Mies kävi tyttäreensä käsiksi Isossa Omenassa
Tytär, ota yhteyttä lastensuojeluun, nettipoliisiin tai terveydenhoitajaan. Et saa jäädä väkivaltaisen vanhemman luokse enää. Mukana siellä kaupassa oli tämä isä, poika ja kaltoinkohdeltu tytär. Mies näytti treenatulta eikä ollut pitkä. Miestenvaateliike.
Kommentit (12)
Poliisille ilmoitus epäillystä pahoinpitelystä.
Turvakamerat tallenteista löytyy lapsen pahoinpitelijä.
Joku on nyt ottanut tämän asiakseen, kun aloittaa ketjun ja vastailee itselleen.
Toivottavasti hakkasi itse perkeleen nahkavyöllä takaisin helvettiin tytöstä.
Mikset ap mennyt väliin sanomaan asiasta lapsen isälle?
Minusta tuntuu aina tosi ikävältä nähdä ja kuulla, miten jotkut huoltajat kirkuvat ja sanovat ilkeästi lapsilleen... Täytyy myöntää, että enpä ole koskaan uskaltanut mennä väliin, mutta ehkä ensi kerralla sitten.
Joillakin vanhemmilla on sellainen "kasvatuskikka", että he kasvattavat lapsensa huutamalla ja tiuskimalla.
kuulu minä kultuuri!!!! olla sinä hilja!!!!! minä halua tulki, minula oikeus!!!!!!!
Ei omaa turvallisuutta kannnata riskeerata. Sen sijaan voi mennä sanomaan liikkeen myyjälle ja pyytää kutsumaan vartijat, ja itse soittaa poliisit.
Vierailija kirjoitti:
Turvakamerat tallenteista löytyy lapsen pahoinpitelijä.
Mistä sinä sen pahoinpitelyn tempaisit? Aloitus on varsin puutteellinen, enkä luottaisi edes kirjoitajan arvostelukykyyn.
Tänne on parkkeerannut joku tämmöinen lasu-vauhko porukka, joka tehtailee näitä juttujaan ja vaatimuksiaan päivät pitkät. Jotain sairasta heissä itsessään.
Isä oli suomalainen valkoihoinen, lapset näyttivät noin 10-12- vuotiailta. Poikaan isä ei käynyt käsiksi, tyttöön kyllä. Eli täysin puolustuskyvyttömiä isäänsä nähden.
Oliko noin varttia vaille 13 tänään? Kaupan turvakamerasta löytynee