Yksinäinen olo :(
Piristäkää mua jotenkin. Kauhea ahdistuksen tunne rinnassa ja yksin kotona kattelen Squid Gamea :/ Ois kiva jos ois joku jonka kanssa kattoa tätä. Pelkään etten saa tänää edes oikein unta, kun ahdistaa nii paljon.... Ja odotin tätä viikonloppua, et saan levättyä, mut ei tässä kovin levännyt ja rentoutunut olo ole.
Kommentit (13)
Katso jotain rennompaa.
Lue jotain ilahduttavaa.
Lue tuo ketju: kuvittele kansanedustajatkin ilman vaatteita.
Katso MR.Bean tai katso monty pyton -elokuva
Voimia ja jaksamista! Olisiko kenties joku hyvän mielen elokuva jota voisit katsoa... Välillä iskee itsellekin yksinäisyys ja ahdistus vaikka parisuhteessa. Et ole yksin, aina on joku joka välittää. Neuvoni tosiaan se että tekis gai katsoisi jotain mahdollisimman hyvää mieltä tuottavaa :)
Aina nämä valittajat. On työ ja katto päin päällä, on rahaa ruokaa ja peleihin. Kaksi kolmasosaa maailman asukkaista tulee toimeen jollain hiton riisiannoksella ja peseytyy kilometrien päästä haetulla vedellä. Mene seurakuntaasi tai kunnalle kysymään mihin vapaaehtpistyöhön tarvitsevat. Ja poistu täältä HETI NYT valittamasta, tumpelo uusavuton tyhmyri! En halua kuulla sinusta enää mitään!!!!!
Paijaan sua ja kun nukahdat niin silitän pyllystä.
Arto 58
Jokaisessa kerrostalossa pitäisi olla alakerrassa yhteinen kerhohuone jonne voisi mennä pistäytymään kun ahdistus yllättää. Nettikamerasta voisi ktsoa etukäteen onko siellä ketään ja onko keittimessä kahvia.
Minttu1234 kirjoitti:
Voimia ja jaksamista! Olisiko kenties joku hyvän mielen elokuva jota voisit katsoa... Välillä iskee itsellekin yksinäisyys ja ahdistus vaikka parisuhteessa. Et ole yksin, aina on joku joka välittää. Neuvoni tosiaan se että tekis gai katsoisi jotain mahdollisimman hyvää mieltä tuottavaa :)
Kiitos :) Ja joo, on mulla ihmisiä kyllä ketkä musta välittää, mutta ei se paljoa lievennä tätä ahdistusta. Kaikki semmonen onnellinen ohjelma vaan tällä hetkellä pahentaa. Lähinnä helpottaa ajatus, jos vaikka käyttäis kaikki säästöt pois ja lähtis tekee jotain tyhmää. Sit kun ei ois enää rahaakaan, niin vois vaan luovuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Katso jotain rennompaa.
Lue jotain ilahduttavaa.
Lue tuo ketju: kuvittele kansanedustajatkin ilman vaatteita.
Katso MR.Bean tai katso monty pyton -elokuva
Brittiläinen huumori ei oikein uppoa muhun eikä mua kiinnosta nähdä kansanedustajia alasti. En tunne minkäänlaista seksuaalista vetovoimaa heitä kohtaan.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Minttu1234 kirjoitti:
Kiitos :) Ja joo, on mulla ihmisiä kyllä ketkä musta välittää, mutta ei se paljoa lievennä tätä ahdistusta. Kaikki semmonen onnellinen ohjelma vaan tällä hetkellä pahentaa. Lähinnä helpottaa ajatus, jos vaikka käyttäis kaikki säästöt pois ja lähtis tekee jotain tyhmää. Sit kun ei ois enää rahaakaan, niin vois vaan luovuttaa.
Eihän nyt mitään luovuteta! Kaikilla on elämässä vaiheita kun tuntuu että asiat ovat huonosti ja on yksinäinen olo, mutta paistaa se aurinko risukasaankin vielä joskus. Kun nyt jaksat vain eteenpäin niin tulee sellainenkin aika että tuntuu paljon paremmalta.
Vierailija kirjoitti:
Jokaisessa kerrostalossa pitäisi olla alakerrassa yhteinen kerhohuone jonne voisi mennä pistäytymään kun ahdistus yllättää. Nettikamerasta voisi ktsoa etukäteen onko siellä ketään ja onko keittimessä kahvia.
Onhan noita ollu, mutta eivät ne oikein toimi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minttu1234 kirjoitti:
Eihän nyt mitään luovuteta! Kaikilla on elämässä vaiheita kun tuntuu että asiat ovat huonosti ja on yksinäinen olo, mutta paistaa se aurinko risukasaankin vielä joskus. Kun nyt jaksat vain eteenpäin niin tulee sellainenkin aika että tuntuu paljon paremmalta.
Sitä aikaa oon odottanu jo 10 vuotta. Nyt vaan elän laina-ajalla ja joku ihme tässä pitää käydä, että olen vielä 5 vuoden päästä elossa 🙄
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minttu1234 kirjoitti:
Sitä aikaa oon odottanu jo 10 vuotta. Nyt vaan elän laina-ajalla ja joku ihme tässä pitää käydä, että olen vielä 5 vuoden päästä elossa 🙄
Ap
Itselläni oli monta vuotta elämä aika synkkää myös, mutta pikkuhiljaa se siitä on parantunut. Päätin vain että elämälläni on noususuunta ja olen tehnyt asioita yhden kerrallaan. Osa pieniä ja seassa isojakin. Kyllä sinunkin elämäsi voi muuttua paremmaksi, ei sellaista ihmistä olekaan jolla ei ole toivoa jos ei ole ihan kuolemansairas. Jos olisin siellä niin halaisin. Nuku yön yli ja mene aamulla ulos, jos pääset luontoon niin siellä olo helpottaa yleensä myös jonkin verran. Hyvää yötä
Kyllä se siitä.