Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuvailepas omalla murteellasi, miksi murteesi on paras!

Vierailija
05.12.2014 |

Mie tykkään miun murteesta, jotenkin kissamaisen oloinen ja pehmeä. ;-)

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
05.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mix pitäs? Mä oon niin laiska että en viitti.

Vierailija
22/26 |
05.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.12.2014 klo 02:30"]

Kyä Tampereen murre vaan on kaikista paras, ei tartte muuta kun pistää pipan päähän ja puhua oikeesti, ei kekään tu sanoon mitään!

[/quote]

Kylä määki oon niin sitä miältä, että meiräm Murre on maailman paras! Se ei hauku nyssee eikä likkoja, ja istuu nätisti ritsillä, repsikalla ja rotvallin reunalla ;)

Soon moro!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
05.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.12.2014 klo 07:39"]Moon oikias, soot vääräs ja son'aivammettäs.

-eteläpohojalaane
[/quote]
Moomma muutenkin komeeta ja parahimpia.
Toinen eteläpohojalaane

Vierailija
24/26 |
05.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.12.2014 klo 09:19"][quote author="Vierailija" time="05.12.2014 klo 07:39"]Moon oikias, soot vääräs ja son'aivammettäs.

-eteläpohojalaane
[/quote]
Moomma muutenkin komeeta ja parahimpia.
Toinen eteläpohojalaane
[/quote]

Tosi o.

Vierailija
25/26 |
05.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johan ma mun murthehela veistelisin, mut ei oo meita muita, kuuvenmaitten poikasia. Kirkonkalpaan kaatuineina, vieran vallan vainottuja. Vesietelan untamoisiks loput valui, kilvan kirmasivat herroille kumartelemaan pyllistellen kotiaan kohti.

Kiroittaakaan en oikein voi kun roviakaan ei kaikkia ole mista tehtha, ᚦ vaikka, sanothaan vaan ei kiriaan merkita.

Ja karia-alasta ja sen pallautuksista aina vaan jauhetaan mut maanselan toispuoleisista ei kuiskita eika hiiskuta. Mutta yks on viel joka muistaa, mut kait vain yks.

Vierailija
26/26 |
05.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en miä tiiä miks tää min murre ois muka paras. Aika hirveelt tää kuullostaa ja näyttää ainaki kirjotettuun. Miä oon Kuusaalt. Tai Kouvostoliittohan tää nykyää on.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi seitsemän