Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tajuaisitteko vihdoin ettei kaikkia kiinnosta teidän muksut!?

Vierailija
05.12.2014 |

Voisitteko äidit vihdoin edes yrittää tajuta että kaikkia ei välttämättä kiinnosta teidän toistuvat lapsijutut, esimerkiksi työpaikoilla? Miten Jormaelina kävi ekaa kertaa yksin potalla ja mitä sieltä suolesta tuli, tai miten suloisesti Irmapetteri syö viinirypäleitä nokka valuen tai että miten imetit Tuirejennicaa lentokoneessa ja kaikki ympärillä olevat miehet (muka) katsoivat kiinnostuneina (eikä sitten yhtään paheksuen, niin) jne.

Sama koskee tiettyjä vellihousuluonteisia miehiä, kun heidän pitää selittää että mennään viikonloppuna Kyllieemelin kanssa katsomaan apinoita eläintarhaan, ja nämä jutut korostuu etenkin naisseurassa. Miksi oletetaan aina että kaikkia naisia kiinnostaisi automaattisesti nämä lässyttävät lapsijutut? Lisäksi osa noista jutuista ei sovi mielestäni lounaspöytäkeskusteluiksi kuten kuinka kirjava oli päivän vaippa ja kuinka monesti lapsi oksensi aamulla vaatteilleen.

Meidän työpaikalla on sen ikäisiä joiden lapset lähteneet kotoa joten he eivät jaksa kuunnella kun ovat päässeet omistaan eroon eikä lapsenlapsia ole, sitten on vapaaehtoislapsettomat joilla aivan eri kuviot, tahattomasti lapsettomat joille lapsijuttujen kuunteleminen voi olla vaikeaa, ja sitten me joita ei vaan kiinnosta ne toistuvat stoorit ja jotka pidämme vain ja ainoastaan omista lapsistamme emmekä lapsista yleisesti, emmekä tee omistamme kamalaa numeroa.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
05.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi küünel :(

Vierailija
2/3 |
05.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon päättänyt, kun lapsemme syntyy niin en todellakaan päivittele facebookkiin kaikkien nähtäväksi jotain lapsiarkipaskaa:D Valokuvatkin tulen rajaamaan niin, että ne näkyy vain ja ainoastaan mun ja miehen perheelle, ei muille. Mua risoo porukoiden jatkuva lapsilässyttely ja kuvien lisääminen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
05.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuota en tosiaan ymmärrä, että levitellään lasten kuvia ja tietoja vielä pitkin nettiä! Tietty se niistä vouhottaminen ja omien lasten jatkuva kehuskelu ja jonkin asteinen kilpaileminen käy kieltämättä hermoille myös.

Pahimmassa tapauksessa perhe esiintyy kuvissa ja leuhkii että tässä meidän talo, tässä meidän kesähuvila, tässä meidän uusi purjevene, tässä meidän autot. Jos perhe antaa kuvineen sellaista kuvaa että rahaa löytyy, niin mikä estää sen ettei joku rahapulassa oleva rikollinen ryöstäisi kodit, autot ja vielä kidnappaisi lapset? Miksi viattomat lapset altistetaan tuohon. Kuvitellaanko sinisilmäisesti ettei Suomessa voisi mitenkään tapahtua mitään tuollaista? Jos perheen aikuinen lapsi kidnapataan kuten menneinä vuosina kävi, niin miksi ei pientä lasta joka ei varmaan pistä vastaan niin paljon kuin aikuinen ihminen?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme yksi