Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies jättää roskat ja tiskit pöydälle

Vierailija
05.12.2014 |

Jos jokin asia loppuu, mies jättää pakkauksen pöydälle, eikä siivoa sitä. Oli vaihteeksi taas kiva, kun mies jätti taas tänäänkin myslipaketin, maitopurkin, jugurttipurkin, talouspaperin, jolla on pyyhitty pöytää jne. tiskipöydälle. Ei vie ikinä vessasta rullia roskiin. Roskis oli tyhjä, että olisi ihan hyvin voinut taitella roskat sinne. Työpöydällä on kolme lusikkaa ja kolmet astiat.

Toista tämä sama joka päivä. En kohta enää siivoa tuon jäljiltä mitään. Saatana.

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
05.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitat kaikki sen jättämät roskat ja tiskit sen työpöydälle. Tai autoon :D

Vierailija
2/33 |
05.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuule ap, sellaisia miehet ovat. Oletko varma, että sinulla ei ole meikit levällään kylppärissä? Tai liikaa kenkiä täyttämässä kaappeja?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
05.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin teen noin.

Vierailija
4/33 |
05.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne opi!!! Saa nähdä kun nyt imuroin ja pesin lattiat, että lompsiiko kengillä sisälle. Lapsetkin meni yökylään niin olis kiva että edes sen ajan olis siistiä.

Vierailija
5/33 |
05.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.12.2014 klo 15:49"]

Kuule ap, sellaisia miehet ovat. Oletko varma, että sinulla ei ole meikit levällään kylppärissä? Tai liikaa kenkiä täyttämässä kaappeja?

[/quote]

Typerä kommentti. Kaikki miehet ei ole tuollaisia, eikä kaikki naiset. Stereotypisointi on niin tyhmää.

Vierailija
6/33 |
05.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mäkään opi ikinä.

Vierailija
7/33 |
05.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä homma on toiminut just noin 26 vuotta. Ei se muutu muuksi. Mutta mies pesee mun auton ja vaihtaa renkaat, siivoaa pihan ja maksaa 80 % kaikesta. 

Vierailija
8/33 |
05.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä. 22v jo opettanut sitä sisäsiistiks, turha toivo.

Vierailija
9/33 |
05.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätin tuollaisen joskus. En halunnut elää sian kanssa.

Nykyinen mies siivoaa keittiötä enemmän kuin minä.

Vierailija
10/33 |
05.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä :F

Vierailija
11/33 |
05.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla meni hermot samaan asiaan, vaikka nätisti ja ei niin nätisti kehotin siivoomaan. Lopulta kannoin kaikki tyhjät pakkaukset sen sängylle. Pikkuhiljaa alko oppimaan :)

Vierailija
12/33 |
05.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on puolentoista ihmisen sänky, joten todennäköisesti joudun vain itse siivoamaan ne, kun haluan aikauisemmin muutenkin nukkumaan. Pyykkikorissa pyykit seisoneet varmaan yli viikon. Nekin pitäisi hänelle kaappiin asetella. AP

Vierailija
13/33 |
05.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.12.2014 klo 15:08"]Meillä on puolentoista ihmisen sänky, joten todennäköisesti joudun vain itse siivoamaan ne, kun haluan aikauisemmin muutenkin nukkumaan. Pyykkikorissa pyykit seisoneet varmaan yli viikon. Nekin pitäisi hänelle kaappiin asetella. AP
[/quote]
Aivan... Ei siis kannata kanniskella sänkyyn, työntää vaan kaikki sun puolelle mahdollisesti...

Vierailija
14/33 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha ketju, mutta ajankohtainen,  Esim. aamulla mies keitti kahvia ja kahvipaketti tyhjeni. Tyhjä kahvipaketti jätettiin keittiön pöydälle. Roskis on siinä pöydän alla. Eilen hän avasi uuden paketin suodatinpusseja, vanha paketti on keittiön pöydällä. Roskis oli eilenkin siinä pöydän alla. Pyysin kohteliaasti, että jos hän viitsisi laittaa roskat roskiin. Vastaus oli, että elämä on ja luikki pakoon eli lähti töihin. Ihan kuin pyyhkisi lapsen nenää koko ajan. Ja tämä mieslapsi ei todellakaan vaihda itse edes auton renkaita vaan ajaa rengashotelliin vaihdattamaan, niin ihan turha on vedota siihen, että mies vaihtaa renkaat ja sillä kuittaantuu sotkeminen. Tekisi mieli passiittaa takaisin Äiti-nimiseen hotelliin, passatkoot anoppi aikuista lastansa.

Vierailija
15/33 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viekää ne kakarat takaisin kotiin kasvamaan. Vanhemmat eivät ole hoitaneet tehtäviään.

Vierailija
16/33 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu, vaikka olen asiasta sanonut jo kohta 3 vuosikymmentä. Kun ei vain ole sitä siisteysruuvia ukolla niin ei. Monissa asioissa on ihan tarpeeksi siisti, mutta sitten on se keittiö, johon ei samat säännöt päde. Joka toinen kerta siivoan itse ja sitten välillä huomautan että siivoa itse sotkusi. Aamupalalautaselta tuo löytää välillä jotain mitä on jättänyt keittiöön lojumaan. Siivoaa sitten jos haluaa lautaselle mahtuvan ruokaa.

Vierailija
17/33 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä homma on toiminut just noin 26 vuotta. Ei se muutu muuksi. Mutta mies pesee mun auton ja vaihtaa renkaat, siivoaa pihan ja maksaa 80 % kaikesta. 

Aha, no tekeehän se jotain, ja jos oikeasti maksaa noin paljon kuluja olisin hiljaa ja siivoaisin.

Vierailija
18/33 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvitti tuo kommentti missä oli viety sängylle roskat. Kyllä siinä näin miehenä vituttaisi jos pitäisi mennä nukkumaan ja roskat olisi sängyssä. Kannattaa kokeilla tätä .

Vierailija
19/33 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mieheni laittaa roskat työpöydälle roskiskaapin viereen. Nyt lapsi on alkanut tehdä samaa!

Vierailija
20/33 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vanha ketju, mutta ajankohtainen,  Esim. aamulla mies keitti kahvia ja kahvipaketti tyhjeni. Tyhjä kahvipaketti jätettiin keittiön pöydälle. Roskis on siinä pöydän alla. Eilen hän avasi uuden paketin suodatinpusseja, vanha paketti on keittiön pöydällä. Roskis oli eilenkin siinä pöydän alla. Pyysin kohteliaasti, että jos hän viitsisi laittaa roskat roskiin. Vastaus oli, että elämä on ja luikki pakoon eli lähti töihin. Ihan kuin pyyhkisi lapsen nenää koko ajan. Ja tämä mieslapsi ei todellakaan vaihda itse edes auton renkaita vaan ajaa rengashotelliin vaihdattamaan, niin ihan turha on vedota siihen, että mies vaihtaa renkaat ja sillä kuittaantuu sotkeminen. Tekisi mieli passiittaa takaisin Äiti-nimiseen hotelliin, passatkoot anoppi aikuista lastansa.

Se mies tekee niin siis ihan tietoisesti ja tahallaan. Hän kouluttaa sinusta palvelijaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi seitsemän