "ongelmiani" kohtaan ole mitään arvoa. Kun taas vastaavasti hän odottaa, että voivottelen hänen kanssaan hänen kohtaamiaan negatiivisia asioita tai ilmiöitä. Viime aikoina on tehnyt mieli unohtaa kokonaan tämä kaveruus.

Mutta olenko vain itse itsekäs ja/tai yliherkkä, kun suhtaudun tähän ihmiseen (hänen toimintaansa) näin? Hän on höpissyt jostain "pakotetusta positiivisuudesta" joskus, ja jos se tarkoittaa tätä, niin aika hemmetin sekavaa touhua minun mielestäni?

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kolme