Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Veljeni voi olla välillä väsyttävää!

Vierailija
09.10.2021 |

Veljeni voi olla välillä väsyttävää!

Hänellä on mielenterveysongelmia. Tiedän, että ne voivat sisältää tiettyjä harhaluuloja, kuten harhaluuloja, mutta veljeni voi olla toisinaan hyvin stressaava, koska hänen ajatuksensa ovat joskus hyvin outoja. En tiedä, onko hän harhaanjohtava sairaudestaan ​​tai mikä se on, mutta joskus hän saa aikaan erityisiä ajatuksia, jotka eivät tarjoa kohtuullista apua, vaikka selitätkin hänelle, että jokin ei ole mahdollista.

Esimerkiksi hän vieraili puistossa kesällä ja näki siellä kukkia. He ymmärsivät, että he hautasivat ihmisiä puistoon ja istuttivat kukkia haudoilleen. Joskus hän yhä ihmettelee, kuka haudattiin sinne puistoon, miksi he tekivät sen ja miksi haudoissa ei ole hautakiviä, kun hän oli siellä myöhemmin. Riippumatta siitä, mitä selität hänelle, ettei ihmisiä pitäisi haudata tänne missään Suomessa, vaan hautausmaalle, ei puistoon, hän on silti varma, että puistossa on ihmisten hautoja ja että kukat olivat siellä heidän takia .

Useiden päivien ajan, kun poliisiauto tulee kotiin kadulla, hän tietää mielettömästi, mitä poliisi haluaa häneltä, miksi poliisi ottaa hänet ja miksi hänet pitäisi vangita, vaikka hän ei olisi tehnyt rikosta. Rationaalisuus ei myöskään auta, kun sanot, että auto ohitti vahingossa talosi eikä sillä ole mitään tekemistä sen kanssa.

Joka tapauksessa hän uskoo, että hänen kanssaan on paljon tekemistä. Kun hän kuulee ihmisten nauravan julkisella paikalla, he ilmeisesti nauravat hänelle hänen puolestaan, ja hän todella kysyy minulta, kertovatko asiakkaat usein hänestä. Olin kaupassa töissä ja ansaitsin paljon kassalla, joten veljeni ajattelee oudolla tavalla, ettei ihmisillä ole enää mitään puhuttavaa minulle veljestäni.

Olen hyvin hermostunut veljestäni, kun hän usein soittaa minulle ja puhuu minulle näistä outoista asioista. Hän miettii jatkuvasti, onko hänellä mitään tekemistä hänen kanssaan (kuten hän mainitsi Secret Live TV -sarjassa, koska hän tietää, että katson kyseisen sarjan televisiosta) tai kertoo kaikki outot keksintönsä kuin hän olisi erikoisesti pukeutunut henkilö kaupassa ja on aika varmaa hän on muukalainen ihmisen muodossa.

Veljeni soitti paniikissa viime yönä, kun hän näki ambulanssin ikkunan ulkopuolella, kun ambulanssi kulki kadulla talonsa edessä. Minun piti vakuuttaa veljeni pitkään, ettei äidillemme tapahtunut mitään pahaa, joka asui noin 160 kilometrin päässä veljeni asunnosta, että häntä ei ollut viety sairaalaan ambulanssilla ja että äitimme saatettiin sairaalaan. ambulanssin on täytynyt olla kilometrin päässä kaupungista, jossa veljeni asuu. Veljeni kuitenkin soitti äidilleni ja minulle koko päivän tänään ja halusi varmistaa, että äitini oli ehdottomasti kunnossa eikä sairaalassa. Veljeni käskee minun mennä kaikkiin suomalaisiin sairaaloihin ja kysyä, onko äitimme siellä.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onks tää google translatorin läpi tullut?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi yksi