Mies jättää roskat ja tiskit pöydälle
Jos jokin asia loppuu, mies jättää pakkauksen pöydälle, eikä siivoa sitä. Oli vaihteeksi taas kiva, kun mies jätti taas tänäänkin myslipaketin, maitopurkin, jugurttipurkin, talouspaperin, jolla on pyyhitty pöytää jne. tiskipöydälle. Ei vie ikinä vessasta rullia roskiin. Roskis oli tyhjä, että olisi ihan hyvin voinut taitella roskat sinne. Työpöydällä on kolme lusikkaa ja kolmet astiat.
Toista tämä sama joka päivä. En kohta enää siivoa tuon jäljiltä mitään. Saatana.
Kommentit (33)
Minä miehenä en voi sietää epäjärjestystä enkä likaisia vaatteita siellä täällä.
Tiskipöytä pysyy koko ajan siistinä ja lasken aina pöntön kannen alas.
Tätä samaa kun olen kehdannut vaatia samassa osoitteessa asuneilta naisilta, niin olen kuulemma hullu.
Että ei näköjään kelpaa sekään.
Vierailija kirjoitti:
Vanha ketju, mutta ajankohtainen, Esim. aamulla mies keitti kahvia ja kahvipaketti tyhjeni. Tyhjä kahvipaketti jätettiin keittiön pöydälle. Roskis on siinä pöydän alla. Eilen hän avasi uuden paketin suodatinpusseja, vanha paketti on keittiön pöydällä. Roskis oli eilenkin siinä pöydän alla. Pyysin kohteliaasti, että jos hän viitsisi laittaa roskat roskiin. Vastaus oli, että elämä on ja luikki pakoon eli lähti töihin. Ihan kuin pyyhkisi lapsen nenää koko ajan. Ja tämä mieslapsi ei todellakaan vaihda itse edes auton renkaita vaan ajaa rengashotelliin vaihdattamaan, niin ihan turha on vedota siihen, että mies vaihtaa renkaat ja sillä kuittaantuu sotkeminen. Tekisi mieli passiittaa takaisin Äiti-nimiseen hotelliin, passatkoot anoppi aikuista lastansa."
Äidit passaa poikansa pilalle.
Sitten poika kasvaa mieheksi joka odottaa kumppaniltaan samaa 24/7 palveluja.
Miehesi on oikeassa. Menehän nyt takaisin keittiöön siitä.
Sun mies on kuin mun nainen. Siivoan perään.
No hän sentään imuroi.
Eikö poikia kasvateta ihmisen tavoille. Se selittääkin paljon uusavuttomista urpoista.
Onkohan tämä sama nainen, jolle on sattunut niin onneton mies, että se syö lasten vanukkaat, lähtee kaverien kanssa mökille, ostaa väärät kukat kun nainen laittaa puutarha-asioille jne jne. Loputtomasti.
Osoita valituksesi itsellesi, itse olet miehesi valinnut. Analysoi miksi, niin voit ehkä kasvaa ihmisenä. :)
Mutta luulen kyllä, että ap on pitkästynyt akateeminen työtön nuorfeministi yksiössään. Miehiin pettynyt.
Ja sitten miehet ihmettelevät, kun naista ei kiinnosta petipuuhat.
Harva lapsentasoisen kanssa haluaa mitään touhuilla. Yök.
Vierailija kirjoitti:
Minä miehenä en voi sietää epäjärjestystä enkä likaisia vaatteita siellä täällä.
Tätä samaa kun olen kehdannut vaatia samassa osoitteessa asuneilta naisilta, niin olen kuulemma hullu.
Minulle kelpaisit. Heti.
Hoida sisäkön hommasi tai jatkossa pyyhkäisen ne lattialle.
-miehesi
Meillä asuu samanlainen äitinsä hyysäämä suomalainen vätysmies (silloin ennen äidin pikku veikko). Joka saatanan kerta kun syö aamupuuron, hiutaleita on lattialla, pöydällä onko perkele yhtään eksynyt sinne lautaselle. Samoin mies repelee talouspaperin palasia ainakin 25 per päivä, rypistää ne ryttyyn ja laittaa milloin minnekin. Eilen saatanan hermostuin niin paljon, kun yksi vettynyt ja mustikkakeitossa ollut talouspaperin palanen oli vain jätetty tiskialtaaseen niin työnsin sen hänen puuronsa joukkoon. Pikkupoikien jätökset vielä korjaan, mutta VAIN TIETTYYN IKÄÄN SAAKKA.
Vierailija kirjoitti:
Sulla on liuta naisia asunut samassa osoitteessa? Ootko siivonnut heidätkin pois yksi kerrallaan?
Vierailija kirjoitti:
Meillä asuu samanlainen äitinsä hyysäämä suomalainen vätysmies (silloin ennen äidin pikku veikko). Joka saatanan kerta kun syö aamupuuron, hiutaleita on lattialla, pöydällä onko perkele yhtään eksynyt sinne lautaselle. Samoin mies repelee talouspaperin palasia ainakin 25 per päivä, rypistää ne ryttyyn ja laittaa milloin minnekin. Eilen saatanan hermostuin niin paljon, kun yksi vettynyt ja mustikkakeitossa ollut talouspaperin palanen oli vain jätetty tiskialtaaseen niin työnsin sen hänen puuronsa joukkoon. Pikkupoikien jätökset vielä korjaan, mutta VAIN TIETTYYN IKÄÄN SAAKKA.
Pikku veikko on löytänyt itselleen pirttihirmun.
Olen joskus kipannut pöydälle jätetyt roskat miehen tietokoneen päälle. Kyllä ne siitä lähtee aika nopeasti roskikseen, mutta opiksi ei oteta eli sama kaava toistuu. Minä kuljetan miehen pöydälle jättämät roskat hänen tietokoneensa päälle, hän vie ne roskiin. Seuraavana päivänä sama tarina toistuu. Ja seuraavana. Ja seuraavana. Turhauttavaa.