Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Yh-äidit ja joulu?

Vierailija
05.12.2014 |

Onko tilanteesi sellainen että joulun lähestyminen ahdistaa? Haluaisit kenties ostaa lapselle/lapsille muutakin lahjaa kun keksipaketin ja pöydällekin laittaa muuta kuin perus arkiruokaa ja nähdä vähän leveämmän hymyn kaikkien kasvoilla? Ystäviä eikä sukulaisia ei ole lähellä? Haluaisin lahjoittaa Sinulle 100euroa. Se ei ole paljon mutta jos se vähääkin auttaa niin haluaisin lahjoittaa sen.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
05.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut yksinhuoltaja 14 vuotta. Osan tuosta ajasta olen ollut opiskelija, osan työtön ja osan työllistettynä. Koskaan ei tilanteemme ole ollut niin huono, että joulumme olisi ollut surkea. Aina olemme lahjoittaneet leluja ja vaatteita keräyksiin. Elämämme on ollut lämmintä yhdessä oloa jouluisin. Sitä se on myös tänä jouluna, kun olen valmistunut maisteriksi. :)

Vierailija
2/7 |
05.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.12.2014 klo 02:54"]Olen ollut yksinhuoltaja 14 vuotta. Osan tuosta ajasta olen ollut opiskelija, osan työtön ja osan työllistettynä. Koskaan ei tilanteemme ole ollut niin huono, että joulumme olisi ollut surkea. Aina olemme lahjoittaneet leluja ja vaatteita keräyksiin. Elämämme on ollut lämmintä yhdessä oloa jouluisin. Sitä se on myös tänä jouluna, kun olen valmistunut maisteriksi. :)
[/quote]

Hienoa kuulla! Enkä tietenkään tarkoittanut että kaikilla yh-perheillä olisi tiukkaa :-) Mutta sellaisiakin varmasti tästä maasta löytyy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
05.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on nyt tiukkaa kun jäin työttömäksi. Enkä usko, että ehtivät käsitellä hakemuksen ennen joulua. Vaikka saisin 100 euroa ylimääräistä, ainakaan minä en tulisi siitä onnellisemmaksi. Raha ei tee minua onnelliseksi. Lapset saavat hyvän joulun. Itse en edes välitä joulusta erinäisten tapahtumien johdosta.

Vierailija
4/7 |
05.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.12.2014 klo 03:09"]Meillä on nyt tiukkaa kun jäin työttömäksi. Enkä usko, että ehtivät käsitellä hakemuksen ennen joulua. Vaikka saisin 100 euroa ylimääräistä, ainakaan minä en tulisi siitä onnellisemmaksi. Raha ei tee minua onnelliseksi. Lapset saavat hyvän joulun. Itse en edes välitä joulusta erinäisten tapahtumien johdosta.
[/quote]

Hyvää joulua sinne! Ap

Vierailija
5/7 |
05.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.12.2014 klo 02:54"]

Olen ollut yksinhuoltaja 14 vuotta. Osan tuosta ajasta olen ollut opiskelija, osan työtön ja osan työllistettynä. Koskaan ei tilanteemme ole ollut niin huono, että joulumme olisi ollut surkea. Aina olemme lahjoittaneet leluja ja vaatteita keräyksiin. Elämämme on ollut lämmintä yhdessä oloa jouluisin. Sitä se on myös tänä jouluna, kun olen valmistunut maisteriksi. :) 

PALJON onnea sulle ♥

[/quote]

Vierailija
6/7 |
05.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surullista, miten ihmiset stressaa joulusta, vaikka silloin juuri pitäisi rauhoittua. Minä en pahastu, vaikka en saisi mitään lahjoja, on se ymmärrettävää ettei voi ostaa jos ei ole rahaa, enkä muutenkaan tartte. Mutta rauhallista joulunaikaa toivotan!

Vierailija
7/7 |
05.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.12.2014 klo 03:29"]Surullista, miten ihmiset stressaa joulusta, vaikka silloin juuri pitäisi rauhoittua. Minä en pahastu, vaikka en saisi mitään lahjoja, on se ymmärrettävää ettei voi ostaa jos ei ole rahaa, enkä muutenkaan tartte. Mutta rauhallista joulunaikaa toivotan!
[/quote]

Ei aikuisille olekaan se joulu ja lahjat tärkeitä. Lapset siitä kuitenkin innostuu enemmän? Ap