Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen fantasian toteutus

Vierailija
05.12.2014 |

Eli mieheni haluaisi, että otan suihin toiselta mieheltä, samalla hän runkkaisi vieressä. Suihinoton jälkeen toinen mies pois ja mieheni panisi mua. Sanoin, että voin joskus hiprakassa tämän fantasian toteuttaa, mutta en ota tuntemattomalta suihin ilman kortsua, joten kuka äijä tollaseen suostuu? Molemmat haluaa että sillä miehellä olisi hyvä kroppa ja iso vehje, eikä haluta lähteä mistään netistä tätä hakemaan, vaan spontaani olisi parempi. Joten mitä mieltä palstan miehet ovat tästä, voisiko tällainen onnistua? Mun mielestä jotenkin kieroutunutta, miehen mielestä kiihottavinta ikinä, ja hän tosissaan haluaisi tämän fantasian kokea.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
05.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukahan mies suostuisi tulemaan mukaanne vähäksi aikaa ja sitten joutuisi pois?

Vierailija
2/8 |
05.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole mies, kunhan muistutan, että johonkin raja pitää lopulta vetää.

Yleensä ton tyyppiset kokeilut ei jää tohon, vaan seuraavaksi miehesi haluaa jotain, mikä menee vielä pitemmälle, ja - niin, se raja pitää itse johonkin vetää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
05.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.12.2014 klo 14:01"]Kukahan mies suostuisi tulemaan mukaanne vähäksi aikaa ja sitten joutuisi pois?
[/quote]

Tätä minäkin mietin. Kai voisin antaa suuhoitoa loppuun asti. En vaan itse osaa ajatella mitä mieltä olisin tästä fantasiasta..

Vierailija
4/8 |
05.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.12.2014 klo 14:02"]

En ole mies, kunhan muistutan, että johonkin raja pitää lopulta vetää.

Yleensä ton tyyppiset kokeilut ei jää tohon, vaan seuraavaksi miehesi haluaa jotain, mikä menee vielä pitemmälle, ja - niin, se raja pitää itse johonkin vetää.

[/quote]

Jep, fantasiat ovat syystä fantasioita, niitä ei ole tarkoitus toteuttaa, eikä aina edes ole tarkoitus kertoa niistä muille...

Vierailija
5/8 |
05.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota ensin joltain tuntemattomalta suuhun ja tutki tuntemuksiasi. 

Vierailija
6/8 |
05.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tollanen mun mielestä on ihan toteutettavissa ja on yllättävän monen miehen haavekkin. Netistä uskoisin helposti löytyvän sopivan miehen kun voisi karsia suoraan pois niitä epämiellyttäviä ja tutustua sen verran että tietää miehen olevan asiallinen ja halukas tollaiseen järjestelyyn. Voihan sen muualtakin löytää, se voi vaan säikäyttää joitain, jos oma miehesi runkkaisi vieressä. Mitään sairasta tossa ei mun mielestä kyllä ole, itekkin olen haaveillut samansuuntaisists jutuista välillä, paitsi että se ei jäisi pelkästään suihinottoon. Jos on varmaa että oma miehesi ei tule tuosta mustasukkaiseksi jälkikäteen ja itse olet halukas tuohon, onhan tuo kokeilemisen arvoinen juttu. 

Vierailija
7/8 |
05.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nainen ja olen toteuttanut muutamia mieheni fantasioita. Tota en toteuttaisi, koska en voisi ikinä antaa suuhoitoa vieraalle miehelle, en edes kortsun kanssa. Yököttää ajatuskin! Mutta kukin tyylillään. Jos olet satavarma, että se on sulle ok, niin mikäs siinä sitten.

Vierailija
8/8 |
05.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaveripariskunta on pyytänyt minua kerran, että harrastaisin seksiä kaverin naisen kanssa. Kieltäydyin sillä ei tuntunut jotenkin oikealta ja olisi varmasti vaikkutanut meidän ystävyyssuhteisiin.

T.M30v