Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kerrostalossa asuva, tiedätkö kuka asuu ylä- tai alapuolellasi?

Vierailija
09.10.2021 |

Minä en nimittäin tiedä, vaikka olen asunut tässä jo muutaman vuoden. Seinänaapuritkin olen nähnyt vain yhden käden sormilla laskettavat kerrat.

Kommentit (40)

Vierailija
1/40 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei aavistustakaan, en haluakaan tietää. Asunut jo yli 7 vuotta - talo on ISO, en tiedä yhtäkään naapuria ulkonäöltä.

Vierailija
2/40 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki, yläpuolella asuu intialainen yhden lapsen perhe, joka aina iltayhdeksän aikaan tekee jotain jumppaa tai leikkiä. Alapuolella mummeli, jolla käy lapsenlapsia toisinaan kylässä. Itselläkin kaksivuotias lapsi. M35.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/40 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävä kyllä, yläkerran naapurista tiedän lähes kaiken. En haluaisi, mutta äänet paljastavat.

Voi miten mielelläni en tietäisi naapureista kuin nimet ovessa.

Vierailija
4/40 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai tiedän. Tiedän meidän jokaisen asukkaan ja, että missä kukakin asuu.

T. Naapuri kyylä

Vierailija
5/40 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän, olen jutellutkin useaan otteeseen. Tai yläpuolella ei ketään, mutta sama pätee seinänaapureihin. Yhdellä olen käynyt useasti kylässäkin, kun oltiin yhtä aikaa hallituksessa.

Vierailija
6/40 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahden vanhemman pariskunnan välissä kahden lapseni kanssa. Moikataan aina, jutellaankin joskus.

Vierailija
7/40 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi aika inhottavaa tietää, kuka mistäkin vessaäänistä on vastuussa…

Vierailija
8/40 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhempi pariskunta, namnen vielä työelämässä.Heillä n 34 vuotias tytär joka vierailee joskus. Alakerrassa asuu miespariskunta

Vierailija
9/40 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alakerrassa asuu mukava yh-äiti, kaunis ja ystävällinen.

Vierailija
10/40 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yläpuolellani asuu äänekkäitä  ä h l ä m e i t ä  :(

Vierailija
11/40 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yläkerran naapurin valitettavasti tiedän. Siellä asuu japanilainen, joka käyttää sellaisia puupalikoita muistuttavia Geta-kenkiä sisäkenkinä. Meteli on jotain ihan älytöntä. Muita naapureita en tiedä. 

Vierailija
12/40 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen joskus nähnyt tyypin, mutta ovessa ei ole nimeä.

Olen ihmetellyt miten kukaan pystyy asumaan sellaisessa paikassa, talon ulko-oven vieressä.

Vierailija
13/40 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei aavistustakaan, en haluakaan tietää. Asunut jo yli 7 vuotta - talo on ISO, en tiedä yhtäkään naapuria ulkonäöltä.

Hölmö. Kyllä minä sinutkin tiedän. Mulla on suora näköyhteys roska-astioille ja kaikkiin pääoven käyttäjiin. Kyttään kaikki menijät ja tulijat ikkunasta.

Vierailija
14/40 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Romani perhe ja rappukäytävässä joka ilta naisarmeija puukenkineen, hitto sitä kolinan määrää ja kestää useita tunteja

Vierailija
15/40 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yläpuolella asuu astronautteja ja välillä he asuvat alapuolella, kuten australialaiset.

Vierailija
16/40 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alapuolella: ei asuntoja, vaan väestönsuoja/varastotila

Yläpuolella: en tiedä

Vierailija
17/40 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Romani perhe ja rappukäytävässä joka ilta naisarmeija puukenkineen, hitto sitä kolinan määrää ja kestää useita tunteja

Meillä oli sama juttu kunnes hankittiin niille häätö. Kostoks jemmasvat ison ämpärin petrolia pohjakerrokseen portaiden alle! Poliisi hoiti sen pois kun kiinteistöhuolto ei halunnut:)

Vierailija
18/40 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun kerrostalon 3:ssa kerroksessa. Yläpuolella asuu eläkeläinen mies ja alapuolella nuorempi mies joka pitää outoa ääntä. Välillä huutaa itekseen ja muutenkin vähän outoja ääniä kuuluu. Pääsääntöisesti iltaisin ja myöhään iltaan painottuu tämän äänet.

Vierailija
19/40 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yläkerrassa vinkupariskunta, alapuolla kellarikäytävä. Oon porraskäytävän viimesiä suomalaisia.

Vierailija
20/40 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä talossa on 10 asuntoa ja tiedän kaikki ulkonäöltä. Tervehdimme ja vaihdamme kommentit säästä. En kyllä tiedä kenenkään etunimeä, vaikka olen asunut tässä viisi vuotta. Enää en kehtaa kysyä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kaksi