En mitään muuta haluaisi kuin olla laiha
Rasva ei vain lähde pois. Olen normaalipainoinen, mutta vatsan seudulla ja reisissä on kamalasti ylimääräistä. Kateellisena selaan laihojen naisten kuvia ja haaveilen olevani samanlainen. Vaatteetkin näyttävät paljon kivemmalta laihojen ihmisten päällä. Itkettää. Haluaisin niin näyttää tältä
http://25.media.tumblr.com/501cab2854bdd00226ae93e69f314727/tumblr_miwepbMkDq1rlsi4lo1_500.jpg
http://38.media.tumblr.com/744c02ca2dcebb6848b4c924c3380d5a/tumblr_n8pudkKhD91trp42fo1_250.jpg
Kommentit (52)
[quote author="Vierailija" time="05.12.2014 klo 05:53"]
Miksi niita on mielestasi manipuloitu? Mallimaailmassa ipainoisia tyttoja pyydetaan viela tiputtamaan 5kg.......
[/quote]
Malllimaailma on sairas. Siitä ei kenenkään pidä ottaa esimerkkiä.
Miksi muuten näihin keskusteluihin aina sotketaan aspekti "miehet tykkää siitä ja siitä"? Yks v**un maku mistä miehet tykkää. Eikö omaa kroppaansa voi pohtia ilman niitä iänikuisia miehiä?
Ap:n linkkaamista kuvista ensimmäinen näyttää anorektikolta, kaksi muuta photoshopatuilta. Ei jatkoon.
[quote author="Vierailija" time="05.12.2014 klo 07:39"]
Hyi vittu mitä naruja. En ikinä ottais noin laihaa luurankoa vaimokseni... parista tuollasesta kokemusta ja eihän tuollasen kans voi edes nussia tai on vähä ku kahen luun väliin tökkis...
[/quote]
Kiviäkin kiinnostaa, kenet ottaisit vaimoksesi. :D
Ääripäät on aina pahasta. Liikalihavuus ja -laihuus.. Mikäli jotakuta normaalipainon omaavaa häiritsee pienet rasvakertymät vyötäröllä tai muualla, niin lisää vaan liikuntaa. Mihinkään erikoisdieteille ei kannata ryhtyä, riittää kun syö normaalia lautasmallin mukaista ruokaa. Herkkujakin saa syödä kohtuudella, pulla päiväkahvilla ja pari suklaakonvehtia ei todellakaan häiritse kiinteytymistä tai painonpudotusta. Sauvakävely, juoksu, hiihto, pyöräily ja uinti, siinä yleisimmät lajit jotka polttaa rasvaa. Lisäksi kannattaa tehdä ainakin keskivartalolihaksille sopivia liikkeitä, niin johan lähtee jenkkakahvat.
Olen aivan älyttömän kateellinen naisille joilla on kapeat nilkat ja hoikat pohkeet. Se on sellainen asia jolle ei välttämättä itse voi tehdä mitään. Luustosta kiinni.
Sääriluut kasvavat pituutta laihduttamalla...
[quote author="Vierailija" time="05.12.2014 klo 08:32"]
Sääriluut kasvavat pituutta laihduttamalla...
[/quote]
No höpö höpö. Mulla on aina ollut hoikat sirot sääret ja laihtuessa vielä hoikemmat.
Onnea tavoitteen saavuttamiseksi. Älä kuitenkaan innostu liikaa.
Ymmärrän sua, ap. Mä olin aina laiha, anorektinen suorastaan joskus (171/41 alimmillaan), viime vuonna mulle pamahti iso struuma kaulaan ja todettiin kilpirauhasen vajaatoiminta, paino nousi parissa kuukaudessa 52 kilosta 59 kiloon, enkä oo vuodessa onnistunut tiputtamaan siitä kuin ehkä 2 kiloa jojoillen, ja senkin niin, että söin alle 500 kaloria päivässä, noh, eihän sellasta kauaa jaksa, joten plösönä vissiin ollaan ja pysytään. Ällöttää että painoindeksi on jo 20, se tuntuu jotenkin kamalalta epäonnistumiselta.
Luusto on se mikä ratkaisee..se on se pohjarunko minkä päälle sitten muu asettuu:)
Aloittajan laittamissa kuvissa malleilla ei ole kyllä yhtään lihaksia, eli unohda liikunta jos tuollaista kroppaa haluat. Olet vaan syömättä.