Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Päiväkodin hoitajat mitä toivoisit

Vierailija
04.12.2014 |

Joululahjaksi oman hoitolapsen perheeltä? Olis kiva saada hyviä vinkkejä. Viime vuonna ostin konvehteja mutta se ei ole tarpeeksi henkilökohtaista. 

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
04.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koriste-esine, kukkia, ruokakassi, lapsen tekemä taideteos, muumimuki täytettynä karkilla, lahjakortti Stoccalle/kauneushoitolaan... Onhan noita. Tosin en itse ole päikyn hoitaja.

Vierailija
2/9 |
04.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tartteeko sitä mittään viiä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
04.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korttikin riittää :) jos jotain välttämättä haluaa ostaa, niin itse tykkäisin pienestä tuikkukiposta missä olisi vaikka muutama konvehti. Mutta parhain on jouluntoivotukset halin kera lapselta! :)

Vierailija
4/9 |
04.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.12.2014 klo 23:14"]Tartteeko sitä mittään viiä...
[/quote]

Eihän se mikään velvollisuus ole, mutta kummasti kovan koko syksyn puurtamisen jälkeen joulun alla tuntuu mukavalta, kun ne muutamat vanhemmat kohtelee ihmisenä ja tahtoo ilmaista arvostuksensa sille, että hoidamme heidän omia lapsiaan.
Itselle mieleenpainuvimmat ja mukavimmat lahjat on olleet lasten tekemiä. Kerran sain yhdeltä pojalta kiven, joka oli maalattu leppäkertuksi ja siihen oli liimattu magneetti :) Ja ihania lasten itse koristelemat piparitkin on :)
.
T. Päiväkodin hoitsu

Vierailija
5/9 |
04.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.12.2014 klo 23:19"][quote author="Vierailija" time="04.12.2014 klo 23:14"]Tartteeko sitä mittään viiä...
[/quote]

Eihän se mikään velvollisuus ole, mutta kummasti kovan koko syksyn puurtamisen jälkeen joulun alla tuntuu mukavalta, kun ne muutamat vanhemmat kohtelee ihmisenä ja tahtoo ilmaista arvostuksensa sille, että hoidamme heidän omia lapsiaan.
Itselle mieleenpainuvimmat ja mukavimmat lahjat on olleet lasten tekemiä. Kerran sain yhdeltä pojalta kiven, joka oli maalattu leppäkertuksi ja siihen oli liimattu magneetti :) Ja ihania lasten itse koristelemat piparitkin on :)
.
T. Päiväkodin hoitsu
[/quote]
Näin juuri! Olen aivan samoilla linjoilla :) -4

Vierailija
6/9 |
04.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

hmm opettajana voisin tietysti sanoa tylsästi, että ei mitään kiitos. Enkä kyllä odota mitään. Mutta lahjoja siitä huolimatta tulee, joten tässä muutama vinkki... Jokin laatukahvikuppi (muumi tai jotain muuta iittalaa/arabiaa tms), Kynttilöitä (ei tuikkukuppeja tms välttämättä, niitä kun kertyy eriparia, niin vaikea sijoittaa mihinkään). Jotain laatukahvia tai -teetä, tummapaahtoa tai muuta erikoiskahvia (joulun makuista). Ei-tuoksuva joulukukka. Karkkiakin voi tuoda, kunhan se ei ole suklaata :D Vaikka jotain enkun lakua tms, koska suklaataa tahtoo kertyä niin valtavat määrät.

Vierailija
7/9 |
04.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse opettaja enkä odota tai halua mitään lahjoja keneltäkään. Ilmoitan sen aina suoraan oppilaille ja vanhemmillekin vanhempainillassa. Se ei tee minusta epäystävällistä tai huonoa opettajaa. Olen vain sitä mieltä, että jokapäiväinen hyvä käytös ja ahkera opiskelu ovat opettajalle parhaita lahjoja, samoin kuin ystävällinen ja ymmärtäväinen vuorovaikutus huoltajien kanssa.

Lapseni on kohta aloittamassa päiväkodin ja minä palaan joulun jälkeen töihin. En aio ostaa ensimmäistäkään lahjaa päiväkotiin, paitsi ehkä siinä kohtaa, kun lapseni siirtyy päiväkodista koulun penkille. Varmasti lapsellani on päiväkodissa hyvä olla ja hoitajat ovat kivoja ja hyviä työssään. Vitonen sanoi, että olisi kiva, että edes jouluna kohdeltaisiin ihmisinä - no jos minä kohtelen joka päivä teitä ystävällisesti ja inhimillisesti, eikö se sitten riitä?

Varmasti työ on rankkaa siinä missä moni muukin työ, mutta palkkaahan siitä maksetaan, ihan niin kuin opettajille tai lääkäreille tai jätekuskeillekin.

Vierailija
8/9 |
05.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.12.2014 klo 23:42"]Olen itse opettaja enkä odota tai halua mitään lahjoja keneltäkään. Ilmoitan sen aina suoraan oppilaille ja vanhemmillekin vanhempainillassa. Se ei tee minusta epäystävällistä tai huonoa opettajaa. Olen vain sitä mieltä, että jokapäiväinen hyvä käytös ja ahkera opiskelu ovat opettajalle parhaita lahjoja, samoin kuin ystävällinen ja ymmärtäväinen vuorovaikutus huoltajien kanssa.

Lapseni on kohta aloittamassa päiväkodin ja minä palaan joulun jälkeen töihin. En aio ostaa ensimmäistäkään lahjaa päiväkotiin, paitsi ehkä siinä kohtaa, kun lapseni siirtyy päiväkodista koulun penkille. Varmasti lapsellani on päiväkodissa hyvä olla ja hoitajat ovat kivoja ja hyviä työssään. Vitonen sanoi, että olisi kiva, että edes jouluna kohdeltaisiin ihmisinä - no jos minä kohtelen joka päivä teitä ystävällisesti ja inhimillisesti, eikö se sitten riitä?

Varmasti työ on rankkaa siinä missä moni muukin työ, mutta palkkaahan siitä maksetaan, ihan niin kuin opettajille tai lääkäreille tai jätekuskeillekin.
[/quote]
Sisarusryhmässä työskentelevänä kummastelen tuota, että me työskentelemme lasten kanssa ikävuodet 2-5 usein ilman minkäänlaista kiitosta, ja sitten eskarin henkilökuntaa kiitellään ja lahjotaan sen yhden yhteistyövuoden jälkeen, kun lapsi siirtyy kouluun.

Vierailija
9/9 |
05.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halaus ja hyvän joulun toivotus! Toivoo ope

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan seitsemän