Kerrostalossa asuva, tiedätkö kuka asuu ylä- tai alapuolellasi?
Minä en nimittäin tiedä, vaikka olen asunut tässä jo muutaman vuoden. Seinänaapuritkin olen nähnyt vain yhden käden sormilla laskettavat kerrat.
Kommentit (40)
Toki, yläpuolella asuu intialainen yhden lapsen perhe, joka aina iltayhdeksän aikaan tekee jotain jumppaa tai leikkiä. Alapuolella mummeli, jolla käy lapsenlapsia toisinaan kylässä. Itselläkin kaksivuotias lapsi. M35.
Ikävä kyllä, yläkerran naapurista tiedän lähes kaiken. En haluaisi, mutta äänet paljastavat.
Voi miten mielelläni en tietäisi naapureista kuin nimet ovessa.
Totta kai tiedän. Tiedän meidän jokaisen asukkaan ja, että missä kukakin asuu.
T. Naapuri kyylä
Tiedän, olen jutellutkin useaan otteeseen. Tai yläpuolella ei ketään, mutta sama pätee seinänaapureihin. Yhdellä olen käynyt useasti kylässäkin, kun oltiin yhtä aikaa hallituksessa.
Kahden vanhemman pariskunnan välissä kahden lapseni kanssa. Moikataan aina, jutellaankin joskus.
Olisi aika inhottavaa tietää, kuka mistäkin vessaäänistä on vastuussa…
Vanhempi pariskunta, namnen vielä työelämässä.Heillä n 34 vuotias tytär joka vierailee joskus. Alakerrassa asuu miespariskunta
Alakerrassa asuu mukava yh-äiti, kaunis ja ystävällinen.
Yläpuolellani asuu äänekkäitä ä h l ä m e i t ä :(
Yläkerran naapurin valitettavasti tiedän. Siellä asuu japanilainen, joka käyttää sellaisia puupalikoita muistuttavia Geta-kenkiä sisäkenkinä. Meteli on jotain ihan älytöntä. Muita naapureita en tiedä.
Olen joskus nähnyt tyypin, mutta ovessa ei ole nimeä.
Olen ihmetellyt miten kukaan pystyy asumaan sellaisessa paikassa, talon ulko-oven vieressä.
Vierailija kirjoitti:
Ei aavistustakaan, en haluakaan tietää. Asunut jo yli 7 vuotta - talo on ISO, en tiedä yhtäkään naapuria ulkonäöltä.
Hölmö. Kyllä minä sinutkin tiedän. Mulla on suora näköyhteys roska-astioille ja kaikkiin pääoven käyttäjiin. Kyttään kaikki menijät ja tulijat ikkunasta.
Romani perhe ja rappukäytävässä joka ilta naisarmeija puukenkineen, hitto sitä kolinan määrää ja kestää useita tunteja
Yläpuolella asuu astronautteja ja välillä he asuvat alapuolella, kuten australialaiset.
Alapuolella: ei asuntoja, vaan väestönsuoja/varastotila
Yläpuolella: en tiedä
Vierailija kirjoitti:
Romani perhe ja rappukäytävässä joka ilta naisarmeija puukenkineen, hitto sitä kolinan määrää ja kestää useita tunteja
Meillä oli sama juttu kunnes hankittiin niille häätö. Kostoks jemmasvat ison ämpärin petrolia pohjakerrokseen portaiden alle! Poliisi hoiti sen pois kun kiinteistöhuolto ei halunnut:)
Asun kerrostalon 3:ssa kerroksessa. Yläpuolella asuu eläkeläinen mies ja alapuolella nuorempi mies joka pitää outoa ääntä. Välillä huutaa itekseen ja muutenkin vähän outoja ääniä kuuluu. Pääsääntöisesti iltaisin ja myöhään iltaan painottuu tämän äänet.
Yläkerrassa vinkupariskunta, alapuolla kellarikäytävä. Oon porraskäytävän viimesiä suomalaisia.
Tässä talossa on 10 asuntoa ja tiedän kaikki ulkonäöltä. Tervehdimme ja vaihdamme kommentit säästä. En kyllä tiedä kenenkään etunimeä, vaikka olen asunut tässä viisi vuotta. Enää en kehtaa kysyä.
Ei aavistustakaan, en haluakaan tietää. Asunut jo yli 7 vuotta - talo on ISO, en tiedä yhtäkään naapuria ulkonäöltä.