Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tyhy-päivä kylpylässä?

Vierailija
09.10.2021 |

Onko kokemuksia? Olen saanut tehtäväksi järjestää työpaikan tyhy-päivä ja ajattelin, että kylpylä voisi olla aika hyvä vaihtoehto! Kaikki on naisia, joten mitään ongelmia ei pitäisi olla. Saunat ja poreallas tietysti löytyy, illaksi sitten voisi mennä baariin.

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauhea idea. En halua tulla ruman jalkasieneni ja irtonaisten varpaankynsien kanssa minnekään ilman sukkia. Lisäksi olen ihan sokea ilman silmälaseja. Eikä minulla ole uikkariakaan. Enkä jaksaisi alkaa shevaailemaan muutaman tunnin vuoksi. Enkä myöskään mielellään näytä akneani muille.

Vierailija
22/34 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse en ainakaan suostu olemaan kenenkään edessä vähissä vaatteissa saati alasti. Varsinkaan työkavereiden.

Etkö edes oman kumppanin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan ollut työyhteisössä, jossa yksi ihminen olisi ominpäin päättänyt, mitä tyhy-päivänä tehdään ja siksi uskon, että tämäkin on puhdas provo. Vaikka käytännön järjestelyt olisi nakitettu jollekin tietylle ihmiselle, ihan joka ikinen kerta hän on osallistunut ideointiin ja päätöksen tekoon kaikki muutkin työntekijät.

Vierailija
24/34 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kauhea idea. En halua tulla ruman jalkasieneni ja irtonaisten varpaankynsien kanssa minnekään ilman sukkia. Lisäksi olen ihan sokea ilman silmälaseja. Eikä minulla ole uikkariakaan. Enkä jaksaisi alkaa shevaailemaan muutaman tunnin vuoksi. Enkä myöskään mielellään näytä akneani muille.

Tämä riittikin, kiitos.

Vierailija
25/34 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä käyn uimassa silmälasit päässä koska haluan nähdä eteeni. On aika orpo olo ilman laseja.

Vierailija
26/34 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhy-päivä tarkoittaa työhyvinvointi päivää.

Koko työntekijä joukko lähtee johonkin tiettyyn paikkaan rentoutumaan.

Useinmiten siihen kuuluu kyllä aluksi jotain työjuttuakin tai luentoja tms. 

Puolet päivästä on sitten sitä, millainen ohjelma sinne on järjestetty.   Ja siihen ohjelmaan kuuluu aina jotakin liikuntaa, sen jälkeen voi olla elokuvat, tai jopa jokin pieni teatteriesitys.

Tyky-päivän ohjelmaa laaditaan yleensä esimiehen ja vuorotellen eri työntekijöiden kanssa.

Ruoka on noissa aina ollut yleensä tosi hyvää, koska se haetaan sen ravintolan/kylpylän buffet-pöydästä,  mistä tyhy-päivän tilat on vuokrattu käyttöön.

Vierailija
27/34 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole koskaan ollut työyhteisössä, jossa yksi ihminen olisi ominpäin päättänyt, mitä tyhy-päivänä tehdään ja siksi uskon, että tämäkin on puhdas provo. Vaikka käytännön järjestelyt olisi nakitettu jollekin tietylle ihmiselle, ihan joka ikinen kerta hän on osallistunut ideointiin ja päätöksen tekoon kaikki muutkin työntekijät.

Kyllä, pelkkä provo.  Koska ap tiesi, että suurin osa naispuolisista palstaisista tyrmäisi kylpyläidean heti alkuunsa.

Meillä oli sellainen tyhy-päivä kylpylässä, että sai sen loppupäivän ohjelman valita itse.

Menikö  kylpylään ja saunaan ja uimaan.  Vai osallistuiko ohjattuun liikuntaryhmään. Vai lähtikö pitkälle sauvakävelylle oppaan kanssa.   Kuitenkin liikuntaa kaikki vaihtoehdot.

Ja todellakaan yksi ainoa ihmine ei määrää tyhy-päivän sisältöä.

Vierailija
28/34 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyhy-päivä tarkoittaa työhyvinvointi päivää.

Koko työntekijä joukko lähtee johonkin tiettyyn paikkaan rentoutumaan.

Useinmiten siihen kuuluu kyllä aluksi jotain työjuttuakin tai luentoja tms. 

Puolet päivästä on sitten sitä, millainen ohjelma sinne on järjestetty.   Ja siihen ohjelmaan kuuluu aina jotakin liikuntaa, sen jälkeen voi olla elokuvat, tai jopa jokin pieni teatteriesitys.

Tyky-päivän ohjelmaa laaditaan yleensä esimiehen ja vuorotellen eri työntekijöiden kanssa.

Ruoka on noissa aina ollut yleensä tosi hyvää, koska se haetaan sen ravintolan/kylpylän buffet-pöydästä,  mistä tyhy-päivän tilat on vuokrattu käyttöön.

Oiskin firmalla rahaa moisiin tyhypäiviin. Meillä on tyyliin keilausta ja tarpeeksi halpa ravintola. Työjuttuja ei tyhyssä oo,ne kuuluvat meillä tykyyn. Raha/ihminen on tosi onneton tehä mitään. Muttaettä kylpylään tuskin meilläkään kukaan haluaisi.

Vierailija
29/34 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olis kyllä kiva nähdä työpaikat naisten herkkupeput uimapuvuissa.

M39

Vierailija
30/34 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhoan kylpylöitä. Tyhy-päivä selmaisessa olisi painajainen

Vierailija
31/34 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt olisi meillä tällainen tulossa kun ääliömäinen esihenkilö alkoi intoilla. Luvassa jotakin jumppaa ja sitten kuulemma polskahdetaan kaikki kuohuihin. Pomo on sellainen hoitta biksupylly, joka varmaan nautii siitä, mutta itse olen hyvin ylipainoinen ja häpeähän se on. Neuvoja miten välttää tuo?

Vierailija
32/34 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki naisia, eli jollain on varmasti menkat silloin. Idioottimainen idea.

Vierailija
33/34 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä joidenkin pakkomiellettä hillua alasti työkavereiden edessä. En todellakaan menisi mihinkään saunailtaan tai kylpylään työkavereideni kanssa.

Vierailija
34/34 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No nyt olisi meillä tällainen tulossa kun ääliömäinen esihenkilö alkoi intoilla. Luvassa jotakin jumppaa ja sitten kuulemma polskahdetaan kaikki kuohuihin. Pomo on sellainen hoitta biksupylly, joka varmaan nautii siitä, mutta itse olen hyvin ylipainoinen ja häpeähän se on. Neuvoja miten välttää tuo?

Onko pakollinen päivä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi yhdeksän