Mitä keksisin joululahjatoiveita itselle?
Juuri tilasin miehelle hänen kauan toivovansa jutun (yhdessä miehen kanssa, koska että tulee juuri se hänen haluamansa juttu tilattua). Nyt sitten mies alkoi tivaamaan mitä minä haluan joululahjaksi, olisi pitänyt heti nyt sanoa mitä toivoo. Mies siis iloissaan tulevasta lahjasta, ja nyt sitten painostaa minua keksimään äkkiä jotakin kivaa itselleni. Mitä ihmettä pyytäisin??
En tarvitse oikein mitään, ja lapset pieniä, joten en suoraan sanoen haluaisi lähteä nyt tässä vaiheessa kaksistaan minnekään (ja kumminkin se ravintola-illallinen sitten vain jää käymättä). Mies ei todellakaan osaa ostaa mitään vaatetta mulle, kirjoja on jo riittämiin, samoin musiikkia. Rehellisesti sanottuna, kaikki mitä oikeasti haluaisin maksaa liikaa. Ihanaa olisi esim. lähteä risteilylle tammikuussa, mutta siihen palaa rahaa. Teatteri ja elokuvat ei kiinnosta. Hmm. olen varmaan ihan kamala ihminen, kun en keksi mitään lahjaa itselleni, korut kyllä kelpaisi, mutta nekin maksaa liikaa. Hajuvesiä on jo, enempää en tarvitse. En harrasta mitään jne.
Mitä te olette keksineet itsellenne lahjatoiveita?